Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BEAREL- K-KOSMETIIKKA

kpop
24.01.2018 |

Kokemuksia firmasta!

Kiinnostaisi kokeilla Korealaista kosmetiikkaa ja tuo vaikuttaisi helpolta tavalta testata jotain kun on suomalaiset sivut :D Onko jotain suosikkituotteita? Pettymyksiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi joustava firma aikakin! Onnistui yhdistää jälkikäteen postikuluja ja sain sähköpostilla hyvää asiakaspalvelua. Mizonin tuotteita olen sieltä eniten tilaillut ja viimeisimmäksi the skin housen aloe sarjan kuivalle iholle ja siitä olen tykännyt tosi paljon=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja hyvä kauppa! Toimitti tilaukseni erittäin nopeasti. Kannattaa vilkaista/kokeilla Mizonin tuotteita, Misshan BB voiteita sekä sheet maskeja :)

Vierailija
4/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut jo useamman kerran ja paketit aina tulleet nopeasti :D olen saanut myös näytteitä kaikissa paketeissa, mikä mukava yllätys.

Vierailija
5/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa liikaa niin siitä vaan.

Vierailija
6/9 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa liikaa? Mistä sais halvemmalla niin ettei tule tullimaksuja päälle

Vierailija
7/9 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maksaa liikaa? Mistä sais halvemmalla niin ettei tule tullimaksuja päälle

Tullimaksuja ei tule jos pitää tilauksen alle 150€. Alvia tulee jos tilaus ylittää 22€ rajan. Alvien jälkeenkin on tuotteet tulleet reilusti halvemmiksi kuin Suomesta tilattaessa.

Vierailija
8/9 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut Bearelilta ja myös suoraan koreasta. Tuotteet ovat parhaita hinta-laatusuhteeltaan mitä suomesta tällä hetkellä saa. Toimitus on edullinen jos vertaa että tällä hetkellä koreasta DHL-toimitus on 15-20e ja tuo ALV päälle yli 22e tilauksiin niin silloin tulee edullisemmaksi tilata suomesta :D 

Ymmärrän kyllä että suomessa alv tuotteiden päälle maksaa mutta jos vertaa tiettyjä brändejä on hintaero kohtuullisen pieni :) 

Vierailija
9/9 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä Mizonin Snail Recovery Gel Cream -kasvovoide tilattuna koreasta (Jolse) 18.21 dollaria ja Bearelilla 17,90e :D

itse olen huomannut muutenkin hintojen nousun korealaisilla kaupoilla joten ero ei ole enää niin merkittävä mutta valikoima on tietenkin paljon suurempi ja kausittaiset alet ovat parempia yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan