Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nyt iloisia kun vahvat oluet tuli kauppoihin ja kaikki mellastaa kännissä kadulla

Vierailija
26.01.2018 |

Ihan kauheaa menoa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahotonta meininkiä.

Vierailija
2/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Puska toteaa pian että mitäs minä sanoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ostin eilen vahvan oluen, aion juoda tänään. Voi tulla pahaa jälkeä.

Vierailija
4/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muuttunut.

Vierailija
5/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Puska on narsistinen pelle.

Vierailija
6/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin Stadissa nuoren kaljatölkki kädessä. Kyllä pahaa teki.

Vierailija
7/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen raivoraitis, mutta nyt kun vahvat oluet tuli kauppoihin, niin olen ollut yhteen putkeen humalassa 1.1 lähtien.

Vierailija
8/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että te hölmöt jaksatte. Vahvemmat on olleet kaupoissa kolme viikkoa. Ei kai se nyt vielä missään näy! Katsotaan vuoden päästä.

Vierailija
9/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että te hölmöt jaksatte. Vahvemmat on olleet kaupoissa kolme viikkoa. Ei kai se nyt vielä missään näy! Katsotaan vuoden päästä.

Miksi alkoholismiin taipuvainen siirtyisi vahvoihin oluisiin, kun keppanalla saa 1,5 kertaa halvemmalla kännit?

Vierailija
10/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Asuinpaikkakunnallani on jo monta hyvässä työssä olevaa ihmistä muuttunut kuukaudessa kaduilla makaaviksi pultsareiksi. Lapset kulkevat nälissään , rikkinäisissä ja likaisissa vaatteissa ja hylättyinä.

Lemmikkejä hylätään luontoon, asunnot ovat slummiutuneet, kuolleita näkee kaduilla ja ryöstely ja tuhotyöt ovat kasvaneet infernaalisiin mittasuhteisiin. Miksi näin piti käydä?

Vierailija
11/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maksa paukahtaa näillä näppäimillä. En käynyt tänään Alkossa vaan ostin kaupasta kolme (3) lonkeroa viikonlopuksi.

Vierailija
12/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin 2 puolen litran vahvaa bisseä, jotka aion juoda tänään. Elämä risaseksi! 🍺

Vierailija
13/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun juuri kapakassa joka on ollut auki nyt kolme tuntia. Täällä ei ole vielä kukaan edes kunnolla humalassa. Olin varma että tässä vaiheessa joutuisin jo kahlaamaan oksennuksessa.

Vierailija
14/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään ap ole siellä kadulla hulluna humallassa heilumassa, ja aika moni muukin on kyennyt jatkamaan elämää aivan kuten ennen vuodenvaihdettakin. Ota nyt se peukku pois /C:stä ja jatka sinäkin elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi