Taas lehdessä: joku katsellut naapurikunnassa terveystietoja. Eivät tiedä, kuka. Linkki
Kyllä kannattaa salata tiedot. Voiko tehdä niin, että antaa aina vaan tarvittaessa luvan ne katsoa?
Hätätilanteessa annan katsoa
Kommentit (3)
Koitapa sitten mt-asiakkaana sanoa, että haluat saada lokitietosi. Kyllähän siinä vainoharhaiseksi vähintään väitetään. Sinönsä hyvä, että näistä kirjoitetaan. Tämän jälkeen ei voi vedota siuhen, että potilas on harhaluuloinen, kun haluaa tietää lokitiedot. Mistä ne nyt saikaan tilattua? Mistä saan tilattua potilaskertomukseni? Kiitos.
Vieläkö löytyisi joku taitava hakkeri, joka suostuisi hyvää maksua vastaan tyhjentämään kaikki tiedot, mitä minusta on kirjattu arkistoihin. Sen jälkeen en enää koskaan käyttäisi julkista terveydenhoitoa, vaan turvautuisin itsehoitoon ja tarvittaessa luontaistieteeseen.
Muuttaisin toiselle puolelle Suomea tai ulkomaille, vaihtaisin nimen ja puhelinnumeron ja jättäisin juoruämmät taakseni. Tietenkin voisin sairastua vakavaan sairauteen, kuten syöpään, mutta eipä ketään voida pakottaa hoitoihin. Kun ottaa itse täyden vastuun terveydestään, niin uskon että elintasosairaudet ja psyyken ongelmatkin pysyvät poissa. Kaikista pahinta on leimautuminen johonkin sairauteen ja sen mukana tuleva tunne, että joku muu tietäisi paremmin, mikä on itselle hyväksi.
Minusta se ei ole itsensä pakenemista, kuten jotkut väittävät. Se on leimojen ja vittumaisten juoruakkojen pakenemista. Kun viimeinen minulle tärkeä omainen kuolee ja lapset pääsevät täysi-ikään, kääntyy uusi lehti elämässä. Sitä kohti olen menossa pikkuhiljaa. Sen jälkeen olen käytännössä kadonnut tai kuollut eräiltä ihmisiltä. Facea, instaa tms. en aio ikinä käyttää, tai sitten teen sen hyvin suojattuna, jottei yksikään irvileuka pääse selville minusta. Tuskin heitä kiinnostaakaan, kun kaikki paska on jo imetty ja levitetty eteenpäin.
Ai juu, se linkki
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201801252200692518_u0.shtml