Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni työtön pukeutuu huonosti? Hienoista vaatteista tulee hyvä olo ja itsetunto

Vierailija
25.01.2018 |

Satsatkaa työttömät pukeutumiseen. On tärkeää, että samaistut oikeaan viiteryhmään. Jos sinulla on tyylikkäät vaatteet, ei kukaan luule sinua työttömäksi vaan menestyjäksi. Jos vaatteesi ovat nukkavieruiset ja ehkä aika halvannäköiset, ihmiset epäilevät sinua elämän epäonnistujaksi.

Itse olen ollut työttömänäkin ollessani todella tyylikkäästi pukeutunut. Myös alusasut ovat olleet seksikkäitä siltä varalta, että niitä tulisi näyttää. *kikatusta*

N31

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo vittuilu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä samaistu Kim Kardashiaaniin..ylläni on peppuverkkarit, joista näkyy salainen solani..kikatusta

Vierailija
4/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaikka olen työtön ja sairas, niin arvostan itseäni pukeutumalla tasokkaasti.

Kannustan muita.

Vierailija
5/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IAHN HYVÄ JUTTU: 

Vierailija
6/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän kannattaa myös hankkia upea talo ja kallis auto.

Vierailija
7/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, vaikka olen työtön ja sairas, niin arvostan itseäni pukeutumalla tasokkaasti.

Kannustan muita.

Selvästi ymmärsit, mitä tarkoitan! 

N31

Vierailija
8/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää juureksia ostakaa rättejä

Vierailija
9/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on töissä pukeutunut nätisti ja ollut nyt alle vuoden työttömänä, niin kuinka luulet edelleen pukeutuvan?

Vierailija
10/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pff.. pitkä manttelimainen villatakki 50-100e, alpakkavauvahuivi 30e.. ei tää mikään kallis harrastus ole.

ja kestävät vuosikymmeniä, mitäsny jotain nappuja irtoaa joskus ja ne saa paikoilleen 3e/kpl.

meroviinavillapaita sekin joku 2kpl 40e.

Vierailija
11/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah en pukeutunut mitenkään edutavasti töissä ollessani sillä töissä oli omat työvaatteet. Jos jotakin häiritsee mun landepaukku rätit niin oma on häpeensä. Verkkarit, t-paita ja huppari saa mut tunteen oloni hyväksi, ei todellakaan elämässäni epäonnistuneeksi.

Vierailija
12/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah en pukeutunut mitenkään edutavasti töissä ollessani sillä töissä oli omat työvaatteet. Jos jotakin häiritsee mun landepaukku rätit niin oma on häpeensä. Verkkarit, t-paita ja huppari saa mut tunteen oloni hyväksi, ei todellakaan elämässäni epäonnistuneeksi.

Huoh, vaikutat aika tylsimykseltä. Itse olen una femme fatalez. Ihmiset kiinnostuvat minusta.

N31

Vierailija
13/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin lapsia vielä kotona ja lapsenlapsiakin Myös minun ja miehen lääkekulut ovat aika suuret  On vuokrakin maksettava joten ei kyllä varaa alkaa vaatteilla hienostelemaan. Ihan siistiit ja ehjät vaatteeni  kuitenkin ovat.  Ja monilla erilaisia tyylejä pukeutua, itse en ikinä laittaisi  korkokenkiä jälkaani

Vierailija
14/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun huonosti sen vuoksi, ettei Heinolasta saa vaatteita, edes kirpparilta...

M 38

Vierailija
15/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on tyylikkäät vaatteet, ei kukaan luule sinua työttömäksi vaan menestyjäksi.

N31

Eikös olisi fiksumpi olla vaikka huonosti pukeutuva menestyjä kuin hyvin pukeutuva henkilö jota luullaan menestyjäksi?

Tuollainen vaateurpoilu on "fatale" vain itsellesi.

Vierailija
16/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt ollaan Suomessa.

Täällä kaikki tietää että kauniisti pukeutuvat vain piilottelevat vaatteilla koreilun alle onnetonta elämäänsä ja miljonäärit kulkee navettavaatteissa.

Ei työttömän kannata antaa itsestään teeskentelijän vaikutelmaa vaan koittaa olla niin kuin muutkin prismavaatteissaan.

Vierailija
17/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun ainoastaan Pradaan ja Versaceen. Laatua sen olla pitää. T. peruspäivärahalla oleva työtön nainen.

Vierailija
18/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pukeutua alle 100 euron hintaiseen asuun, näyttää silti siistiltä.

Alusvaatteet myös huomioin, nolo tilanne joskus lääkärissä rikkinäisten takia.

Tyyli makuasia.

Vierailija
19/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne vaatteilla koreilee!

Vierailija
20/44 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava provo! Sain hyvät naurut. Kiitokset tästä ja ylänuoli perään. Lisää tällaisia.