Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa "huomaavainen" lahja miesystävältä, oli maksanut kysymättä laskuni pois

Vierailija
27.01.2018 |

No joo, tiukilla tässä opiskelijana olkaa ja n. 200€ laskuja odotti maksamista. Minusta tuo oli kuitenkin persoonaton "käytännön" lahja. Vähän kuin olisin saanut jonkin kodinkoneen. Olisin mieluummin ottanut vaikka jonkun tuon hintaluokan korun esimerkiksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä

Vierailija
2/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mieluummin katsellut jotain korua ja toisella kädellä hypistellyt maksamattomia laskuja?  Kukin tyylillään, en voi olla ajattelematta, että ehkä korujen aika olisi sitten kun talous sen sallii? Minusta miesystävältäsi ajateltu ja hyvä lahja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän voit ostaa haluamasi korun niillä rahoilla, joilla olisit maksanut ne laskusi.

Vierailija
4/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi. Just laskin että kuukauden laskut oli yhteensä n. 2200€. Ei mua olisi haitannut jos joku muu olisi ne mun puolesta maksanut.

Vierailija
5/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Oikeesti?

Siis hänhän ajatteli, että voit sitten omilla säästyneillä rahoillasi ostaa jotain mistä oikeesti tykkäät tai tehdä jotain mukavaa.

Vai eikö niitä rahoja ole?

Siinä tapauksessa hän oli super-reilu (vai ajattelitko että sen jälkeen kun hän olisi ostanut sulle jonkun hyödyttömän korun, olisi hän itse asiassa joutunut myös maksamaan ne laskut?)

Vierailija
6/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitsi. Just laskin että kuukauden laskut oli yhteensä n. 2200€. Ei mua olisi haitannut jos joku muu olisi ne mun puolesta maksanut.

Mistä laskusi koostuvat?

Vierailija
7/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Osta. Korua. Säästyneillä. Rahoilla.

Paitsi, jos haluat eroon miehestä. Mies on pyytämättä maksanut kahden huntin laskut ja osoittaa arvostavansa vakaata ja järkevää talouden hallintaa. Korun osto saa hänet halveksimaan sinua.

Vierailija
8/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tosi kiittämätön ja lapsellinen on ap

Vierailija
9/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä laskusi koostuvat?

Asuminen, pari harrastusta, puhelin+netti, kerhot, vakuutuslaskuja tulee tammikuussa useita, autovero, sairaanhoitokulujakin vähän.

Pelkistä vakuutuksista tulee tammikuussa yli tonnin lasku. Toinen setti sitten heinäkuussa.

Vierailija
10/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemminpa kuulee, että nainen on hyvää hyvyyttään maksanut miehen laskut. Kun vaihtaa sukupuolten paikkaa, niin ilmiö ei enää kovin harvinainen olekaan.

Vierailija
11/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se mies pääsee sun tilille? vai mistä se ne laskut näkee?

Vierailija
12/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan ihan käytännöllisiä lahjoja. Ei ikinä mitään koruja, hajuvesiä, kelloja, elektroniikkaa, tms. Vaan leivotaan toiselle synttäriyllätykseksi, tehdään toiselle hänen lempiruokaansa, mies joskus siivoaa pyytämättä (kun yleensä ei ikinä sitä tee), tai käyttää auton pesulassa.

Jos et arvosta käytännöllisiä lahjoja, niin teillä on siinä arvoero. Mutta kumpikaan ei ole absoluuttisen oikeassa tai väärässä. Et edes sinä.

Vierailija
13/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Eron tullessa kyllä vaatii rahojaan takaisin.

Vierailija
14/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemminpa kuulee, että nainen on hyvää hyvyyttään maksanut miehen laskut. Kun vaihtaa sukupuolten paikkaa, niin ilmiö ei enää kovin harvinainen olekaan.

Kuinka väärässä oletkaan. Miehet kyllä mielellään mainitsevat paremmat tulonsa ja että muka maksaisivat perheen menoista enemmän, mutta todellisessa elämässä vaimo, varsinkin jos parilla on lapsia, käyttää tulonsa lähes kokonaan tai kokonaan perheensä hyväksi, kun mies ajattelee todennäköisesti automaattisesti ensin itseään ja omaa hyväänsä. Esimerkiksi lasten vaatteet ja varusteet ovat useimmiten sen varassa, että äiti selvittää mitä tarvitaan ja myös kaiken kustantaa, ja isä nurisee jos edes vihjataan, että hänenkin pitäisi jotain maksaa. Mutta hyvä, jos tämä ei ole sinun asenteesi.

Vierailija
15/15 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sillä ei niin paljon elvistellä. Ja ehkä miehen mielestä on vielä enemmän noloa myöntää että nainen maksoikin hänen laskujansa.

Ja aika harva edes huomaa sitä, miten nainen usein maksaa aina osan miehen ruoasta ( ruoan syönti menee harvemmin niin että molemmat syö 50% ...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi