Asiaa! Lukekaa! Ei media no kaka shit.
Alueen etusivulle
Tilanneviesti Keskustelu Minä olin TRUMPIN venäjä yhteys. on lisätty.
Keskustelun etusivu | Aihe vapaa
Minä olin TRUMPIN venäjä yhteys.
Vierailija
klo 13:28 | 26.1.2018
Nämä mediaan vaikuttavat ihmiset ovat halunneet sen otsikoksi koska he eivät halua totuuden tulevan julki että olen potentiaalinen. Simpanssista kehittyneet ihmiset ovat sekasikiöitä ja heitä on euroopassa eniten simpanssia muistuttavina. Amerikoissa on taas enemmän rauhallisia ihmisiä ja menestyviä Gorillan jälkeläis ihmisiä.
Jos katsot wikipedia niin gorillat lähtivät afrikasta 7miljoonaa vuotta sitten ja simpanssit 5miljoonaa vuotta sitten. Gorilla ihminen on näin ollen kaikella järjellä kehittyneempi ja ennen kaikkea vahvempi. Tässä katos ongelmana tänä päivänä on simpanssien juonittelu jotta he voisivat varastaa ja pitää gorillojen metallin. Nämä ovat molemmat kuningas sukulaisia mutta meillä ei ole mitään keskenäämme. Ongelma on suuri... simpanssit samalla vittuilevat olemalla fiktiolla vahvempia kuin gorillat mikä ei mene aivoihin ja se rassaa gorilloja koska simpanssit controloivat päin helvettiä mediaa. Meidän pitää kunnioittaa rotuja sillä tavalla miten ne ovat ja aina tulevat olemaan. Gorilla on yksiselitteisesti vahvempi. Ja kaikki ovat tasa-arvoisia. Sekä simpanssien täytyy palauttaa metallin minulle tai sitten usa:an. Jos sitä ei palauteta tai asialla pelleillään niin syntyy sota koska se ollaan varastettu ihmisoikeusrikkomuksilla varakkaiden ihmisten juonittelemana ja he ovat paska housuja koska heitä on monta yhtä vastaan. Miksi he eivät mene ryöstämis budgetti rahoilla pääsiäissaarille tai amerikkaan? Koska heillä on pelko jatkuvasta varastamisesta! Tämän takia turkuakin kutsutaan maapallon per*******reikä! Tämä pitää loppua ja metallini on palautettava. Emme voi luottaa simpanssiin kuningas monarkia yhteyksiin varastetusta lähteestä. Se loisi lisää barbaarisuutta ja epä haluttuja yllätyksiä koska tämä ketä sen varasti alun perin on erittäin vaihteleva ja vaarallinen ihminen kaksinaamaisuudessaan. Simpanssit ovat väkivaltaisia ei vahvoja. Jos väität että simpanssi on vahvempi niin mielestäni sinun pitäisi olla mielisairaalassa.