Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on raskas ihminen?

Vierailija
26.01.2018 |

Olen kuulemma sellainen.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskainta elämässä on ainakin itselleni olleet ihmiset jotka eivät puhu mitään, vain antavat ymmärtää sitä ja tätä.

Kärsivällisiä, hyvää tarkoittavia, ah niin ärsyttäviä, joita käytetään aseina ihmissuhdepelissä.

Vierailija
22/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihminen on tuo, joka on ollut jo 30 vuotta rinnallani. Pojan kanssa oli vääntöä mopoikäisenä ja itse en olisi pärjännyt siinä tilanteessa.

Rakastan tuota miestä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti palveluksia vaativa, joka loukkaantuu jos saa kieltävän vastauksen. 

Vierailija
24/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarvitseva persoonallisuus, jolle mikään ei koskaan kelpaa, joka haluaa että kaikki tapahtuu aina hänen tavallaan, ei kompromissejä, ja jonka palveluspyynnöt ovat kohtuuttomia. Jos joku epäonnistuu, esim. ravintola on huono, ei pääse yli tästä vaan koko ilta on pilalla.

Minulla on perhepiirissä tällainen. On kiukuttelullaan katkonut paljon suhteita. Avun tarve on kohtuuton, ja syyllistää, jos joskus auttaminen ei onnistu. Itsessään ei näe mitään vikaa. Jää vatvomaan riitoja vuosiksi.

Vierailija
25/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka työpaikan lounaskeskustelussa aloittaa oman kommenttinsa lapsista näin: Poikani, kirurgi.

Vierailija
26/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka rakastaa omaa ääntään ja omia mielipiteitään, jotka on ainoita oikeita. Puhua pälpättää loputtomiin, kehuu itseään ja lähipiiriään ja haukkuu samaan hengenvetoon kaikki muut. Pitää itseään oikeutetusti ylivertaisena muihin nähden. Nauraa kovaäänisesti ja pilkallisesti. Saattaa joskus kysyä toiselta mielipidettä, jonka kuultuaan murskaa sen samantien ja saa vastapuolen tuntemaan itsensä maan matoseksi. Tällaisen ihmisen tapaamisen jälkeen oma olo on tyhjiin imetty ja väsynyt.

Vierailija
27/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut laihduttaa?

28/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini, joka päivästä toiseen läpättää omista asioistaan.  Sen kanssa on täysin mahdotonta keskustella yhtään mistään, kun se jatkuva pulputus katkeaa vaan siksi aikaa kun sen pakosta pitää vetää henkeä. Se pystyy valehtelematta puhumaan 20 minsaa putkeen. Joskus kun työt sallii, niin mielenkiinnosta kellotan kauanko se jaksaa.

Vierailija
29/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyydessä elävä, ei osaa mennä eteenpäin elämässä. Yksinkertainen, näkee joka asiassa negatiivista, miettii jonkun asian jo valmiiksi, ja toteaa, ettei kannata mennä, tai tehdä.

Vierailija
30/87 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hiljainen ihminen on raskasta seuraa.

Tylsät ihmiset, jotka eivät osaa keskustella mistään muusta kuin säästä ja jostain tyhjänpäiväisyyksistä.

Hitaat ihmiset, jotka puhuvat hitaasti, ajattelevat hitaasti, eivät ymmärrä mitään vitsejä tai sarkasmia, ja jäävät pohtimaan kymmeneksi minuutiksi kesken oman puheenvuoronsa jotain turhaa yksityiskohtaa: "Se taisi olla Pentti joka sanoi... Ei kun Martti. Martti se oli. Se sanoi, että... Ei, kun kyllä se kuitenkin taisi olla Reino.... Reino se sanoi. Niin, mitäs minä olinkaan sanomassa?"

Nämä kaikki ihmistyypit vielä usein hakeutuvat vilkkaiden ja puheliaiden seuraan puoliväkisin. Ei niitä kehtaa poiskaan ajaa, mutta mieluummin nauttisin hyvästä keskustelusta muiden vilkkaiden kanssa kuin toimisin tylsimyksen viihdyttäjänä.

Nämä tyypit imee kaiken energian ja elinvoiman muista. Kuin sienet.

Vierailija
31/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa sanoo, että liian hölösuiset ovat raskaita. Niin kuin tietysti hekin.

Mutta todella hiljaiset ovat vielä kamalampia. Sellainen, joka ei vastaa kysymyksiin. Mutisee vain kaikkeen "emmätiedä". Vaikuttaa siltä, että viiltelee kohta ranteet auki. Ja kun siltä kysyy, että aikooko tehdä niin, niin vastaa siihenkin "emmätiedä". 

Hölösuut ovat helppoja tapauksia näihin verrattuna.

Vierailija
32/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä voi olla monenlaisia ja varmaan jokainen meistä on joskus raskas ihminen. Itse näkisin niin, että sellainen, joka jatkuvasti kuormittaa muita kohtuuttomasti, eikä vastavuoroisesti koskaan osaa antaa takaisin. Kehittää draamaa ihan mistä vaan, hänen kanssaan joutuu aina varomaan mitä sanoo,kun se käännetään väärin sanotuksi.[/quote]

Tää. Lopulta ei uskalla sanoa mitään kun kaikki käännetään vittuiluksi. 

Vierailija
33/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen, puhuu toisten asioista vaahdoten, ei pidä vastavuoroisuutta keskustelussa yllä, ei kysy mitä kuuluu. Sellaisen ihmisen kanss hengailun jälkeen olo on tyhjä ja väsynyt. 

Tuohon kun vielä yhdistää jyräävyyden niin silloin voi puhua supervaikealuonteisesta ihmisestä.

Vierailija
34/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneisyydessä elävä, ei osaa mennä eteenpäin elämässä. Yksinkertainen, näkee joka asiassa negatiivista, miettii jonkun asian jo valmiiksi, ja toteaa, ettei kannata mennä, tai tehdä.

Tämmöisiä ihmisiä oli Senaatintorilla koko joukko tänä päivänä.

Vierailija
35/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisen pituudesta, leveydestä ja luiden tiheydestä suhteutettuna painoon. Vaikea vastata noin epämääräiseen kysymykseen.

Vierailija
36/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen, puhuu toisten asioista vaahdoten, ei pidä vastavuoroisuutta keskustelussa yllä, ei kysy mitä kuuluu. Sellaisen ihmisen kanss hengailun jälkeen olo on tyhjä ja väsynyt. 

Tämäkin on ehdottomasti raskas tyyppikuvaus, mutta muunlaisiakin on. Mulla on itse asiassa lähes vastakkainen esimerkki: mulla oli kaveri, jonka kanssa oli raskasta olla lähinnä ehkä siksi että ajanvietto ja kuulumistenvaihto hänen kanssaan oli yhtä kilpailua tai minun vähättelyä. Kun nähtiin, hän saattoi koko tapaamisen ajan kysellä ja udella mun elämästä koko ajan eikä kertoa hänen elämästään yhtään mitään, mutta hänen välikommenttinsa minun kuulumisiini olivat tyyliä "niin, jos sä koet että toi työpaikka on sulle ihan riittävä niin mikäs siinä sitten" ja pepsodent-hymy päälle. Toisaalta hän saattoi kertoa ummet lammet uudesta parisuhteestaan ja kuinka äärettömän onnellinen hän onkaan ja sitten kysyä säälivästi että mites sun mieskuviot (tietäen, että olen sinkku).

Ai että hän oli raskas ihminen.

Vierailija
37/87 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti puhuva.

Vierailija
38/87 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 on heitä täynnä

Vierailija
39/87 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottiripyörä, politiikka, radiopuhelimet, puhe-kanava. Ikää 55+ ja reikää pitäisi saada koska ”läheisyys”.

Vierailija
40/87 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi rasittava.