Niinistön elkeet on kyllä sellasia, että MINÄ OLEN SUOMEN JOHTAJA, MINÄ OLEN RESITENTTI!
Hienosti te siinä puhutte mukavat käskyläiseni, mutta minä olen kuitenkin päällikkö, muistakaamme se!
Kommentit (6)
Ja on tosi hyvä päällikkö. Ollaan onnellisia että meillä ei ole vajaaälyista pressaa kuten joillain.
No mutta faktahan on se että Niinistö on ylipäällikkö. Oliko tämä jollekulle jotenkin epäselvää?
Valtiomies voi katsella ja tarkkailla rauhassa kun rakkilauma tappelee keskenään.
Kuinkahan moni teistä arvostelijoista ois koittanut vähentää puhemiehen asemassa eduskunnan kuluja jotka menee kansan piikistä? Tai moniko teistä lahjoittais muiden hyväksi jatkuvasti suuria summia?
Tai selviytyisi tsunamista?
Niinistö ajattelee nokkaansa pitemmälle ja tekee paljon asioita muiden hyväksi pitämättä siitä meteliä kuten Brother Christmas.
Tyhjät kattilat kolisevat eniten, niin näissäkin vaaleissa. Katsokaa vaikka Väyrystä ja Huhtasaarta, niiden kattiloissa ei ole mitään.
Olishan se jonkin verran kummallista, jos hän esiintyisi kuin ensimmäisen kauden kansanedustaja.
Niinistö on presidentti.
Hämmästyttävää, että aihe on jollekin epäselvä.
No mutta niinhän hän onkin