Miksi naiset haluavat treenata reisiä?
Vaikka olenkin ehdottomasti sitä mieltä, että on hienoa kun nykyään urheilu ja kaiken maailman fitness on in ja ihmiset liikkuvat, mutta en silti ymmärrä miksi jotkut naiset haluavat itelleen paksut ja lihaksikkaat reidet.
Olen siis itsekin nainen ja ainakin itse omaan monien muiden naisten tapaan etureisidominanssin ja monet liikkeet ottavat reiteen ja lihas kehittyy herkästi. En voisi kuvitellakkaan tekeväni puhtaasti reisilihasliikettä. En vain jostain syystä näe ”tykkireisiä” kauniina.
Mitä muut mieltä?
Kommentit (37)
Ei kai niitä pelkän ulkonäön takia treenata vaan vaikkapa hiihdon ja juoksun kehittämiseksi. Siinä sivussa sitten saa kiinteät, lihaksikkaat reidet ja takamuksen. Tietty muutakin kroppaa pitää treenata yhtä lailla.
Minusta reisien treenaus turhaa itse en treenaa ja reidet kiinteät ja paksuimmasta kohdasta 50cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä pelkän ulkonäön takia treenata vaan vaikkapa hiihdon ja juoksun kehittämiseksi. Siinä sivussa sitten saa kiinteät, lihaksikkaat reidet ja takamuksen. Tietty muutakin kroppaa pitää treenata yhtä lailla.
Ellei ole huippu-urheilija, niin pitää valita semmoinen laji, etteivät reidet kehity liian lihaksikkaiksi.
Ei ne ratapölkyt ole hyvännäköisiä,näyttää välillä vähän hölmöltä kun joidenkin alakroppa on kuin kuulantyöntäjän ja yläkroppa tavallisen naisellinen
Vierailija kirjoitti:
En millään usko, että nämä laittautuneet fitnesspimut reisiänsä hiihdon takia treenaavat. Ulkonäkö siinä on monella varmasti etusijalla ja toki terveyshyödyt pelkkää plussana päälle. Uskon, että tällä hetkellä kauneusihanne vain on erilainen.
piupauuuuuuuuuuu44 kirjoitti:
No miks joku haluaa esim treenata keskikropastaan ns pökkelön, kadottaen vyötärön??
Siks koska kannattaa hankkia lihasta jos pystyy... Siin tulee paljon energisemmäks.. Itelläni on ainaki ollu sillee et joskus treenasin iha hirveesti sit alko kehittyy just reidet iha hirveesti ja myös rasvaa oli reisissä ja sit moni kommentoi et huhhuh :D... Moni luuli et mul on oikeesti paksut jalat.. :D Mut sit mä poltin rasvat siitä lihasten päältä ja kaikki oli ihan et "O___o" Et uskomaton vartalotyyppi ja kaikki vihelteli kaduilla koko ajan. :D
Ei se oo tyhmän näköstä mun mielestä jos treenaa jalkoja, jos treenaa myös muuta kroppaa. Esim mun mielestä on parempi olla vähän alavartalopainotteinen ku et on hirveen iso selkä ja kädet ja tikkujalat. :D Mut noi on ihan mielipide-asioita.
Miks monet naiset haluu treenaa hartioita, sitä ihmettelisin ennemminkin.. Mut tää onkin mun maku..
No on siinä meriittiä kun kadulla vislataan perään.
Olen miettinyt samaa, mutta olenkin vähän vanhempaa ikäluokkaa.
HyiIsotReidet kirjoitti:
Googlettakaa Anna Nyström, järkyttävää, miten kaunis nuori nainen pilannut itsensä. Tässä vielä linkki: https://www.google.fi/search?q=anna+nystr%C3%B6m&rlz=1C1AVNE_enFI725FI7…:
Tottakai jos on entuudestaan läski, ja alkaa treenaamaan, reidet pienenevät, mutta jos on hyväkuntoinen ja hoikka, ja tekee paljon esim. lihaskuntoa, niin reisiin kertyy lihasta, ja ne suurentuvat, mikä on ehdoton NOUNOU.
Minulla on tuollainen kroppa ja miehiä riittäisi. Ei ole mikään pilattu vartalo. Kannattaa myös muistaa, että lihasmassa alkaa häviämään 25 ikävuoden jälkeen. Jo 30-vuotias treenaamaton peppu näyttää yleensä löllöltä.
HyiIsotReidet kirjoitti:
Googlettakaa Anna Nyström, järkyttävää, miten kaunis nuori nainen pilannut itsensä. Tässä vielä linkki: https://www.google.fi/search?q=anna+nystr%C3%B6m&rlz=1C1AVNE_enFI725FI7…:
Tottakai jos on entuudestaan läski, ja alkaa treenaamaan, reidet pienenevät, mutta jos on hyväkuntoinen ja hoikka, ja tekee paljon esim. lihaskuntoa, niin reisiin kertyy lihasta, ja ne suurentuvat, mikä on ehdoton NOUNOU.
Ihan v*tun hyvännäköiset jalat ja hanuri (ja muutenkin kaunis!) :D Huhhuh, olisipa itelläkin noin hyvässä kunnossa. Varmaan jotakuinkin noin "paksut" on minullakin, mutta ei mitkään huippulihakset ja selluliittiä oli hoikkanakin niin saati nyt sitten muutamia kiloja lihoneena...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että olen mielessäni ihmetellyt tätä usein..Jos olisin itse paksujalka/läskiperse, harrastaisin pelkkää ryhmäliikuntaa (vaikka pumppia tai kahvakuulaa) ja lenkkeilyä.
Mä harrastan nimenomaan kahvakuulaa, ja se on kasvattanut mun sisäreisiä ihan selvästi. Ei haittaa, tykkään lihaksikkaista reisistäni :)
Joopa joo. Tyypillinen paksujalkahan tosiaan näyttää Anna Nyströmiltä.
Suurin osa ihmisistä ei saavuta millään treenillä hänen kaltaista kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
https://i.imgur.com/qxtOKYg.jpg
Kuuma Anna 😘
Kuulantyöntäjä Anna..Kaunis, jos olisi hoikempi.
Minullakin on omat ihanteeni. En odota muiden tavoittelevan samaa.
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät käsitä, että ihmisillä voi olla eri tavoitteita ja jopa eri ihanteita ulkonäöstä.
Kauneutta on monenlaista.
Itse pidän lihaksikasta vartaloa kauniina.
Kyllä joku mallilaiha vartalokin on kaunis omalla tavallaan.
Toisilla muutkin asiat on tärkeitä kuin ulkonäkö vaikka sekin on tärkeää.
Onko kaikkia muiden ihanteita tajuttava?
Mitä se haittaa jos joku muu pitää mieluummin itsellään vahvat jalat?
Kaiketi sitä hakee itselleen hyötyä siitä.
En itse hyödy mitenkään joidenkin tuntemattomien ihmisten mielipiteestä jalkojani kohtaa? Minulla ei ole myöskään mitään sellaista unelmamiestä jonka nappaisin vain muokkaamalka jaloistani jonkinlaiset. Ehkä monella on se mielessä?
Jos olisin malli taikka näyttelijä asia olisi toinen.
Monet nuoret naiset ovat kyllä kauttaaltaan pönäkän näköisiä. Lihaksia ja sitten rasvaa vielä päälle niin kai se saa näyttämään isolta. Mutta hienoa, että varmasti ovat fyysisesti hyvässä kunnossa.