Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lasten äiti ei halua tavata minua

Vierailija
26.01.2018 |

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä nyt jo useamman vuoden ja hänen kaksi poikaansa asuvat meillä puolet ajasta. Miehen ja eksänsä erosta oli kulunut aikaa pari vuotta ennen kuin tapasimme ja välit ovat hyvin asialliset.

Ihmettelen kuitenkin kovasti, etten ole vieläkään tavannut poikien äitiä. Jos omat lapseni (joita ei ole) viettäisivät puolet ajasta jonkun naisen kotona, niin haluaisin ehdottomasti tavata hänet ja "tarkastaa", että on ihan ok tyyppi. Lisäksi haluaisin muutenkin tavata lasten äidin, sillä tulen hänen lastensa elämässään olemaan jatkossakin ja olisi muutenkin mielenkiintoista tavata. Miehen kommentti asiaan on, että eksä on mennyttä elämää, eikä oikein ymmärrä, miksi haluaisin eksäänsä tutustua. No, en nyt välttämättä sydänystäväksi haluakaan, mutta tuntuu oudolta, etten ole häntä tavannut.

Miten teillä muilla on lasten äidin ja isän uuden puolison tapaaminen hoitunut? Millaiset välit on? Olenko aivan hölmö, kun tätä asiaa edes pohdin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa äiti luottaa lastensa isään että osaa ajatella onko puoliso lapsille hyväksi. Osaa ne lapsetkin kertoa. Riittää kun on isän kanssa asialliset välit, ei siinä uusia puolisoita tarvitse erikseen tutustuttaa.

Vierailija
2/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tavata? Oletko siis kysynyt, vai vetänyt vaan omia johtopäätöksiäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua tavata? Oletko siis kysynyt, vai vetänyt vaan omia johtopäätöksiäsi?

Vetänyt omia johtopäätöksiä siitä, kun jää aina autoon odottamaan lapsia hakiessaan, soittaa vaan, että "nyt pihalle sieltä". Neljä vuotta, eikä ole edes käsipäivää sanottu.

-Ap

Vierailija
4/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä? Tälle exälle on aivan samantekevää millainen ihminen olet. Vaikka olisit exän mielestä raivohullu lasten piiskaaja, hän ei asialle mitään voisi niin kauan kuin exä sinuun luottaa.

Vierailija
5/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua tavata. Olen kyllä häneen törmännyt ja sanonut käsipäivää, mutta en olisi halunnut.

Eikä miehenikään olisi halunnut tavata minun eksääni, mutta rippijuhlissa oli vähän pakko.

Vaikka eroista oli jo aikaa.

Vierailija
6/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen äidin pitäisi jotenkin tarkastaa ja hyväksyä sut? Ei monellakaan, myöskään minulla, oo mitään mielenkiintoa tutustua exäsä uuteen. Meidän tapauksessa ex on sen todennut niin täyspäiseksi, että on yhteen muuttanut ja lapset on yhtä innoissaan aina menossa isälleen kuin ennenkin, niin ei kai mulla oo mitään syytä itse enää exän nykyistä mitenkään erikseen tavata ja tarkastaa. Luotan, ettei se mitään hullua sadistista ilkeää äitipuolta lastemme elämään tuo. Jos joskus jossain kohdataan niin voin tervehtiä ja olla ystävällinen, mutta ei kiinnosta asiasta tehden tavata.

Vierailija
7/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välittäisi tavata, ex-mieheni on lasten isä ja hän on täysin kyvykäs päättämään sekä lasten asioista että kumppanistaan omalla viikollaan. En mielellään tapaa edes exmiestä vaan asiat voi hoitaa sähköpostilla tai viestillä.

Otin heti eron jälkeen linjan, että mitä nopeammin olemme irrallaan toistemme elämästä sitä helpommin pääsemme irti toisistamme ja fokus vaan lasten asioihin. Ei puhuta pahaa toisistamme, ei kysellä kuulumisia, ero oli molempien valinta ja lapsilla on asiat hyvin. Niin kauan kuin lapset eivät valita tai oireile niin mennään näin, on toiminut. Vältettiin vatvominen ja riitely, lapset olivat jo varhaisteinejä eron aikaan, pari vuotta erosta.

