Miksi moni työtön pukeutuu huonosti? Hienoista vaatteista tulee hyvä olo ja itsetunto
Satsatkaa työttömät pukeutumiseen. On tärkeää, että samaistut oikeaan viiteryhmään. Jos sinulla on tyylikkäät vaatteet, ei kukaan luule sinua työttömäksi vaan menestyjäksi. Jos vaatteesi ovat nukkavieruiset ja ehkä aika halvannäköiset, ihmiset epäilevät sinua elämän epäonnistujaksi.
Itse olen ollut työttömänäkin ollessani todella tyylikkäästi pukeutunut. Myös alusasut ovat olleet seksikkäitä siltä varalta, että niitä tulisi näyttää. *kikatusta*
N31
Kommentit (44)
Minä samaistu Kim Kardashiaaniin..ylläni on peppuverkkarit, joista näkyy salainen solani..kikatusta
Sama täällä, vaikka olen työtön ja sairas, niin arvostan itseäni pukeutumalla tasokkaasti.
Kannustan muita.
Työttömän kannattaa myös hankkia upea talo ja kallis auto.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, vaikka olen työtön ja sairas, niin arvostan itseäni pukeutumalla tasokkaasti.
Kannustan muita.
Selvästi ymmärsit, mitä tarkoitan!
N31
Jos joku on töissä pukeutunut nätisti ja ollut nyt alle vuoden työttömänä, niin kuinka luulet edelleen pukeutuvan?
pff.. pitkä manttelimainen villatakki 50-100e, alpakkavauvahuivi 30e.. ei tää mikään kallis harrastus ole.
ja kestävät vuosikymmeniä, mitäsny jotain nappuja irtoaa joskus ja ne saa paikoilleen 3e/kpl.
meroviinavillapaita sekin joku 2kpl 40e.
Hah en pukeutunut mitenkään edutavasti töissä ollessani sillä töissä oli omat työvaatteet. Jos jotakin häiritsee mun landepaukku rätit niin oma on häpeensä. Verkkarit, t-paita ja huppari saa mut tunteen oloni hyväksi, ei todellakaan elämässäni epäonnistuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hah en pukeutunut mitenkään edutavasti töissä ollessani sillä töissä oli omat työvaatteet. Jos jotakin häiritsee mun landepaukku rätit niin oma on häpeensä. Verkkarit, t-paita ja huppari saa mut tunteen oloni hyväksi, ei todellakaan elämässäni epäonnistuneeksi.
Huoh, vaikutat aika tylsimykseltä. Itse olen una femme fatalez. Ihmiset kiinnostuvat minusta.
N31
Minulla ainakin lapsia vielä kotona ja lapsenlapsiakin Myös minun ja miehen lääkekulut ovat aika suuret On vuokrakin maksettava joten ei kyllä varaa alkaa vaatteilla hienostelemaan. Ihan siistiit ja ehjät vaatteeni kuitenkin ovat. Ja monilla erilaisia tyylejä pukeutua, itse en ikinä laittaisi korkokenkiä jälkaani
Pukeudun huonosti sen vuoksi, ettei Heinolasta saa vaatteita, edes kirpparilta...
M 38
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on tyylikkäät vaatteet, ei kukaan luule sinua työttömäksi vaan menestyjäksi.
N31
Eikös olisi fiksumpi olla vaikka huonosti pukeutuva menestyjä kuin hyvin pukeutuva henkilö jota luullaan menestyjäksi?
Tuollainen vaateurpoilu on "fatale" vain itsellesi.
Hei, nyt ollaan Suomessa.
Täällä kaikki tietää että kauniisti pukeutuvat vain piilottelevat vaatteilla koreilun alle onnetonta elämäänsä ja miljonäärit kulkee navettavaatteissa.
Ei työttömän kannata antaa itsestään teeskentelijän vaikutelmaa vaan koittaa olla niin kuin muutkin prismavaatteissaan.
Itse pukeudun ainoastaan Pradaan ja Versaceen. Laatua sen olla pitää. T. peruspäivärahalla oleva työtön nainen.
Voin pukeutua alle 100 euron hintaiseen asuun, näyttää silti siistiltä.
Alusvaatteet myös huomioin, nolo tilanne joskus lääkärissä rikkinäisten takia.
Tyyli makuasia.
Ihan loistava provo! Sain hyvät naurut. Kiitokset tästä ja ylänuoli perään. Lisää tällaisia.
0/5