Luettele päivän Venlafaxiinisi
Kommentit (18)
en yhttään venlafaxiinia, mutta escitalopramia 10mg, ketipinoria 100mg ja kohta imovanea 7,5mg
Mihin vaivaan auttaa? Paljonko aiheuttaa muita epätoivottuja sivuvaikutuksia?
75mg aamuisin. Pitäisi alkaa rae kerrallaan tiputtamaan 37.5 tavoitteena.
Advagraf 6mg
Cellcept 1000mg
Amlaratio 10mg
Amladopin 5mg
Magnesiumia 500mg
Bisporol 2,5mg
Medrol 2mg
Doximycin 100mg
Vierailija kirjoitti:
Krooniseen masennukseen ja ahdistukseen. Ei sivuvaikutuksia.
Kuinka tuota saa? Minulla Ciprarex ei auttanut laisinkaan.
Venlan purku menossa, nyt 75mg -1 rae. (Lisäksi Voxra 150mg). Vaikea-asteinen masennus diagnoosina, Venlasta tuli ihan zombie-olo, eikä vointi merkittävästi kohentunut.
Vierailija kirjoitti:
Venlan purku menossa, nyt 75mg -1 rae. (Lisäksi Voxra 150mg). Vaikea-asteinen masennus diagnoosina, Venlasta tuli ihan zombie-olo, eikä vointi merkittävästi kohentunut.
Minkä merkin venla? Osassa rakeet tosi pieniä...onko orionilka niitä isompia rakeita, joita on n.6 yhdesdä 75mg kapselissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkin venla? Osassa rakeet tosi pieniä...onko orionilka niitä isompia rakeita, joita on n.6 yhdesdä 75mg kapselissa?
Venlafaxin Orion kyseessä, kapselin sisällä 6 raetta.
Miten depot-kapswlista pystyy poistamaan rakeita siten, että saa sen vielä luotettavasti kiinni.
Sehän ei saisi sulaa mahalaukussa vaan myöhemmin, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Miten depot-kapswlista pystyy poistamaan rakeita siten, että saa sen vielä luotettavasti kiinni.
Sehän ei saisi sulaa mahalaukussa vaan myöhemmin, luulen.
Kyllä ton Orionin kapselin ainakin saa helposti auki ja kunnolla takaisin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
en yhttään venlafaxiinia, mutta escitalopramia 10mg, ketipinoria 100mg ja kohta imovanea 7,5mg
Harvinaista että lekuri määrää imovanea ketipinorin noston sijaan.
225 mg