Kertokaa mulle!! (reimatec aihe)
ELi miten ne voi tuolla huutonetissä myydä uusia vaatteita? Ostavat alennuksesta ja myyvät sitten huutonetissä vai?
Jossain ilmoituksessa luki, että päädyttiin sittenkin haalariin, kun oli kaksi osainen puku myynnissä. Minä jos tulisin katuma päälle, veisin sen kaksiosaisen takaisin ja vaihtaisin sen haalariin.
Ja sitten nuo käytetyt.. Hirveet hinnat, ihan törkeet!
Kertokaahan tyhmälle, että miksi on näin?? Mikä siinä reimatecissä on nyt niin HYVÄÄ??
Kommentit (5)
hirvee haloo yhdestä ylikalliista haalarista
Mutta JOS haalari on uuden veroinen ja maksanut uutena yli satasen, niin kyllä siitä minusta voisi 20-30 egeä pyytää. Mutta sitten sen pitää todellakin olla ihan uudenveroinen ja pinnan ehjä.
Voi olla, että ne uusien myyjät ovat ostaneet kakkoslaatua Reiman tehtaanmyymälästä ja myyvät ne uutena ykköslaatuisina... tai sitten ovat " hamstraajia" eli ostavat alesta seuraavaksi kaudeksi etukäteen ja sitten huomaavatkin niiden olevan väärää kokoa tai rumat.
-2-
mut ne myy niitä uusia, ja hintaa on jo 70egee plus tietty postikulut päälle...
Ihan hirveitä hintoja... alesta varmaan saisi halvemmalla!
Olen yhden sellaisen ostanutkin alennusmyynneistä puoleen hintaan ja todennut, että on hyvä haalari, mutta niin on esim. Jonathaninkin haalarit.
Mutta isommille lapsille en sitä suosita, siis sellaisille, jotka eivät enää makoile maassa, mutta kulutus on kovempaa. Näin siksi, että Reimatec-kangas on aika ohutta, ei kestä ihan samalla lailla kulutusta kuin paksumpi vedenpitävä kangas.