Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lasten äiti ei halua tavata minua

Vierailija
26.01.2018 |

Olemme olleet miehen kanssa yhdessä nyt jo useamman vuoden ja hänen kaksi poikaansa asuvat meillä puolet ajasta. Miehen ja eksänsä erosta oli kulunut aikaa pari vuotta ennen kuin tapasimme ja välit ovat hyvin asialliset.

Ihmettelen kuitenkin kovasti, etten ole vieläkään tavannut poikien äitiä. Jos omat lapseni (joita ei ole) viettäisivät puolet ajasta jonkun naisen kotona, niin haluaisin ehdottomasti tavata hänet ja "tarkastaa", että on ihan ok tyyppi. Lisäksi haluaisin muutenkin tavata lasten äidin, sillä tulen hänen lastensa elämässään olemaan jatkossakin ja olisi muutenkin mielenkiintoista tavata. Miehen kommentti asiaan on, että eksä on mennyttä elämää, eikä oikein ymmärrä, miksi haluaisin eksäänsä tutustua. No, en nyt välttämättä sydänystäväksi haluakaan, mutta tuntuu oudolta, etten ole häntä tavannut.

Miten teillä muilla on lasten äidin ja isän uuden puolison tapaaminen hoitunut? Millaiset välit on? Olenko aivan hölmö, kun tätä asiaa edes pohdin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken ole koskaan tavannut mieheni exää ja näiden lasten äitiä, eikä hänkään juuri lapsiaan tapaa, kovasti paljon on miehelläni asiaa. Ei päivää ilman viestirumbaa. Tämä viittaa mielestäni kateuteen ja katkeruuteen. Yrittää epätoivoisesti pitää ex-miehestään kiinni, vaikka itse petti ja jätti.

Lapset ovat sen ikäisiä, että hän voisi kommunikoida suoraan heidän kanssaan, mutta ei. Tikusta asiaa.

Vierailija
22/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitäisi tavata? Lasten vanhempien kuuluu hoitaa keskenään lasten asiat, miksi jonkun ulkopuolisen ihmisen pitäisi olla siinä sotkemassa?

Ja oli miehesi lasten äiti sinusta mitä mieltä tahansa, niin eihän se mihinkään vaikuttaisi. Eihän hän voi mitenkään vaikuttaa siihen, keitä lapset tapaavat isänsä luona ollessaan tai kenen kanssa lasten isä liikkuu. Joten mitä merkitystä sillä tapaamisella olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla loukkaavaakin että joutuisi tapaamaan.

Varsinkin jos itse ei ole halunnut erota.

Se ex on kuitenkin se ketä rakastanut ja kenen kanssa pitkä yhteiselämä.

Itse olen naimisissa mutta jos eroaisin niin en suostuisi tapaamaan miehen uutta kumppania.

Onneksi meillä jo nuorin on 14v.

Luojan kiitos meidän lapset on jo aikuisia, ei tarvitsisi vetää mitään teennäisiä kuvioita. Enkä kyllä sellaisiin olisi suostunutkaan.

Vierailija
24/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairas ajatus, että äidin pitäisi sinut mielestäsi "tarkastaa". Entä, jos et "läpäisisi". Kuulostaa siltä, että haet draamaa hänen kanssaan.

Vierailija
25/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse halunnut tavata mieheni lasten äitiä. Enkä halua tavata tulevaisuudessakaan. Miksi? En halua, ei kiinnosta.

Vierailija
26/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse halunnut tavata mieheni lasten äitiä. Enkä halua tavata tulevaisuudessakaan. Miksi? En halua, ei kiinnosta.

Tai no, syy on se, ettei hän kuulu minun perheeseeni.

Vierailija
27/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitäisi tavata? Lasten vanhempien kuuluu hoitaa keskenään lasten asiat, miksi jonkun ulkopuolisen ihmisen pitäisi olla siinä sotkemassa?

Ja oli miehesi lasten äiti sinusta mitä mieltä tahansa, niin eihän se mihinkään vaikuttaisi. Eihän hän voi mitenkään vaikuttaa siihen, keitä lapset tapaavat isänsä luona ollessaan tai kenen kanssa lasten isä liikkuu. Joten mitä merkitystä sillä tapaamisella olisi?

