Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pankki, asiakaspalvelu ja sijoittaminen

mikä paras pankki 2018
27.01.2018 |

Onko jengillä kokemuksia missä pankissa olisi paras asiakaspalvelu, myös muuten kuin netissä tai puhelimen päässä? Kriteereinä hinta, asiakaspalvelu (myös livena) ja sijoittamisen sivujen hyvyys (ja välityspalkkiot). Nordeasta ja OP:sta kokemusta. Nordea ihan ok, OP sijoittaminen turhan kallista, muuten toiminut ok. Kaipaisin toista pankkia Nordean rinnalle. Nordnet nähty ja en palaa. Myös muita pohjoismaisia pankkeja voi ehdottaa, jos tilit saa avattua Suomesta käsin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Nordnet ole täällä aina loppuun asti kehuttu? Mites se Seligson? Tai paikallinen Aktia?

Vierailija
2/3 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handelsbanken on asiakaspalvelussa paras mistä itsellä on kokemusta. Tosin hyvin harvoin kaipaan mitään henkilökohtaista palvelua.

Sijoitukset ja muut raha-asiat hoituu netin välityksellä. Nordnettiä käytän sijoitusten hoitamiseen. Alhaiset kulut ja helppo hoitaa pörssikauppaa. Heidän asiakaspalvelusta ei ole oikeastaan mitään kokemusta.

Nordea asiakaspalvelu on ollut surkeinta mihin olen törmännyt. Ehkä se on ollut vain sattumaa, mutta jotenkin jäänyt aina huono fiilis. Toisaalta mitään oikeita ongelmia ei ikinä ole ollut. Kaikki on hoitunut lopulta kuten pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon se kai on siitä mitä hakee. Minulle asiakaspalvelu on tärkeää, myös livenä halutessa. Paljonhan niissä kokemuksissa on sattumaa, mutta jossain joutuu odottamaan pidempään vastauksia kuin toisaalla. Nordnet on ky muuten ihan jees, mutta asiakaspalvelusta oli niin jäätävä kokemus et lähdin pois. Kai se sit monel pankil on sitä et kun kuluista karsitaan niin se asiakaspalvelu on siinä etunenässä josta karsitaan, mikä on ihan älyttömän epäloogista myös. Moni kuitenkin viel kaipaa sitä asiakaspalvelun toimivuutta. Raha ratkaisee, ehkä osa pankeist siten onkin profiloinut palvelunsa ja resurssinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän