Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset puhuvat täällä niin ilkeästi miehistään?

Vierailija
24.01.2018 |

Iloitsevat, kun hän lähtee pois kotoa, tai kutsuvat ukoksi, tai sanovat että naama kyllästyttää. Miten joku voi käyttäytyä sillä tavalla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen rahoja rakastetaan ja miestä kestetään, johonkin se kiukku pitää purkaa, tämä on siihen hyvä kanava

En voi ymmärtää tuollaista. Miten joku voi ajatella noin?

Vierailija
22/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen rahoja rakastetaan ja miestä kestetään, johonkin se kiukku pitää purkaa, tämä on siihen hyvä kanava

En voi ymmärtää tuollaista. Miten joku voi ajatella noin?

Olemalla trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36v kirjoitti:

Siksi, koska naiset ovat kateellisia miehille näiden peniksistä ja niitä naisia ei ole nussittu tarpeeksi niin että ne ovat sitten ihan hemmetin kärttyisiä kyrvän puutteen vuoksi. Oma vikansa, antaisivat miesten nussia itseään tarpeeksi niin pysyisivät tyytyväisinä, mutta kun ei, naiset eivät ymmärrä omaa parastaan ja ovat siksi koko ajan puutteessa ja sen takia heillä nousee v i t t u päähän.

Näyttäisi palstalla olevan enemmän mitä naisia jotka antaisi joka päivä mutta mies pihtaa. Onko niillä miehillä siis noussut k y r p ä päähän ja ovat pillukateellisia?

Vierailija
24/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeongelmat ymmärrän ja niistä avautumisen mutta sitä en miksi miehet puhut täällä niin ilkeästi IHAN KAIKISTA naisista? Tässäkin ketjussa.

Vierailija
25/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hauku koskaan miestäni täällä, työpaikalla, enkä edes kavereille. Joskus saatan motkottaa jotain kotona. En varmasti ole ainoa tällainen. Jos sinä haukut miestäsi julkisesti, mieti miltä tuntuisi jos miehesi haukkuisi sinua vaikkapa ystävilleen... En usko, että monikaan kestäisi sitä.

Juuri siksi minä purnaankin täällä, anonyymisti. Kukaan ei tunnista, olo helpottuu, ja jaksaa olla miehelle ystävällinen sen sijaan että motkottaisi.

Täällä kirjoittaminen on kuin päiväkirjalleen valittaisi, paitsi tehokkaampaa, koska aina löytyy joku kohtalonsisar. Ei tämä siis todellakaan ole sama asia kuin jos valittaisi kaverilleen!

Vierailija
26/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kyllä sanoisi tätä palstaa julkisesti haukkumiseksi. Ei kukaan ketään tunnista, kun kirjoittaa vierailijana, ei kerro nimiä, paikkoja tai muitakaan tunnistustietoja.

Vierailija
27/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies ja hyvä parisuhde. Silti mies välillä tekee jotain, josta ihmettelen, eikö se ikinä opi vaikka sata kertaa olen sanonut. Riippuu päivästä, aiheuttaako se minussa ihmettelyä vai silmät sumentavan raivontunteen. Jos mies palstailisi, hän todennäköisesti kirjoittaisi minusta ihan samaa.

Vierailija
28/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten ajattelet toisista. Ajatukset muuttuvat helposti teoiksi ja sanoiksi.

Vierailija
29/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä rakastan omia rahojani. Ja sitä miestä.

Vierailija
30/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset vihaavat luonnostaan miehiä, eikä oma aviomies tietenkään tee poikkeusta.