Ai niinkö? No lapset kuitenkin asuvat vakituisesti meillä, joten minä sovin kyllä lasten hakemisen, viemiset harrastuksiin, mitä pitää ostaa heille jne. Ihan heidän isänsä kanssa. Eipä ole lasten äitiä kovasti kiinnostanut mikään varsinkaan mikä maksaa. Toki muutenkin voisi olla arjessa läsnä, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
28/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut käsipäivää miehen exän kanssa. Ja exän uuden naisen kanssa ollaan myös kätelty. Mun mielestä ihan kohteliasta esittäytyä. Sen enempää ei ole ollut tarvetta keskustella.

Vierailija
29/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on surkea itsetunto, kun haet miehen exän hyväksyntää. Toinen vaihtoehto on, että haet draamaa. Exä jotenkin kaivelee sinua, etkä pysty antamaan asian olla.

Vierailija
30/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö? No lapset kuitenkin asuvat vakituisesti meillä, joten minä sovin kyllä lasten hakemisen, viemiset harrastuksiin, mitä pitää ostaa heille jne. Ihan heidän isänsä kanssa. Eipä ole lasten äitiä kovasti kiinnostanut mikään varsinkaan mikä maksaa. Toki muutenkin voisi olla arjessa läsnä, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Taidat olla vähän yksinkertainen tai hyvin nuori. Aloituksessa kerroit, että lapset puolet ajasta teillä. Se huoltaja vastaa lapsista omalla ajallaan, jonka luona lapset ovat. Äidin ei tietenkään silloin kuulukaan olla teillä arkielämässä läsnä eikä hänen tarvitse, vaikka sinä kuinka haluaisit häntä jostain syystä nähdä. Äiti vastaa lapsista sitten omalla vuorollaan. Puhut ostamisesta ja mitä mikäkin maksaa eli raha taitaa kaivella myös. Elatusasiat ovat huoltajien välisiä sopimuksia, ja niistä huoltajat ovat varmasti keskenään lastenvalvojalla tai oikeudessa sopineet. 

Vierailija
31/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen tai hyvin nuori. Aloituksessa kerroit, että lapset puolet ajasta teillä. Se huoltaja vastaa lapsista omalla ajallaan, jonka luona lapset ovat. Äidin ei tietenkään silloin kuulukaan olla teillä arkielämässä läsnä eikä hänen tarvitse, vaikka sinä kuinka haluaisit häntä jostain syystä nähdä. Äiti vastaa lapsista sitten omalla vuorollaan. Puhut ostamisesta ja mitä mikäkin maksaa eli raha taitaa kaivella myös. Elatusasiat ovat huoltajien välisiä sopimuksia, ja niistä huoltajat ovat varmasti keskenään lastenvalvojalla tai oikeudessa sopineet. 

En tiedä kehen sekoitit, mutta nämä lapset asuvat 100%:sesti meillä. Tämä äiti ei kyllä vastaa yhtään mistään. Ei henkisesti eikä taloudellisesti. En ole yksinkertainen, enkä ihan nuorikaan. Kyllä tämä ihmistyyppi on minulle valitettavasti tuttu.

Vierailija
32/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kehen sekoitit, mutta nämä lapset asuvat 100%:sesti meillä. Tämä äiti ei kyllä vastaa yhtään mistään. Ei henkisesti eikä taloudellisesti. En ole yksinkertainen, enkä ihan nuorikaan. Kyllä tämä ihmistyyppi on minulle valitettavasti tuttu.

No jos sinä vastaat jonkun kommenttiin niin kuin olisit ap, niin ei kannata sitten vetää hernettä nenuun sen vuoksi, että joku sitten sekoittaa sinut siihen ap:een. t. ohis

Vierailija
33/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni lasten äidin vasta vanhemman lapsen rippijuhlissa lähes kymmenen vuoden kuluttua. Mulle ok. Ei ollut halua tavata puolin eikä toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä