Mitä söitte iltapalaksi?
Kommentit (56)
En ole eläissäni syönyt mitään päivällisen jälkeen. Meillä päivällinen on sen verran runsas, ettei tule mieleenkään syödä enää mitään.
Päivällisen jälkeen nautimme usein lasillisen iltauutisia katsellen.
Mihinkähän mun vastaus katosi?
Meillä päivällinen on niin aikaisin että joskus tulee syötyä iltapalaa.
Eilen ruisleipäsiivu tonnikalapatéella ja avokadolla, mandariini
Ohuen ohut ruispala, päällä salaattia, kalkkunaleike, tomaattia ja keitettyä kananmunaa. Teetä hunajalla. Olen flunssassa.
Kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa, punajuurisalaattia, raejuustoa, soijapyöryköitä, katkarapuja, salaattia, yhden karjalanpiirakan.
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni syönyt mitään päivällisen jälkeen. Meillä päivällinen on sen verran runsas, ettei tule mieleenkään syödä enää mitään.
Päivällisen jälkeen nautimme usein lasillisen iltauutisia katsellen.
Saatte siis puuttuvat kalorinne alkoholista.
Tiesithän, että alkoholissa on melkein yhtä paljon energiaa grammaa kohden kuin rasvassa.
Kaksi palaa tummaa hapankorppua sipauksella Påmackania ja kurpitsansiemenillä sekä lasillisen smoothieta (pinaattia, lehtikaalia, kauramaitoa, banaania, mansikoita, proteiinijauhoa, maapähkinävoita).
Voissa paistettua kalaa ja puolukkahilloa. Mustaherukkamehukeittoa.
Kaura reissumiestä ja appelsiinin
Kaupan paistopisteestä ostetun pizzapalan
Join myös mukillisen teetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö iltapalaa ja mua kiinnostas tietää mihin sitä oikeen tarvitaan? Eikö päivän aikana oo syöty tarpeeks?
Ei ole. En syö aamupalaa ollenkaan, ei ole aamuisin nälkä. Päivällä söin pienen palan kasvispiirakkaa. Ilta"pala" olikin sitten kasvispastaa, salaattia ja ruisleipää :) Mulle on aina sopinut tämä ruokailurytmi.
Ps. Vastakysymyksenä, mihin sitä aamupalaa tarvitaan?
Hyvä, syöt ihmiselle luonnollisen rytmin mukaan. Nämä aamupala suositukset taitavat tulla puurohiutalevalmistajilta! Itse en oikein koskaan pystynyt syömään aamulla.
Ei lukeminen lihota.