Mikä on se summa rahaa joka tekisi Sinut onnelliseksi juuri nyt?
Mulle riittäisi 46000 euroa, jolla pääsisin eroon asuntolainasta ja muista veloista, jotka painaa päälle.
Kommentit (49)
Juuri nyt 200 000 euroa. Elämä ei paljoa muuttuisi, mutta muutama ihan oleellinen asia järjestyisi parempaan päin.
Ei mikään, en haaveile rahasta. Toki voisin ottaa esimerkiksi miljoonan vastaan ja keksiä sille käyttöä, mutta ei se minua onnelliseksi tekisi.
Kyllä jos joku antaisi ylimääräisen 50€ niin olisin onnellinen, vaikkei rahasta mitenkään pula ole. 180 000 jos saisi niin olisin niiin onnellinen, ettei mktään rajaa, sillä saisi velat maksettua pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, en haaveile rahasta. Toki voisin ottaa esimerkiksi miljoonan vastaan ja keksiä sille käyttöä, mutta ei se minua onnelliseksi tekisi.
Paljonko sulla on tällä hetkellä rahaa?
500 000 sataisiin sopivan kokoinen talo sellasella aluella kuin halutaisiin asua ja kylkiäisiksi iso perheauto.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Kaikki kelpaisi, mutta 150000€ olisi tosi hyvä. Ostaisin pienen sijoitusasunnon.
10 000 e poistaisi mun huolet moneksi, moneksi vuodeksi. Sen haluaisin, muuten kaikki on loistavasti :-)
218 000€. Sen verran on asuntolainaa jäljellä. Ilman sitä eläisimme mukavasti, rahaa jäisi käteen yli 1000€ enemmän
12 000e. Maksaisin opintolainan pois.
10-50 miljoonaa euroa, voisin kokeilla millaista olisi asua toisessa maassa, kaukana suomesta eikä tarvitsisi stressata rahan takia tai aktiivimallin.
Varmaan jo pienikin rahavoitto loisi hetkellisen onnen hetken. Karu fakta että on parempi että useimmilla ei ole rahaa kovinkaan paljon. Suomi on täynnä ihmisiä jotka eivät kykene hoitamaan talouttaan. Nämä uskovat että jos rahaa vain olisi tarpeeksi niin he pärjäisivät. Usein vain käy niin että menot tuppaavat kasvamaan tulojen myötä, ja hetken päästä kärsitään taas rahapulasta. Paras että yhteiskuntaa kehitetään niin että ihmiset kokevat turvallisuudentunnetta ilman että mammonan keräämisestä tehdään kaiken mitta. Tämä on tietenkin nykyisen markkinatalouden vastaista, jossa talouskasvusta on tehty ainoa vaihtoehto
80 000 euroa. 1/4 menisi asuntolainan maksuun, 1/4 mökkiin, 1/4 matkusteluun nyt ja tulevaisuudessa, 1/4 balansoimaan pienempää kuukausipalkkaa, mitä olen aiemmin saanut.
Raha ei tee onnelliseksi, se vaan helpottaa elämää. Ihan sama mikä oravan nahka on käytössä, niin se on vain vaihdon väline.
Joten älä ole höpsö, vaan käytä järkeäsi.
5,5 tonnia opintolainan maksuun, niin olisin kokonaan velaton. Jos oikein saa toivoa, niin joku 120 k, jotta voisin ostaa asumani vuokra-asunnon omakseni.
100 riittäisi. Voisin tehdä huomiseksi hyvää ruokaa miesystävälleni ja minulle. Voisin viedä hänet vaikka leffaankin
Sain juuri tänään tietää että pääsen töihin halveksittuun ja pienipalkkaiseen työhön, joten työttömyyden jälkeen tuntuu juhlavalta kun on vihdoin jotain säännöllisempää, joskin vaatimatonta toimeentuloa tiedossa. Mutta sellainen 100000€ auttaisi yleiseen ahdistukseen mikä aina tulee asuntolaina-Excelin äärellä. En varmaankaan laittaisi rahaa lainan lyhennykseen vaan sijoituksiin ja makselisin sitten osingoilla lainaa pois pikku hiljaa. Mutta saisi taseen vähän parempaan kuosiin, se tuntuisi kivalta.
kuin tyhmiä ihmiset on. Täälläkin valtaosa tuhlaamassa rahat välittömästi asuntovelkojen maksuun. Se kannattaisi ennemmin sijoittaa ja tuotoilla maksella se velka pois.
200 000 euroa, jotta saisi ostettua oman asunnon. Miljoonan jos voittaisi, voisi jo aloittaa uuden elämän.
Suunnilleen 3,50