Mitä mieltä olet nimestä Minttu?
Kommentit (18)
Vähän sellainen kurkkupastillin mieleentuova, tai Mojito-drinkin, jossa sitä on.
Tykkään, persoonallinen ja ei liian yleinen. Tunnen lisäksi 3 Minttua ja kaikki ovat ihania❤️ Sattumaako?
Söpö pikkutytön nimi, mutta ei ole kovin uskottava aikuisella.
Miten olis sen sijaan 'Käntty' ? (='kuiva pulla')
Ikävä assosiaatio Jäämiehen vaimoon, ei hyvä.
Täältä ei nimisuosituksia kannata kysellä👎 Kaikki nimet ovat kaikista kamalia ... Johtuneeko siitä, että kaikilla on ihanat nimet itsellään ??? Tiedä häntä!
Tykkään mutta ei yhtään kansainvälinen. Pahaa tekee kun ulkomaalaiset toimittajat yrittää lausua Minttu Räikköstä.
Minusta tosi kiva ja söpö, voisin antaa omalle lapsellekin
Pirteä ja raikas nimi, tykkään kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, persoonallinen ja ei liian yleinen. Tunnen lisäksi 3 Minttua ja kaikki ovat ihania❤️ Sattumaako?
Ei liian yleinen? Vaikka sinunkin tuttavapiiriis on heitä siunaantunut peräti kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liian yleinen? Vaikka sinunkin tuttavapiiriis on heitä siunaantunut peräti kolme.
No mieti kuitenkin yleisellä tasolla päiväkotiryhmiä ja luokkia. Eipä Minttuja siellä ole pilvin pimein, vaikka aikuisen ihmisen tuttavapiiriin olisi 3 kpl eksynytkin!!
T. ope (jolla aika hyvä näkemys yleisistä ja vähemmän yleisistä nimistä).
Nätti nimi. Yhden Mintun olen elämässäni tuntenut. Oli samassa ryhmässä/luokalla esikoulusta ala-asteen 2. luokalle. Emme olleet paljoa toistemme kanssa tekemisissä. Luulen, että olin häneen hieman ihastunutkin.
Liian lempinimimäinen. Ei tunnu oikealta nimeltä.
Aivan ihana nimi. Laittaisin tytölle nimeksi. Pirteä, hieman omalaatuinen muttei liian. Ja miksi nimen tulisi olla kansainvälinen, eiköhän ne ulkomailla osaa tuon nimen lausua myös.
WT. Pidän tyylikkäistä nimistä. Mintusta tulee mieleen joku syrjäytynyt pubeissa viihtyvä nainen, jolla lyhyet shokkivärjätyt hiukset.
Sopii marsulle tai muulle jyrsijälle mainiosti. En antaisi kissalle tai koiralle. Ehkä lehmälle?