Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uudessa työpaikassa ja jo viikon päästä sain negatiivista palautetta.

Vierailija
24.01.2018 |

En halunnut tehdä pidempää sopimusta paikkaan, jossa luultavasti tuntisin itseni täysin riittämättömäksi.
Koskaan aiemmin mulle ei ole käynyt näin.
Aina ennen on ymmärretty paremmin, että uudella työntekijällä menee aikaa oppia uudet kuviot ja mahdollisesti uusi työnkuva.
Vetosin työnkuvan liikaan fyysisyyteen, vaikka totuus on se, etten halua miksikään likasangoksi.
Tiedän arvoni myös työntekijänä ja tiedän, että olen riittävän hyvä.
Monesti on soiteltu peräänkin entisistä paikoista..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ensimmäinen työpaikka, jossa olet saanut tuontyyppistä palautetta?

Yrität kalastella tietoa siitä, kuka voisin olla?

ap

Vierailija
42/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yksi työkaveri oli sellainen katkera pomon "oikea käsi", joka ilmeisesti ei pitänyt musta ja kuiskutteli pomon korvaan kaikkea negaa musta. Valitettavasti tiedän jo nämä kuvuot etukäteen, kun en ole eilisen teeren poikia ja psykologinen silmäni on pettämätön. En mäkään tykkäis mistään siirappisesta konsensuksesta työpaikalla ja mun mielipide on se, ettei töissä edes voi olla kivaa. Se on paikka, jossa tehdään rahaa. Mutta rajansa kaikella. Kiusattavaksi en alistu.

ap

Teit oikean ratkaisun. Tunnen tuon pomon 'oikea käsi'-tyypin. Sellaisella henkilöllä pitää olla aina vähintään yksi ihminen hampaissaan. Hän elää muiden kiusaamisella ja pomo ei ole huomaavinaan mitään ongelmaa tämän henkilön käytöksessä, vaan uskoo kaikki valheet ja panettelut. Onneksi ihan joka työpaikassa ei vastaavaa ilmiötä ole, mutta valitettavan usein näitä löytyy. Hyvä, että sinulle valkeni kuvio heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä palautetta olla jatkuvasti antamassa. Positiivista tai negatiivista. Eikö voi odottaa ja katsoa, tuleeko tuosta mitään ja mahdollisimman positiiviseen ja kannustavaan sävyyn neuvoa ja jos siitäkään huolimatta ei onnistu, ei jatkoon.

Vierailija
44/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole hakemassa työpaikalta ystäviä. Olen tekemässä siellä työtehtäviäni, en lärpättämässä. En myöskään vihamiehiä. Ihmisiin voi suhtautua ihan neutraalistikin. Vituttaa ihmiset, jotka kysyy heti ensimmäisenä päivänä tyyliin sun henkilöturvatunnuksen. Keskustelut tulee aloittaa neutraaleilla aiheilla. Ohis.

Vierailija
45/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöski jäin ihmettelemään, miksi en olis saanut käyttää asianmukaisia suojavarusteita? Miksi ne siellä sitten on, koristeena? Kaikissa muissa paikoissa on ihan normaalia niitä käyttää. Miksi mulle keksitään TAAS ihan omia sääntöjä!? Mitä ihmettä!!?

Lähinnä tämä oikea käsi ilmeisesti tuon keksi.. Kai mä katsoin sitä jotenkin väärin ensi kohtaamisella. En tiennyt että HÄN oli saapumassa ja ähräsin työntouhussa.. Voi voi.. :D

ap

Vierailija
46/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä äitihullu? Vastauksista päätellen olet ja tietysti susta on valitettu. Et tule toimeen työkaverien kanssa, koska olet narsisti.

Vierailija
47/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä äitihullu? Vastauksista päätellen olet ja tietysti susta on valitettu. Et tule toimeen työkaverien kanssa, koska olet narsisti.

Enkö? Lueppa uudelleen.. En ole äitihullu.

ap