Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupungin uusavuttomat miehet

Lievestuoreen Liisa
25.01.2018 |

Valmistuttuani koulusta muutin Helsinkiin työn perässä niin kuin tuhannet muutkin nuoret joutuvat tekemään. Löysin mukavan poikayustävänkin. Muuten mukava mutta hän ei osaa vaihtaa autoon edes sytytystulppia saatikka öljyjä ja öljynsuodatinta. Voi..... Miten voi olla niin avutonta. Kyselin hänen kavereiltaan apua, yksikään ei osannut. Soitin isälle ja sain neuvot puhelimessa. Vaihdoin itse. Jonkinlainen ryhtiliike Helsingin nuorille miehille olisi paikallaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole seppä syntyessään. Ei edes Lievestuereen provo-Liisa, jolla ei näemmä ole ajalleen parempaa käyttöä kuin päivittäinen provoilu vauvapalstalla.

Vierailija
2/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinä vaihdat sen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda itse.

Vierailija
4/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä seudulla käytetään julkisia.

Vierailija
5/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten itsekkään osannut ja haukut muita jotka eivät osaa myöskään.

Vierailija
6/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä provo, mutta Helsingissä ei tosiaan kannata autoa pitää ainakaan, jos asuu keskustan lähellä. Naisetko muuten sitten osasivat kaikki vaihtaa?

Vierailija
7/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tälle tyhmälle syntyperäiselle Helsinkiläiselle, että missä vit..ssa sijaitsee joku  Lievestuore?

Vierailija
8/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi osata kaikkea. Voipi olla että ne pöndeläiset mieskaverit taas eivät osaa kokata hyvää ruokaa koko perheelle, siivota vessoja ja järjestää kivaa viikonloppumatkaa Pariisiin. Jokainen sitten ottaa makunsa mukaan itselle sopivan kumppanin. 

Minua ei sytytystulpat kiinnosta, joten ihan hyvä että miehenikään ei niistä innostu. Auto menee huoltoon ja me mennään kivaan, mieheni spottaamaan ravintolaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi