Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uudessa työpaikassa ja jo viikon päästä sain negatiivista palautetta.

Vierailija
24.01.2018 |

En halunnut tehdä pidempää sopimusta paikkaan, jossa luultavasti tuntisin itseni täysin riittämättömäksi.
Koskaan aiemmin mulle ei ole käynyt näin.
Aina ennen on ymmärretty paremmin, että uudella työntekijällä menee aikaa oppia uudet kuviot ja mahdollisesti uusi työnkuva.
Vetosin työnkuvan liikaan fyysisyyteen, vaikka totuus on se, etten halua miksikään likasangoksi.
Tiedän arvoni myös työntekijänä ja tiedän, että olen riittävän hyvä.
Monesti on soiteltu peräänkin entisistä paikoista..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies puhui myös työkaverini suulla, että hän olisi tyytymätön työpanokseeni, vaikka todellisuudessa tuo työkaveri sanoi mulle, että toivoisi mun jäävän ja koetti auttaa mua parhaansa mukaan, kun omilta töiltään ehti. Ehkä mä sitten vaan olin riittämätön tuohon työtehtävään. Ei voi mitään. Mutta jatkuvaa valitusta en rupea kuuntelemaan. Mielekkäämminkin pennosensa saa revittyä..

Ihmettelen vaan, ettei mulle koko pitkän työurani aikana ole koskaan käynyt näin.

ap

Vierailija
2/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ettet ottanut palloa jalkaan, jos kerta jo tuossa vaiheessa valitetaan. Etköhän sä muutakin työtä löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi oli ensin, sinusta valitettiin ja sen takia et halunnut tehdä pitempää sopimusta? Vai sinusta valitettiin, kun et halunnut tehdä pitempää sopimusta?

Vierailija
4/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tapahtuu, että asiakas on todella tyytyväinen, mutta silti saa vain lokaa niskaan omalta työnantajalta. Kenenkään ei pidä tyytyä sellaiseen.

Vierailija
5/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yksi työkaveri oli sellainen katkera pomon "oikea käsi", joka ilmeisesti ei pitänyt musta ja kuiskutteli pomon korvaan kaikkea negaa musta. Valitettavasti tiedän jo nämä kuvuot etukäteen, kun en ole eilisen teeren poikia ja psykologinen silmäni on pettämätön. En mäkään tykkäis mistään siirappisesta konsensuksesta työpaikalla ja mun mielipide on se, ettei töissä edes voi olla kivaa. Se on paikka, jossa tehdään rahaa. Mutta rajansa kaikella. Kiusattavaksi en alistu.

ap

Vierailija
6/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumpi oli ensin, sinusta valitettiin ja sen takia et halunnut tehdä pitempää sopimusta? Vai sinusta valitettiin, kun et halunnut tehdä pitempää sopimusta?

Minusta valitettiin ja en halunnut siksi jatkaa. Voin vaan kuvitella, mitä se olis parin kuukauden päästä ja sitten enää karkuunkaan pääsis.

ap

Vierailija
7/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen oman arvon sentään pitäisi noin paljon hattuu nousta, ettei yhtään ei sa kritiikkiä antaa.

Vierailija
8/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ensimmäistä kertaa elämässäni mä olin näin rohkea ja tein tällaisen ratkaisun.

Aiemmassa työpaikassani näitä "kokeilijoita" oli aika paljonkin jopa ja paljon nuorempiakin.

Olen tyytyväinen ratkaisuuni. Sanoipa kuka mitä tahansa. :)

Yli-ihminen ei kenenkään tarvitse olla.

ap

Vierailija
9/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen oman arvon sentään pitäisi noin paljon hattuu nousta, ettei yhtään ei sa kritiikkiä antaa.

Olet aivan oikeassa ja eittämättä tuosta sai sen kuvan, mutta kysymys olikin siitä, että jos se on jo alussa jatkuvaa narinaa, niin mitä se on jatkossa.

ap

Vierailija
10/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinusta valitettiin aiemmissakin paikoissa? Silloin se syy todennäköisesti on peilissä

Vierailija
11/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisistä paikoista? Onko sinulla paljonkin tapana vaella työpaikasta toiseen?

Vierailija
12/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ärsyttävältä. 

Vierailija
13/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on todennäköisesti surkimus.

Vierailija
14/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinusta valitettiin aiemmissakin paikoissa? Silloin se syy todennäköisesti on peilissä

Copy pasteta tähän se kohta, josta tuo käy tekstistäni ilmi? Narsisteja on ollut työkavereina kyllä, mutta pääsääntöisesti pomot on ollut tyytyväisiä. Mut copy pasteta, kiitos. :)

ap

Vierailija
15/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tietenkin. Taas näitä narsisteja. Sussa ei tietenkään oo mitään vikaa. 

Vierailija
16/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää vedota työnkuvan fyysisyyteen. Olisin itse sanonut suoraan että olen saanut sen vaikutelman että ette ole tyytyväisiä työhöni. Suoritustani on aina ennen atvostettu ja on parempi että etsitte työntekijän johon olette tyytyväisiä.

Vierailija
17/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisistä paikoista? Onko sinulla paljonkin tapana vaella työpaikasta toiseen?

Ei ole. Viimeisin työ kesti vuosikausia. Nykypäivänä vaan tuo koko elämän kestävä ura vaikka tehtaassa on vaan fantasiaa.

Joo olen niin ärsyttävä, että tuo ykskin työkaveri kysyi monta kertaa, että jäänhän mä.

ap

Vierailija
18/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää vedota työnkuvan fyysisyyteen. Olisin itse sanonut suoraan että olen saanut sen vaikutelman että ette ole tyytyväisiä työhöni. Suoritustani on aina ennen atvostettu ja on parempi että etsitte työntekijän johon olette tyytyväisiä.

Sanoin myös tuon ja se olikin suurin syy. Kiitos vastauksestasi.

ap

Vierailija
19/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tietenkin. Taas näitä narsisteja. Sussa ei tietenkään oo mitään vikaa. 

Onhan mussa selvästi vikaa, jos pomo näkee jo viikon kuluttua aihetta valittaa! :D

Ettet vaan itse olis narsisti..

ap

Vierailija
20/47 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotain positiivista niin tässä työpaikassa ei sentään mies pomo katso asiakseen puuttua sun yksityis asioihin..

ap