Kuume nousee
Ilmotanko pomolle nyt vai aamulla? Todennäköisesti tämä on vassta alkua.
Kommentit (6)
Riippuu työtehtävästä. Itse ilmoittaisin varmaan aamulla mutta yhtälailla asiasta voisi kertoa jo nyt kun et ole kuitenkaan työkuntoinen enää loppuviikosta.
Ethän sinä tiedä, onko sinulla huomenna kuumetta vai ei. Joku vuosi sitten minulla alkoi illalla nousta kuume nopeasti, kahden tunnin kuluessa oli kuume noussut melkein 40 asteeseen. Puolen yön jälkeen kuume laski yhtä nopeasti mitä nousikin. Aamulla lämpö oli normaali, joten menin töihin. Mitään muita oireita minulla ei ollut eikä lämpökään enää noussut.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä tiedä, onko sinulla huomenna kuumetta vai ei. Joku vuosi sitten minulla alkoi illalla nousta kuume nopeasti, kahden tunnin kuluessa oli kuume noussut melkein 40 asteeseen. Puolen yön jälkeen kuume laski yhtä nopeasti mitä nousikin. Aamulla lämpö oli normaali, joten menin töihin. Mitään muita oireita minulla ei ollut eikä lämpökään enää noussut.
99,9% varma olen että aamullakin on.Kai minä itseni tunnen,kun kuume nousee sitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
En minä menisi töihin seuraavana päivänä jos juuri ennen nukkumaanmenoa on kuumetta.
Kyllä mun mielestä pitää olla yksi kuumeeton päivä kotona jos noin käy.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sinulle että muitakin oireita on kuten yskä,kurkkukipu ja päänsärky.Enkä ole mikään lusmuilija jos sitä ajat takaa,tänäänkin ihan töissä ollut vaikka olo oli kuin märällä rätillä.Nyt vain se kuume nousee.
❓