Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni työtön pukeutuu huonosti? Hienoista vaatteista tulee hyvä olo ja itsetunto

Vierailija
25.01.2018 |

Satsatkaa työttömät pukeutumiseen. On tärkeää, että samaistut oikeaan viiteryhmään. Jos sinulla on tyylikkäät vaatteet, ei kukaan luule sinua työttömäksi vaan menestyjäksi. Jos vaatteesi ovat nukkavieruiset ja ehkä aika halvannäköiset, ihmiset epäilevät sinua elämän epäonnistujaksi.

Itse olen ollut työttömänäkin ollessani todella tyylikkäästi pukeutunut. Myös alusasut ovat olleet seksikkäitä siltä varalta, että niitä tulisi näyttää. *kikatusta*

N31

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työhaastatteluja tekevänä kiinnitän aina huomiota huoliteltuun pukeutumiseen. Sateisella kelillä katson kenkiä erityisesti, onko käytetty aulan kiillotuskonetta vai tullaanko rapakengin. Hienosti pukeutuminen osoittaa, että kunnioittaa työhaastattelijaa. Kerrankin oli asiaosaamiseltaan parempi, mutta huonosti pukeutunut ja valitsin sen, jolla oli siisti asu.

Vierailija
42/44 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun https://i.pinimg.com/originals/60/93/a8/6093a867640a1a38f5083de278bcee8… eikä maksa kuin vaivaiset 110$ 

http://www.kissakarhu.fi/index.php?_m=mod_product&_a=view&p_id=579.

http://www.kissakarhu.fi/index.php?_m=mod_product&_a=view&p_id=501

http://www.kissakarhu.fi/index.php?_m=mod_product&_a=view&p_id=335

Toki sesonkin ja päivän mukasesti työ, vapaa aika, kaupunki, mielentila pukeutumistyyli on erikseen. Hinta kutakuinkin sama. Voin sanoa tuntevani itseni tyylikkääksi ja kurvitkin pysyy kuosissa kun pitää ajatella syömisiä, ettei tarvitse pelätä että vaatteet pienenee <3

Mutta muoti ennenkaikkea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin ihan netistä katsomaan tuon Pradan ja Versacen vaatteet että minkä näköisiä ovat                    En kyllä niistä kaunista löytänyt. Ihan tavallisen näköisiä kaikki ja nuorille ja hoikille                                               Eikä  yksikään niistä tyyliltään   käy  62 vuotiaan naisen ylle    

Polan oikein kaunis  puolihame ja kaksi aivan ihanaa leninkiä minulla oli                                                                   Eivät enää neljän lapsen jälkeen mahtuneet ylle, ja käytössä ehtivät  kululua                                                olisivat nyt niitä Vintage leninkejä  Muistan myös  miten kauniita  leninkejä  60 luvulla oli  isosiskoilla                   On minulla  nytkin kolme kaunista leninkiä parenpia menoja varten,                                                                            Parit häät , ristiäisiä ja 70, 80 ja 90 vuotiaitten  aivan upeat syntymäpäivät                                                   Kuitenkin eniten nykyisi hautajaisia ollut                                                                                                                          En rääsyissä ja rytkyissä nytkään kulje. Ihan tavallisia  itselle mieleisiä vaatteita                                                 Isot rinnat vaan pahin este kun sopivia usein vaikea löytää             

Vierailija
44/44 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole siinä etteikö rahaa ole vaatteisiin mutta kun vedän ne samat mukavat aina päälle missä viihdyn.  Sama tuli muillekkin ikääntyneille vaikka nuorena oli mikä vaate friikki niin vanhemmiten ei enään kiinnosta ne uudet vaatteet. Olen ostanut uusia vaatteita ja sinne ne jää komeroon kun viihdyn niissä vanhoissa mukavissa vaatteissa. Mieheni ei edes pysty luopumaan niistä vanhoista vaatteista mitä tuli kymmenen vuotta sitten hankittua eikä ole päälle laitettu kertaakaan ja samat suosikit vetää päälle joka päivä niin ettei pesuunkaan ne ehdi. Juhlia varten on tullut pukuja hankittua 30v sitten ja nyt ne ovat pieneksi käyneitä niin ettei mahdiu päällekkään tai kiristää niin paljon ettei viitsi sovittaakkaan enään mutta niitä täytyy silti säilöä tuolla komerossa eikä laittaa kierrätykseen.