Ja ei mitään mielenkiintoa exän uuteen puolisoon, en suostuisi tapaamaan ilman oikeaa asiaa, vain jonkun henkilön mielenkiinnosta.

Vierailija
8/33 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, vaikuttaisi siltä, että olen kehitellyt tästä ongelman ihan oman pääni sisällä. Tällaista se on, kun yliajattelee ja analysoi kaikkea mahdollista. Ei oo äitipuolena aina helppoa :D

-Ap 

Vierailija
9/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni lapset aiemmasta avioliitosta asuvat meillä vakituisesti ja ovat äidillään vain päivän kerran, kaksi kuukaudessa, jos edes sitä.

En ole koskaan tavannut näiden lasten äitiä. Kyllä se minuakin hieman ihmetyttää. En voisi itse kuvitella vastaavaa tilannetta.

Vierailija
10/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, vaikuttaisi siltä, että olen kehitellyt tästä ongelman ihan oman pääni sisällä. Tällaista se on, kun yliajattelee ja analysoi kaikkea mahdollista. Ei oo äitipuolena aina helppoa :D

-Ap 

Et ole. Kyllä mielestäni olisi aikuisten fiksua käytöstä tavata. Olen edellisen kommentin kirjoittaja.

Vierailija
11/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse tavata sua. Ei muakaan kiinnosta exän uudet kuviot.

Vierailija
12/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap 

Susta tulee äitipuoli vaan jos lasten äiti kuolee. Siihen asti olet isän uusi vaimo.

Vierailija
13/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa tavannut meillä asuvan lapsen isän. Tunnevammainen, persoonallisuushäiriöinen ja ties mitä muuta lisäksi. Lapsi parka. Lapsi on isällään yhden viikonlopun kuukaudessa, eikä ole oikein halukas niin tiheään vierailuun mutta puolen vuoden päästä saa päättää asiasta itse. Mielestäni isänsä ei ole hyvää seuraa ja tuen aietta lopettaa vierailut.

Vierailija
14/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap 

Sä olet ilmeisesti hyvä äitipuoli. Olishan se äiti muuten jo tullut raivoamaan sulle.

Vierailija
15/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla tyytyväinen että nykyisen miehen lasten äiti keskittyy omaan elämäänsä. Voisihan hän soitella, udella, haukkua, manipuloida jne.

Kyllä ne lapset kertoo äidilleen kaiken isän uudesta puolisosta. Jos jossain törmäätte niin hän varmasti tervehtii mutta miksi tavata mielenkiinnon vuoksi, ei ole välttämätöntä.

Onhan se miehellekin meriitti, häneen luotetaan. Minä en ex-ukkooni luota yhtään enkä anna hänelle lasta hoitoon saati luota niihin ihmisiin joita hänen ympärillään pörrää. Ei kaikista miehistä ole isäksi saati exän luottamisen arvoiseksi.

Vierailija
16/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap 

Susta tulee äitipuoli vaan jos lasten äiti kuolee. Siihen asti olet isän uusi vaimo.

Päivän aivopieru:)

Vierailija
17/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi tavata enkä edes suostuisi siihen.

Vierailija
18/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap 

Joku kadulta repäisty eukko ei ole mulle mitään äiti-nimikkeellä, koska samaa verta ei kierrä suonissa lainkaan. Random eukko on passeli nimitys jollekin faijan sen hetkiselle panolle.

Vierailija
19/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla loukkaavaakin että joutuisi tapaamaan.

Varsinkin jos itse ei ole halunnut erota.

Se ex on kuitenkin se ketä rakastanut ja kenen kanssa pitkä yhteiselämä.

Itse olen naimisissa mutta jos eroaisin niin en suostuisi tapaamaan miehen uutta kumppania.

Onneksi meillä jo nuorin on 14v.

Vierailija
20/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap 

Joku kadulta repäisty eukko ei ole mulle mitään äiti-nimikkeellä, koska samaa verta ei kierrä suonissa lainkaan. Random eukko on passeli nimitys jollekin faijan sen hetkiselle panolle.

Olen mennyt eteepäin. T. Tuija Eronen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi