Jumalaan uskominen on auttanut ihmisiä, ei mikään Jumala
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mitä "säälittää" sinulle tarkoittaa?
Asettuvat alttiiksi pilkalle ja pilkkaan ovat itse syyllisiä, kun eivät älyä, miten asia on.
ap
Myös tieteeseen uskominen on auttanut enemmän kuin tiede, säälittää jotka ei tajuu. Yleensäkin johonkin uskominen on auttanut enemmän kuin että ei usko mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asettuvat alttiiksi pilkalle ja pilkkaan ovat itse syyllisiä, kun eivät älyä, miten asia on.
ap
En kysynyt säälimisen syytä vaan mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Sanaa käytetään niin monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEn kysynyt säälimisen syytä vaan mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Sanaa käytetään niin monella tavalla.
Pidän tyhminä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEn kysynyt säälimisen syytä vaan mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Sanaa käytetään niin monella tavalla.
Pidän tyhminä.
ap
Mikset vain kirjoittanut aloitukseen: "Pidän tyhminä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä eroa."?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tyhminä.
apMikset vain kirjoittanut aloitukseen: "Pidän tyhminä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä eroa."?
Halusin korostaa, että säälin heitä heidän tyhmyydestään. Että en nyt tuomitse, että vasta kun muuttuvat, voin heitä arvostaa. En heitä arvostaisi vaikka he muuttuisivat, koska kerran tyhmä aina tyhmä, mutta en varmaan tuomitsisikaan. Koska tietyiltä ihmisiltä ei voi odotta muutosta, turha siitä tuomitakaan, mutta en siis arvostakaan.
ap