Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi osapäivähoitoon iltapäivisin?

Vierailija
25.01.2018 |

Meneekö kellään lapsi päiväkotiin osapäivähoitoon iltapäivisin? Miksi teillä on näin, ja onko toiminut? Mihin kellonaiakaan lapsi menee päiväkotiin ja koska haetaan? Miksi nämä ajat? Meneekö päiväkotiin aamupäivisin, mihin aikaan, miksi, toimiiko?

Mietin esikoisen laittoa osapäiväiseksi päiväkotiin nyt vauvan synnyttyä. Nyt esikoinen on kokopäiväisenä päivähoidossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti keskenäsi. Sinähän se äiti olet.

Vierailija
2/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laittaisit sen esikoisen sinne nukkumaan päiväunia ja syömään välipalan? Etkö itse pysty järjestämään niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hyötyy enemmän aamupäivästä! Varsinkin jos teillä vauva tulossa. Lapsi kaipaa muutakin virikettä kuin välipalan ja päiväunet. En usko että saat iltapäiväpaikkaa ellette ole tosi pahoin joku sosiaalihuolto-tapaus. On perheelle tärkeää pitää rytmit eikä nukkua puoleen päivään asti koska vauva. 

Vierailija
4/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hoida lastasi itse?

Vierailija
5/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei äidit hoida nykyään lapsia itse, vaan laittavat isot sisarukset päiväkotiin vauvan tultua? En ymmärrä.

Vierailija
6/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuopus iltapäivät hoidossa, kun esikoinen oli kielikoulun eskarissa. Käytännössä minä tein kotona aamulla pari tuntia töitä ennen kuin lapaet heräsi, käytin heidät ulkoilemassa ja vein kuopuksen lounaalle päiväkotiin ja esikoisen eskariinsa lounaalle.

Jatkoin sitten töihin. Mies haki molemmat neljältä tullessaan töistä.

Vierailija
7/7 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osapäivähoitoa on joko aamu- tai iltapäivällä, vanhempi ei voi valita ajankohtaa, jos on itse kotona. Siksi osa ryhmästä on paikalla 8-12 ja osa 12-16. Käytännössä iltapäivällä menevät syömäänja samantien nukkumaan, sitten on ulkoilua ja kotiinlähtö.