Voiko 45v miehen ja 57v naisen suhde toimia?
Tilanteeni on se että olen tuo 45v mies, sinkku ja viime pikkujouluissa jostain syystä ajauduin tilanteeseen jossa oli selvää silmäpeliä erään viehättävän mutta selvästi itseäni vanhemman naisen kanssa. Emme ole päivittäin töissä tekemisissä mutta silloin tällöin näemme firman käytävillä ja isommissa palavereissa. Ja minusta ainakin itsestäni tuntuu että se peli jatkuu.
Pikkujoulun jälkeen minusta tuntui lähinnä nololta tyyliin "toivottavasti kukaan työkaveri ei huomannut" ja koetin unohtaa asian. Mutta kyseinen nainen on alkanut pyöriä mielessä yhä enemmän ja ehkä hieman jopa omaksi hämmennykseksi olen alkanut pitää häntä varsin kiinnostavana. Vaikuttaa fiksulta ja niinsanotusti ikäisekseen todella hyvin säilynyt.
Mitähän tässä tilanteessa olisi järkevää tehdä vai pitäisikö olla tekemättä mitään. Olen hieman miettinyt että jos tämän naisen kanssa kehkeytyisi jonkinlainen suhde niin millainen se olisi. Poden huonoa omaatuntoa koska minusta tuntuu että pitäisin asian mieluummin "salasuhteena", vaikka käsittääkseni molemmat olemme vapaita, koska en välttämättä jaksaisi sitä ihmettelyä tuttujen ja sukulaisten kanssa. En siksi että ne ihmettelisivät muutenkin koska olen aika pitkään ollut ihan itsekseni, enkä siksi että olettaisin että isohko ikäero ja varsinkin näinpäin antaisi monelle lisävettä myllyyn.
Jos olisit tuo 57v nainen niin kokisitko äärimmäisen loukkaavana jos koetan udella että miten julkistettua suhdetta voisit kanssani harkita ja minusta paistaisi se läpi etten itse ehkä kovinkaan?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Mieti, että nainen voisi olla äitisi. Ja naisella on jokin takauma huonosta poikasuhteesta, kun koittaa selvästi käyttää hyväkseen noin nuorta miestä.
On aika vaikeaa miettiä 13v vanhempaa äidikseni kun olin iltatähti ja hän täyttää pian iloiset 85v.
t. ap
Suhde voi toimia, eikä toi ole iso ikäero. Sun asenteessa on kyllä parantamisen varaa ja itsetunnossa myös.
miehisty ja ole naisesi kanssa ilman häpeää! jos hänelle siis kelpaat.
Taas tätä ikäskeidaa.
Tietenkään mikään muu ei merkitse kuin ikä. Taaskaan.
Next.
Jos ikäero olisi niin päin että mies olisi vanhempi, kukaan ei kummastelisi. Asennekysymys.
Minkä ihmeen takia edes ajattelet mitä muut ajattelisivat? Luulisi että 45-v. mies omaisi sen verran elämänkokemusta, että vähät välittäisi sellaisesta. Itse olen 43 v. nainen ja piut paut välitän mitä muut ajattelevat tuollaisista asioista. Tässä iässä on jo sen verran itsevarmuutta, ettei yhtään kiinnosta jos joku supattelee ja juoruaa. Ei tässä enää mitään teinejä olla eikä tarvita äidin lupaakaan.
No et sä itekään mikään nuori leijona ole. Rohkeesti julkiseks vaan.
Mummoni oli koko ikänsä melkein 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ikä ei ole ongelma, parempi noin päin se on kuin että nainen nuorempi.
Naiset elävät vanhemmiksi, joten naisen on hyvä ollakin vanhempi.
Tapasin treffeillä miehen (63v), itse olen 45v nainen. Kuvissa hän oli aivan erinäköinen.Paikalle saapui kalju, pallomahainen,huonohampainen ukkeli, vanhalla autonromulla. Vaivaantunut tunnelma ensi hetkestä lähtien. Mies tarjosi kahvit, alkoi kertomaan thaimaassa lomailuistaan, kuinka hän odottaa seuraavaa lomaansa.
Tässä "treffit" helvetistä.
Mua loukkais se, että mies häpeäis mua. Semmonen mies ei ole mies minusta.
Kohta ap paljastaa, että asia on oikeasti toisinpäin. Hän on 57 v mies ja silmäpelailee neljävitosen naisen kanssa. Testaa tässä nyt vain mammojen asenteita ikäeroon.
Jos et ala rehelliseen avoimeen suhteeseen hänen kanssaan, huomaat ekan tapaamisen jälkeen olevasi yksin. Kypsä nainen ei kaipaa tuollaista huonoitsetuntoista kakaraa.
Ikä ei merkkaa mitään missään suhteessa, jos on aitoa rakkautta! Nih!!
Kuulostaa ihanteelliselta ikäerolta!
Itse olen 57v nainen ja aina pitänyt nuoremmista. Eikä tuo 12v tässäkohtaa tunnu enää missään. Parempi vaan nuorempi mies niin jaksaa ehkä muutaman vuoden vielä viihdyttää naista sängyssä!
Mutta miehessä täytyy olla "munaa", itsetunto kohdillaan ja uskallusta näyttää herkempi puolensa, taitoa pitää naista hyvänä muuallakin kuin lakanoiden välissä.
Ei voi. Mieti, että nainen voisi olla äitisi. Ja naisella on jokin takauma huonosta poikasuhteesta, kun koittaa selvästi käyttää hyväkseen noin nuorta miestä.