Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsistä ja ranteista kiinni pitäminen

Laura92
27.01.2018 |

Suhteemme on aika tuore tapaus ja mies on kaikin tavoin herrasmies, huomioonottavainen, todella kiva keskustelukumppani, hyvä suutelijakin, mutta seksissä hänen luonteensa jotenkin muuttuu.

Tähän asti hän ei ole kertaakaan päästänyt minua päälleen ja aina, jos yritän, hän painaa mut vartalollaan takaisin alas. Saattaa joskus sanoa "pysy siellä" tai jotain sellaista. Hän ei myöskään tykkää tulla takaa niin, että olisin kontallaan, vaan puskee minut aina mahalleni ja tulee ihan selkään kiinni. Mies myös tarttuu usein ranteisiini tai käsiini seksin aikana ja pitelee niitä hetken pääni yläpuolella. Samalla työntelee aika rajusti.

Alkushokin jälkeen hänen otteensa ovat alkaneet jostain syystä kiihottamaan minua todella paljon. Osaisiko joku selittää mistä johtuu? En ole aikaisemmissa suhteissa koskaan tottunut tällaiseen miehen dominointiin.

Joskus kun olen kysynyt vähän kiertäen, tykkääkö hän olla päällä, sain vain suudelman vastaukseksi.

Orgasmin saan nykyään joka kerta yhdynnässä, mikä sekään ei ole onnistunut ennemmin. Silloin tulen, kun mies on ihan lähellä. Onko teillä samanlaisia miehiä? Mietin vaan, että onko tuo kuinka yleistä? Miten suhtaudutte tuollaiseen käytökseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kommenteista. - ap

Vierailija
22/25 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas kommenteista. - ap

Nauttisitko, jos isokaluinen mies ottaisi sut vahvasti takaapäin ja laukeaisi pakaroillesi, selällesi, niskaan ja siitä pään yli takkahuoneen klinkkerille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä erityisesti. - ap

Vierailija
24/25 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähinnä tietää onko teillä muilla vielä kokemuksia tuosta itse aiheesta, joita haluaisitte jakaa. Yllättävän paljon onkin niitä jo tullut - ap

Vierailija
25/25 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän omalta osaltani ketjun seuraamisen tähän. On ollut mielenkiintoista lukea teidän ajatuksia. Kiitos kaikille ja hyvää kevättä - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi