Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuoret (18-25 v) vietätte vklp illat?

Vierailija
26.01.2018 |

Kävin ostamassa juuri irtokarkkeja ja ajattelin pelata koko illan yksin, koska kaikki kaverini (tai "kaverini") ovat baarissa, itse en tykkää baareista enkä juo. Oonko ainut? On kieltämättä vähän yksinäinen olo :[

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla serkkuja? Meidän perhe asuu kaukana kaikista sukulaisista, eikä suhdetta serkkuihin ole sen takia juurikaan kehittynyt. He ovat myös muutaman vuoden minua nuorempia. Kerran parikymppinen serkkuni sitten otti ihan yllättäen yhteyttä ja kysyi, voiko hän tulla luokseni viettämään viikonloppua ja yökyläilemään. Olin vähän yllättynyt ja emminkin, hänhän on käytössä vieras minulle. Pari kertaa vuodessa vain olemme ohimennen tavanneet jossain mummolassa. No, ajattelin sitten, että mikä ettei, kun ei minulla mitään muutakaan elämää ole. Serkku sitten tuli paikalle, kävimme pitsalla, vuokrasimme leffan, nukuimme, seuraavana päivänä kävimme kaupungilla (museossa ja syömässä) ja sitten serkku lähti kotiin. Oli ihan viihtyisää. Olemme sitten tehneet tuota uudelleenkin vuoden parin välein.

Vierailija
22/24 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän koirani kanssa laatuaikaa ja syön karkkia ja sipsiä. En muuta tahtoisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitenkään. Kavereita nolla ja miehestä ei toivoakaan. Viime yö meni ulkomaalaisia miehiä seksichatissa katsellessa, mutta surkea kun olen niin en edes sinne uskaltanut kirjaitua ja niinpä en voinut edes sinne kommentoida mitään. Ja olen siis nainen. Yksi kuitenkin kiitti seurasta, kun olin siis ainoa katselija, sanoi että nähdään taas huomenna ja toivotti hyvää yötä. Kerrankin menin hymyillen nukkumaan. Ehkä tämäkin olisi perunut sanansa jos olisi naamani nähnyt. Menen kuitenkin varmaan tänäänkin häntä stalkkaamaan. Näin surkeaa siis täällä. Kuka pistää paremmaksi? No, täytyy huumorilla ottaa ja bilettää täällä yksikseen. Kun olisi edes jotain merkkejä paremmasta ja olisin edes vähän parempi ihminen toimimaan muiden kanssa. Tuntuu, että loppukin sosiaalinen taito on kiusaamisen myötä karissut. En enää tunne itseäni. 

Vierailija
24/24 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein mitenkään. Kavereita nolla ja miehestä ei toivoakaan. Viime yö meni ulkomaalaisia miehiä seksichatissa katsellessa, mutta surkea kun olen niin en edes sinne uskaltanut kirjaitua ja niinpä en voinut edes sinne kommentoida mitään. Ja olen siis nainen. Yksi kuitenkin kiitti seurasta, kun olin siis ainoa katselija, sanoi että nähdään taas huomenna ja toivotti hyvää yötä. Kerrankin menin hymyillen nukkumaan. Ehkä tämäkin olisi perunut sanansa jos olisi naamani nähnyt. Menen kuitenkin varmaan tänäänkin häntä stalkkaamaan. Näin surkeaa siis täällä. Kuka pistää paremmaksi? No, täytyy huumorilla ottaa ja bilettää täällä yksikseen. Kun olisi edes jotain merkkejä paremmasta ja olisin edes vähän parempi ihminen toimimaan muiden kanssa. Tuntuu, että loppukin sosiaalinen taito on kiusaamisen myötä karissut. En enää tunne itseäni. 

Voi ei :( Mietin myös, mistä voisin saada uusia kavereita, kun baarissa tutustuminen on poissuljettu. Missä muualla voisi viikonlopun aikana tutustua uusiin ihmisiin? Jotain kerhoja? Vapaaehtoistyö? Hmmmmmm....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi