Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeaa olla masentunut

Vierailija
25.01.2018 |

Kun toisina päivinä tuntuu siltä, että ehkä tästä joskus vielä nousee, ja sitten seuraavana päivänä voikin olla taas keskellä pimeyttä ja täysin vailla toivoa yhtään mistään.
Välillä voi myös hymyillä muille ihmisille ja näyttää varmaan ulospäin ihan iloiselta, vaikka samaan aikaan on sisältä aivan loppu ja rikki ja ainoana toiveena kuolema.
Kauhean vaikeaa ymmärtää itseään edes itse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan hoidossa? Jos jaksaa sinnikkäästi ja johdonmukaisesti osallistua hoitoon niin kyllä se masennus siitä hellittää. Ei ole mitään kauhean hyviä ja helppoja hoitoja saatavilla, mutta näillä mennään mitä on.

Vierailija
2/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan hoidossa? Jos jaksaa sinnikkäästi ja johdonmukaisesti osallistua hoitoon niin kyllä se masennus siitä hellittää. Ei ole mitään kauhean hyviä ja helppoja hoitoja saatavilla, mutta näillä mennään mitä on.

Joo on mulla lääkitys ja käyn psykologilla ja psykiatrilla. Psykologikäynnit on oikeasti hyviä ja helpottavia, mutta niitä on liian harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on mulla lääkitys ja käyn psykologilla ja psykiatrilla. Psykologikäynnit on oikeasti hyviä ja helpottavia, mutta niitä on liian harvoin.

Kurjaa kuulla ettet saa toivomaasi hoitoa. Se ei tosiaan yhtään helpota toipumista tai hoitoprosessia että Suomessa on mielenterveydenhuolto aika kehnolla tolalla ja hoitoa saadakseen olisi aina välillä jaksettava selvittää, pyytää, vaatia ja temppuilla. Mäkin olisin aivan varmasti haudassa jos äiti ei olisi hoitanut noita puolestani.

Mutta se on sentään jo tosi paljon että olet löytänyt psykologin jonka kanssa on toimiva työskentelysuhde ja saat siitä jotain irti. 

Vierailija
4/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa kuulla ettet saa toivomaasi hoitoa. Se ei tosiaan yhtään helpota toipumista tai hoitoprosessia että Suomessa on mielenterveydenhuolto aika kehnolla tolalla ja hoitoa saadakseen olisi aina välillä jaksettava selvittää, pyytää, vaatia ja temppuilla. Mäkin olisin aivan varmasti haudassa jos äiti ei olisi hoitanut noita puolestani.

Mutta se on sentään jo tosi paljon että olet löytänyt psykologin jonka kanssa on toimiva työskentelysuhde ja saat siitä jotain irti. 

Niin, aikamoista taistelua se on välillä. Juuri nyt en jaksaisi taistella hoidostani enkä oikeastaan taistelekaan, otan vastaan mitä saan ja tyydyn siihen.

Vierailija
5/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aikamoista taistelua se on välillä. Juuri nyt en jaksaisi taistella hoidostani enkä oikeastaan taistelekaan, otan vastaan mitä saan ja tyydyn siihen.

Ei se aina kannata tai ole tarpeenkaan. Sitten taistelet kuin on pakko tai tuntuu että jaksat ja sillä on jotain voitettavissa.

Vierailija
6/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh

Vierailija
7/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kun etsin sellaisia juttuja joista tulee hyvä olo. Aina kun tulee huono olo tai masentaa niin otan mun suuhun juttuja ja on taas hyvä olo.

Joillekin auttaa suklaa mutta mä tartten paljon enemmän mausteita.

Lapsuudessa on seksuaalista hyväksikäyttöä ja koulukiusaamista takana, joten en oikein välitä mistään mitään ja mun oikeus on että mulla on hyvä olo vaikka muut paheksuisikin.

Ihan samat oikeudet mulla on tuntea onnea ja hyvää oloa kuin muillakin.

Turhaa yritätte estellä mua ne on mun olot ei teidän olot. Hankkikaa omat olonne.

Taittelin origameja äsken ja nyt jonglöörään. Taustalla soi hyvän mielen musiikkia:

Vierailija
8/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin, että toivon olosi helpottuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi