Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret yli 20 miehet eivät kelpaa vähän kokeneille leideille?

Vierailija
24.01.2018 |

Listatkaa ne ongelmat, jos niitä on ja/tai plussa puolia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He haluavat miehen, joka osaa ilmaista itseään. Rasittavaa kysellä koko ajan, että mitä oikein yrität sanoa.

Mä en ihan ymmärrä tätä pointtia. Oman kokemuksen mukaan juuri ne vanhemmat miehet ovat tosi nihkeitä avautumaan ajatuksistaan ja tunteistaan. 

Vierailija
22/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listatkaa ne ongelmat, jos niitä on ja/tai plussa puolia.

En voi sinun tapaustasi tietää, etkä sinä voi omaa kokemustasi yleistää.

Tyhmyys on turn off. Pitää voida keskustellakin eikä vain panna. Nuoren miehen potenssi ei korvaa puuttuvaa älyä, empatiakykyä, sivistyksen tuomaa viehätysvoimaa tai kokemuksen tuomaa kykyä miellyttää ja kohdata toinen kokonaisuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla nuoremman kanssa. Näen heidät automaattisesti lapsenomaisina. Olen kiinnostunut itsenäni vanhemmista miehistä.

Vierailija
24/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kokenut 20-v sälli yli 30-40 naisen kanssa?

Mulla on ollut naisena se ongelma, että omanikäiseni miehet eivät tule iskemään. Nuoremmat tulevat iskemään ja tekee aika vaivautuneen olon. Mieti, minulla voisi olla sen ikäinen oma poika.. Joten luonto on ohjelmoinut minut niin etten halua itseäni huomattavasti nuorempaa kumppania. Ei minulla sikäli mitään nuorempia miehiä vastaan ole, se vaan tuntuu niin VÄÄRÄLTÄ! Netissä tutustuin mieheen, jonka ulkonäön arvioin olevan 40 v. Meillä oli jo pitkä orastava suhde kun selvisi, että hän on 25 v. Suhde loppui minun osaltani siihen, kun en raaskinut sitoa häntä niin paljon vanhempaan itseeni. Hän on nuori, nauttikoon nuorten kanssa, ei vanhojen ja vaivaisten :p

Vierailija
25/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat miehen, joka osaa ilmaista itseään. Rasittavaa kysellä koko ajan, että mitä oikein yrität sanoa.

Mä en ihan ymmärrä tätä pointtia. Oman kokemuksen mukaan juuri ne vanhemmat miehet ovat tosi nihkeitä avautumaan ajatuksistaan ja tunteistaan. 

Sä oletkin Ikis etkä tajua ihmisestä muuta kuin iän.

Vierailija
26/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että tuossa viitattiin aloittajaan, joka ei osannut yhtä ainutta kysymyslausetta kirjoittaa niin ymmärrettävästi, ettei tarkentavia kysymyksiä olisi tarvinnut esittää.

Vierailija
27/27 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatella ihmisestä johon ei rakastu mutta haluaa sänkyyn hänen kanssaan, että olisi surkea sänkyssä. Itse välitän tapaamiseista ihmisistä sen verran että haluan täyttää hänenkin halujaan ja tarpeitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi