Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ekaluokkalainen olla yksin koulun jälkeen kotona?

Vierailija
26.01.2018 |

Siihen saakka kunnes vanhempi tulee töistä kotiin? Uskaltaisitko jättää 7 vuotiaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta hyväksi lapselle. Miksi iltapäivähoitoa ei voi käyttää?

Vierailija
2/5 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä lapselta, voiko se olla. Eihän täällä kukaan sitä voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aina yksin kotona ja tykkäsin. Äitini kuului paikalliseen vanhempainyhdistykseen ja yritti pakottaa ip-kerhoon, mutta introverttina lapsena kipitin aina kotiin. Mua tosin pelotti kummitukset, joten lukittauduik aina omaan huoneeseeni jossa pysyin kunnes vanhemmat tulivat kotiin.

Vierailija
4/5 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä lapselta, voiko se olla. Eihän täällä kukaan sitä voi tietää.

No ei missään tapauksessa. Pieni lapsi ei ole elämästään vastuussa, vaan aikuinen kantaa vastuun.

Vierailija
5/5 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Vaikka lapseni aloittivat ekaluokan 10vuotta sitten, en olisi jättänyt yksin ja tästä on maailma jo muuttunut. Nykyään asia on vielä varmempaa kuin silloin