Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko seksin puutos henkisesti raskaalta?

Vierailija
24.01.2018 |

Voiko sitä oppia elämään ilman seksiä, jos libido on erittäin suuri?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taija onnistua. Puute raastaa hermoja ja itsetuntoa, tuhoaa sisältäpäin sinua pikkuhiljaa. Itsellä vaikuttaa kaikkeen, en pysty keskittyyn ja unohdan asioita. Toki saattaa johtua jostain muustaki, mutta voisin kuvitella sen olevan ainaki yksi osatekijä

Vierailija
2/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta oma käsi ainoa kumppani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain vahvistaa.

Vierailija
4/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kysyä, mitä luulet?

Mutta välillä on itsekin mahdollista vaipua seksin suhteen kuin horrokseen kun seksiä ei koskaan saa. Niin kuin sitä ei olisi olemassakaan. (Suhteessa siis.)

Välillä taas tuntee surua.

Välillä tuntee olevansa epähaluttavin ihminen mitä on.

Sitten kun muut osoittavat, ettei niin olekaan, hämmästyy valtavasti.

Välillä oma korkea libido puskee läpi ja halut ovat kovat ja turhauttavat.

Jos seksi on itselle tärkeää niin vaikeahan se on ilman sitä elää. Sitten vain masturbaatiota. Eihän se ole sama, mutta hetkeksi ratkaisee ongelman.

Vierailija
5/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana noin 30 käytännössä seksitöntä vuotta (aviossa, ei sivusuhteita). Vaimon sukuvietti ollut aina heikko (vaikka sai kyllä aikanaan orgasmin, aherruksen jälkeen), ja viimeisen lapsen jälkeen se sammui tykkkänään (varmaan aika ruuhkainen arki vaikutti myös).

Itse olisin ollut aikanaan valmis vaikka useampaankin kertaan päivässä, mutta jo liiton alkuajoilla piti sopeutua siihen muutamaan kertaan vuodessa. Kun keskustelujen jälkeen tulimme siihen tulokseen, ettei ole sellaista kompromissia, joka minulle ja vaimolle olisi sopinut, niin minä päätin sopeutua. Itseäni turhautti oikeastaan täyttä selibaattia enemmän se joulu- tai juhannusyhdyntä, koska tiesi, että tämä oli nyt sitten taas tässä.

Päätin tietoisesti, että osaltani seksi on nyt tässä. Ja näin on pärjätty. Tähän on auttanut se, että tiedän vaimoni haluttomuuden olevan hänen ominaisuutensa, ei kiusantekohalua. Koskaan hän ei ole myöskään seksillä lahjonut tai kiristänyt. Tiskaukset ja siivoukset olen tehnyt ihan tavallisina arkitöinä.

Eli, jos motivaatio on tarpeeksi suuri ja suhde muuten kunnossa, niin kyllä selibaatti onnistuu. En tiedä, onnistuuko kaikille, mutta meidän ratkaisumme oli tämä.

Vierailija
6/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu, koskee, masentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan