Menin äänestämään ja nyt kaduttaa
Kaduttaa koko äänestys ja henkilö jota äänestin presidentiksi. Voi paska.
Kommentit (29)
Onko mullakin samanlaista morkkista? En kuvitellutkaan:D
Ajattele, että naapurin ääni kumoaa sun äänen.
Hävettää kun vielä paljastin parille kaverille ja perheenjäsenille ketä äänestin.
Sen takia kannattaa katsoa kaikki haastattelut ja äänestää omalle sydämelleen. Seuraavalla kerralla tiedät kuinka toimia, ettei tule morkkista.
Jokainen ääni on ihan yhtä hyvä. Samoin jokainen ehdokas. Ei ole mitään syytä hävetä sitä, että käyttää äänioikeuttaan. Päinvastoin!
Tämä oli siis mun ensimmäinen kerta kun äänestän missään. Hätiköin liikaa.
Ap
Mieti mitä Hyacinth Bukee tekisi? Soittaisi äänestyspaikalle ja vaatisi puhua esimiehen kanssa. Vaatisi ehdottomasti äänen hylkäämistä.
Ketä äänestit? Miksi kadut? Ketä nyt äänestäisit? Voin käydä äänestämässä ehdokastasi jos kerrot tarpeeksi hyvät perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä Hyacinth Bukee tekisi? Soittaisi äänestyspaikalle ja vaatisi puhua esimiehen kanssa. Vaatisi ehdottomasti äänen hylkäämistä.
Apua, melkein vetäsin pastillin väärään kurkkuun mielikuvasta!
Ap
Miksi kadut? Tuliko jotain esiin?
Et sä voi tulla tänne sanomaan noin josset kerro ketä äänestit ja miks nyt kaduttaa. Ja ketäs äänestäisit sitten nyt jos sais vaihtaa?
Leimaannun kuitenkin trolliksi jos paljastan ketä äänestin. Sanotaan nyt kuitenkin, että halusin perinteisiä arvoja edustavan ehdokkaan jonka tavoitteena on tehdä Suomesta turvallisempi maa asua sekä pitää huolta suomalaisista vähäosaisemmista ja vanhuksista. Metsään kuitenkin meni. En mä ole koskaan politiikasta ollut perillä ja tosiaan mun ensimmäinen äänestyskerta.
Ap
Minäkin käyn äänestämässä vaalipäivänä. Eikä minua tule harmittamaan vaikka äänestän Tex Willeriä
Vierailija kirjoitti:
Leimaannun kuitenkin trolliksi jos paljastan ketä äänestin. Sanotaan nyt kuitenkin, että halusin perinteisiä arvoja edustavan ehdokkaan jonka tavoitteena on tehdä Suomesta turvallisempi maa asua sekä pitää huolta suomalaisista vähäosaisemmista ja vanhuksista. Metsään kuitenkin meni. En mä ole koskaan politiikasta ollut perillä ja tosiaan mun ensimmäinen äänestyskerta.
Ap
Äänestitkö siis Lauraa vai Väykkää?
Kuka ehdokas nyt tällä hetkellä toteuttaisi mielestäsi kriteerisi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli siis mun ensimmäinen kerta kun äänestän missään. Hätiköin liikaa.
Ap
Odota tulos, mikäli äänimäärä eroaa vain yhdellä ja ratkaisu kaatuu siksi sinun syyksesi niin syytä itseäsi vasta sitten. Todennäköisemmin voit olla ihan rauhassa ja ottaa opiksesi ja olla hätiköimättä ensi kerralla :) Onhan tässä vielä mahdollinen toinen kierros tulossa niin ehdit jo siihen mennessä mahdollisesti oikaista tuntemasi virheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äänestitkö siis Lauraa vai Väykkää?
Kuka ehdokas nyt tällä hetkellä toteuttaisi mielestäsi kriteerisi?
Lauraa. Ei hajuakaan, oon ihan pyörällä päästäni koko vaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän tunteen, minäkin erehdyin äänestämään Väyrystä viime kerralla samasta syystä. Omatunto olisi sanonut, että Soinia, mutta pidin Väyrystä kai salonkikelpoisempana valintana tai jotain. Oli hirveä morkkis kauan aikaa ja päätin, etten enää äänestä häntä. Hän lienee huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän tunteen, minäkin erehdyin äänestämään Väyrystä viime kerralla samasta syystä. Omatunto olisi sanonut, että Soinia, mutta pidin Väyrystä kai salonkikelpoisempana valintana tai jotain. Oli hirveä morkkis kauan aikaa ja päätin, etten enää äänestä häntä. Hän lienee huijari.
Tai ehkä viimeinen lause oli liikaa. En tiedä, mistä morkkis johtui. Veikkasin silloin tunnetta tuollaisesta.
Katse kohti seuraavia vaaleja, ovat jo ensi vuonna! :)