Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalaan uskominen on auttanut ihmisiä, ei mikään Jumala

Vierailija
25.01.2018 |

Säälittää ihmiset, jotka eivät ymmärrä eroa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "säälittää" sinulle tarkoittaa?

Vierailija
2/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asettuvat alttiiksi pilkalle ja pilkkaan ovat itse syyllisiä, kun eivät älyä, miten asia on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tieteeseen uskominen on auttanut enemmän kuin tiede, säälittää jotka ei tajuu. Yleensäkin johonkin uskominen on auttanut enemmän kuin että ei usko mihinkään.

Vierailija
4/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asettuvat alttiiksi pilkalle ja pilkkaan ovat itse syyllisiä, kun eivät älyä, miten asia on.

ap

En kysynyt säälimisen syytä vaan mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Sanaa käytetään niin monella tavalla.

Vierailija
5/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En kysynyt säälimisen syytä vaan mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Sanaa käytetään niin monella tavalla.

Pidän tyhminä.

ap

Vierailija
6/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pidän tyhminä.

ap

Mikset vain kirjoittanut aloitukseen: "Pidän tyhminä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä eroa."?

Vierailija
7/7 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pidän tyhminä.

ap

Mikset vain kirjoittanut aloitukseen: "Pidän tyhminä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä eroa."?

Halusin korostaa, että säälin heitä heidän tyhmyydestään. Että en nyt tuomitse, että vasta kun muuttuvat, voin heitä arvostaa. En heitä arvostaisi vaikka he muuttuisivat, koska kerran tyhmä aina tyhmä, mutta en varmaan tuomitsisikaan. Koska tietyiltä ihmisiltä ei voi odotta muutosta, turha siitä tuomitakaan, mutta en siis arvostakaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä