Mikä on se summa rahaa joka tekisi Sinut onnelliseksi juuri nyt?
Mulle riittäisi 46000 euroa, jolla pääsisin eroon asuntolainasta ja muista veloista, jotka painaa päälle.
Kommentit (49)
Mulla on tällä hetkellä noin 15 euroa tilillä, joten mikä vain olisi parannusta eikä tarvitsisi stressata seuraavaa vuokranmaksua ja tuleeko toimeentulotukea vai evätäänkö se kenties jollain keksityllä syyllä.
Joku 50000 olisi ihan hyvä summa: saisin edes itse ostettua terapiaa, ehkä kouluttauduttua ja elettyä sen aikaa, että nuo asiat tapahtuisivat ja lopulta elämä voisi olla siedettävämpää kuin nykyään.
Ei mikään summa rahaa varmaankaan tekisi erityisen onnelliseksi mutta taloudellisen turvan takaisi ehkä muutama satatuhatta ihan hyvin. Pari miljoonaa nyt olisi jo sen verran että voisi ostella asioita sen verran mikä itseäni kiinnostaa.
Ei raha mua varmaan onnelliseksi tekisi, mutta ihan mikä tahansa summa (vaikka vain 5 €, sillä saa parin päivän ruuan) helpottaisi elämää. Jos oiken revittelemään alan, niin pari tonnia. Saisin muutamia juttuja jotka kaipaa uusimista (tyyny mm.), ja osa rahasta säästöön.
Mutta kyllä tässä pärjään myös ilman mitään yllätysrahoja.
2 miljoonaa euroa, sen turvin voisin kustantaa mukavan loppuelämän ilman palkkatyötä.
Raha tekee onnelliseksi, jos tällä hetkellä on rahahuolia tai paljon velkoja. Kun niistä pääsee eroon, raha voi tuottaa iloa, mutta ei kovin suurta onnellisuutta. Paitsi jos on materialisti.
En tartte rahaa vaan rakkautta.