Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen koukussa tähän fucking palstaan.

Vierailija
24.01.2018 |

Fuck!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
2/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää niin f***ing paljon, koska otsikot ovat tylsiä, eikä siten tule niin pitkiä kunnon keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please forgive me, mother. I apologize for saying 'fuck.'

-ap

Vierailija
4/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lets not fuck, koska se on fucking dangerous ja addictive. Mutta voihan sitä aina naida mielikuvituksessaan.

Vierailija
5/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti netin kiinnostavin ja vaikutusvaltaisin palsta.

Kaikki käy täällä.

Vierailija
6/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please forgive me, mother. I apologize for saying 'fuck.'

-ap

Don't worry kiddo, I miss that fucker

mom

Vierailija
7/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä vaikka onkin ihan paska ja tylsä mesta niin silti jumissa täällä.

Vierailija
8/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan jopa päästä nyt eroon, kun oon huomannut tän vaalikeskustelun myötä, miten vähän ihmiset ovat perehtyneitä asioihin.

Jankuttavat vaan jotain mielipidettään hatarila perusteilla, ilman kykyä keskustella. Ja antavat pelkästään alapeukkua ellet ole samaa mieltä. Tai sitten mennään henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
9/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut parhaat naurut tällä viikolla (Norpat ja emättimet)

Vierailija
10/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once you go grey, you never go away. 😉

Vierailija
11/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan jopa päästä nyt eroon, kun oon huomannut tän vaalikeskustelun myötä, miten vähän ihmiset ovat perehtyneitä asioihin.

Jankuttavat vaan jotain mielipidettään hatarila perusteilla, ilman kykyä keskustella. Ja antavat pelkästään alapeukkua ellet ole samaa mieltä. Tai sitten mennään henkilökohtaisuuksiin.

Sehän hienoa, että vaalitrolleista on ollut sinulle apua :)

Vierailija
12/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä one eka aloituksesta ja

Vierailija
13/13 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, sinulla on nyt selvästi vähän vakavampiakin ongelmia. Riehumisesi juuri tässä yh-äiti ketjussa paljastaa kaiken: Sinulla on jostain syystä hirveän paha olla ja aihepiiri triggeröi sinua valtavasti. Voin lyödä vetoa, että olet itsekin joutunut kasvamaan epävakaassa perheessä, mutta et ole vielä kyennyt myöntämään sitä itsellesi, joten tämä provoilu on ainoa sietämäsi tapa käsitellä asiaa nykyhetkellä.

Olet todennäköisesti mies (voin toki olla väärässäkin), joten olet vieläkin vahvemmin oppinut olemaan puhumatta tunteistasi ja hautaamaan ne sisääsi, koska pelkäät heikkoutta itsessäsi. Alitajuntasi viestittää, että totuuden suora, rehellinen kohtaaminen tekisi aivan liian kipeää sinulle.

Toivon tosissani, että kykenet pikkuhiljaa ottamaan ensimmäisiä askeliasi tuon pelon kynnyksen yli ja alat kysyä itseltäsi kysymyksiä, kuten vaikka "miksi koen näin kovaa tarvetta trollailla vauva:fissä, miten asia koskettaa minua".

Myöntäminen on eheytymisen alku ja edellytys. Mitä ikinä oletkaan kokenut, et ole ansainnut sitä. Et vaikka olisit ollut "tuhmakin". Tai peräti "paha". Lapsen moraali ja empatiakyky kehittyy vuovaikutussuhteessa lähiaikuisten kanssa, ja jos lähiaikuiset ovat sairaita lapsellakin on suuri riski sairastua psyykkisesti tai jopa kehittyä persoonallisuushäiriöiseksi.

Kaikkea hyvää sinulle ja matkallesi kohti parempaa itsetuntemusta ja tulevaisuutta!