Mua moitittiin, kun en ollut siivonnut, kun olin aikuinen
Siksi en sitten siivonnut omalle perheellenikään.
Kommentit (27)
Äitini sanoi, että eikö tullut mieleen, että se moite siitä vain jatkuu, niin sanoin, että nii-in, mutta se ei ois sitten enää ollut niin, että tulee paha mieli kun yritin ja silti moitittiin. Ei tule paha mieli enää, koska en edes yrittänyt. Haha.
Sit joskus mä heräsin ja päästin kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin.
Siitä huomasinkin, että en oikein tee kotihommia kunnolla, ja otin itseäni niskasta kiinni ja opettelin tekemään kotihommia paremmin.
Nyt tehdään miehen kanssa tasapuolisemmin siivouksia ja ollaan siihen tyytyväisiä.
Mä kyllä tein ne niin hyvin kuin jaksoin ja kykenin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sit joskus mä heräsin ja päästin kissan ulos.
Ikävä kyllä ei. Tuollaisia vanhempia on olemassa, eikä heiltä suojele lapsia kukaan. Koska kun puuttuminen ja moite on alkanut jo lapsuudessa, se ei helposti enää muutu.
Sinun äitisi on koko elämäsi sisältö. Aika surullista, annat äitisi vaikuttaa jopa omaan perheeseesi ja siihen miten heitä kohtelet. Äitisi voitti, hän hallitsee koko elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun äitisi on koko elämäsi sisältö. Aika surullista, annat äitisi vaikuttaa jopa omaan perheeseesi ja siihen miten heitä kohtelet. Äitisi voitti, hän hallitsee koko elämääsi.
Se ei ole minun vikani.
Niin minuakin.
Siitä huomasinkin, että en oikein tee kotihommia kunnolla, ja otin itseäni niskasta kiinni ja opettelin tekemään kotihommia paremmin.
Nyt tehdään miehen kanssa tasapuolisemmin siivouksia ja ollaan siihen tyytyväisiä.