Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, oletteko nettideiteissä?

Vierailija
24.01.2018 |

Lopetin vailla tulosta. Jokunen kirjoittelumies, pari tapaamista. Seksiä olisi ollut tarjolla monesta miehestä, varattujakin mukana. Meni jotenkin fiilis koko juttuun.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käytön koska kyllästyin lukemaan naisten jo heti ensimetreiltä sanelemia ultimaattumeita. Ja voi sitä heistä tihkuvaa vihan määrää.

Saatan palata myöhemmin kunhan kasvavat aikuisiksi, mutta luultavasti se tapahtuu vasta sitten kun eivät enää voi lapsia saada. Ja mitä sellaisella naisella sitten edes tekee?

Vierailija
2/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin puoli vuotta, löysin yhden miehen, joka oli jonkun aikaa seurustelukaveri, edelleen ystävä. Kävin useilla treffeillä, mutta muut eivät kolahtaneet, vaikka olivatkin hyviä tyyppejä. Sen vaan tietää siinä livetilanteessa, että onko mahdollisuuksia edes aloittaa suhdetta. Joka kerta mies olisi halunnut, mutta minä en.

Mutta sitten tapahtui yllättäen niin, että se oikea tuli vastaa oikeassa elämässä. Yhtä-äkkiä hän vaan oli siinä edessäni. Ja kaikki on ollut tosi helppoa ensi hetkestä lähtien. Varmasti netistä moni löytää sen oikean, mutta kannattaa välillä lähteä vaikka baariin.... Tai jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin naiset läpi, mutta kukaan ei kiinnostanut. M40

Vierailija
4/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käytön koska kyllästyin lukemaan naisten jo heti ensimetreiltä sanelemia ultimaattumeita. Ja voi sitä heistä tihkuvaa vihan määrää.

Saatan palata myöhemmin kunhan kasvavat aikuisiksi, mutta luultavasti se tapahtuu vasta sitten kun eivät enää voi lapsia saada. Ja mitä sellaisella naisella sitten edes tekee?

Joo herrasta itsestäänhän ei mitään vihamielisyyttä ole aistittavissa. Hyvä vaan kun lopetit.

Vierailija
5/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile netissa. Tinderin kaltaisista sovelluksista miehet hakee vain yhdenillan pikapanoja, mutta heitä ei kiinnosta seurustella tippaakaan. Naisten arvoa ja omaa tahtoa alentavaa koko touhu nykyään.

Vierailija
6/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo herrasta itsestäänhän ei mitään vihamielisyyttä ole aistittavissa. Hyvä vaan kun lopetit.

Joskus kannattaa hyväksyä se kritiikki ja katsoa peiliin eikä vaan aina ulista että "eikun sinun vika!"

Vierailija
7/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ala-arvoinen. Miehillä lukee profiilissa haku pysyvästä suhteesta, mutta jotain unohtuu. Sitä suhdetta on sitten monen kanssa yhtaikaa. Oli suhde kahdenkin tuollaisen kanssa vähän aikaa ja lopetin touhun. Loukkaantuivat, kun en suostunut moiseen. Silti vielä vuoden, kahden jälkeen molemmat ottavat yhteyksiä tyyliin olit niin mukava ja eikö voisi yrittää uudestaan. Jäin ihan kiltitsi sinkuksi ja valinta on ollut hyvä. En iikeastaan kaipaa enää seksiäkään.

Vierailija
8/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain Tinderissä enkä sieltäkään saa mitään. Yksi matchi löytyy ja hänkin 7000 km päässä. Tykkäyksen annan ehkä kerran päivässä/kahdessa, takaisin en saa matcheja. T: Ikisinkku N29

Vierailija
9/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, kun varatut miehet hakivat seuraa. Osa naimisissa ja osa avoliitossa. Olin ikävä, kun vastasin suoraan näille, että sorry, vapaitakin miehiä on tarjolla. Tuli vielä kaikkea läpätystä perään, että heillä tilanteet muuttumassa jne.

Lepo vaan. Ei liity minuun.

Vierailija
10/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nettideitissä, olihan siellä kaikenlaista hiihtäjää. Aika tyynesti piti vaan ohittaa sellaset. Treffille päädyin muutaman kerran, aitoja tyyppejä kyllä olivat, ei vaan ollut kemiaa. Sitten tuli sieltä vastaan se oikea, ja nyt en ole enää nettideitissä enkä sinkku.

Vierailija
11/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut roikkuvat siellä vuosikausia.

Vierailija
12/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cata kirjoitti:

Olin noin puoli vuotta, löysin yhden miehen, joka oli jonkun aikaa seurustelukaveri, edelleen ystävä. Kävin useilla treffeillä, mutta muut eivät kolahtaneet, vaikka olivatkin hyviä tyyppejä. Sen vaan tietää siinä livetilanteessa, että onko mahdollisuuksia edes aloittaa suhdetta. Joka kerta mies olisi halunnut, mutta minä en.

Mutta sitten tapahtui yllättäen niin, että se oikea tuli vastaa oikeassa elämässä. Yhtä-äkkiä hän vaan oli siinä edessäni. Ja kaikki on ollut tosi helppoa ensi hetkestä lähtien. Varmasti netistä moni löytää sen oikean, mutta kannattaa välillä lähteä vaikka baariin.... Tai jonnekin.

Ei ihme kun erittäin harvat miehet siellä edes pääsevät tapaamiseen asti.

Vierailija
13/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinulle adoptiota ettet huijaa ketään naista kanssasi suhteeseen kun sinulle naisen tarkoitus on vain tehdä lapsi sinulle.

Vierailija
14/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jotka sanotte että tinderissä miehet hakee vain yhdenillan panoja tai harrastavat pettämistä niin jostain syystä te naiset valitsette sieltä vain juuri tuollaiset miehet.

Itse etsin tinderistä vain parisuhdetta mutta juuri minua ei naiset valitse.

Vierailija
15/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin nettideiteiltä fuckbuddysuhdetta mutta siellä oli vain kuvien kerääjiä jotka eivät halunneet tavata. Baarista löysin haluamani. N

Vierailija
16/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset jotka sanotte että tinderissä miehet hakee vain yhdenillan panoja tai harrastavat pettämistä niin jostain syystä te naiset valitsette sieltä vain juuri tuollaiset miehet.

Itse etsin tinderistä vain parisuhdetta mutta juuri minua ei naiset valitse.

Olet ruma. Sorry.

Vierailija
17/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin nettideiteiltä fuckbuddysuhdetta mutta siellä oli vain kuvien kerääjiä jotka eivät halunneet tavata. Baarista löysin haluamani. N

En etsinyt yhtään mitään, kunhan kulutin aikaa ja löysin mieheni. Hupsista välillä näinkin.

Vierailija
18/18 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin S24:n treffipalstalla pitää osata suhtautua siihen, että joukossa on hyvin epäfiksua porukkaa, ja sivuuttaa heidät vaan. Sitten voi keskittyä niihin, jotka tuntuvat olevan tositarkoituksella liikenteessä.

Moni mies varsinkin valittaa, ettei pääse edes treffeille. Sen kuvan pitää miellyttää, ja käytöksen tietysti myös. En itsekään aikoinani jatkanut tutustumista, jos kuvassa oli henkilö, jonka ulkonäkö ei ollut makuuni. Suhde tarvitsee sen fyysisenkin vetovoiman. Joskus kävi myös niin, että kuva oli ok, mutta livenä sitten henkilö ei niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi