Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin äänestämään ja nyt kaduttaa

Vierailija
23.01.2018 |

Kaduttaa koko äänestys ja henkilö jota äänestin presidentiksi. Voi paska.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kohti seuraavia vaaleja, ovat jo ensi vuonna! :)

Vierailija
2/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mullakin samanlaista morkkista? En kuvitellutkaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että naapurin ääni kumoaa sun äänen.

Vierailija
4/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun vielä paljastin parille kaverille ja perheenjäsenille ketä äänestin.

Vierailija
5/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kannattaa katsoa kaikki haastattelut ja äänestää omalle sydämelleen. Seuraavalla kerralla tiedät kuinka toimia, ettei tule morkkista.

Vierailija
6/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ääni on ihan yhtä hyvä. Samoin jokainen ehdokas. Ei ole mitään syytä hävetä sitä, että käyttää äänioikeuttaan. Päinvastoin!

Vierailija
7/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis mun ensimmäinen kerta kun äänestän missään. Hätiköin liikaa.

Ap

Vierailija
8/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä Hyacinth Bukee tekisi? Soittaisi äänestyspaikalle ja vaatisi puhua esimiehen kanssa. Vaatisi ehdottomasti äänen hylkäämistä.

Vierailija
9/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä äänestit? Miksi kadut? Ketä nyt äänestäisit? Voin käydä äänestämässä ehdokastasi jos kerrot tarpeeksi hyvät perustelut.

Vierailija
10/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä Hyacinth Bukee tekisi? Soittaisi äänestyspaikalle ja vaatisi puhua esimiehen kanssa. Vaatisi ehdottomasti äänen hylkäämistä.

Apua, melkein vetäsin pastillin väärään kurkkuun mielikuvasta!

Ap

Vierailija
11/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadut? Tuliko jotain esiin?

Vierailija
12/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä äänestit?

Vierailija
13/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi tulla tänne sanomaan noin josset kerro ketä äänestit ja miks nyt kaduttaa. Ja ketäs äänestäisit sitten nyt jos sais vaihtaa?

Vierailija
14/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaannun kuitenkin trolliksi jos paljastan ketä äänestin. Sanotaan nyt kuitenkin, että halusin perinteisiä arvoja edustavan ehdokkaan jonka tavoitteena on tehdä Suomesta turvallisempi maa asua sekä pitää huolta suomalaisista vähäosaisemmista ja vanhuksista. Metsään kuitenkin meni. En mä ole koskaan politiikasta ollut perillä ja tosiaan mun ensimmäinen äänestyskerta. 

Ap

Vierailija
15/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn äänestämässä vaalipäivänä. Eikä minua tule harmittamaan vaikka äänestän Tex Willeriä

Vierailija
16/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leimaannun kuitenkin trolliksi jos paljastan ketä äänestin. Sanotaan nyt kuitenkin, että halusin perinteisiä arvoja edustavan ehdokkaan jonka tavoitteena on tehdä Suomesta turvallisempi maa asua sekä pitää huolta suomalaisista vähäosaisemmista ja vanhuksista. Metsään kuitenkin meni. En mä ole koskaan politiikasta ollut perillä ja tosiaan mun ensimmäinen äänestyskerta. 

Ap

Äänestitkö siis Lauraa vai Väykkää?

Kuka ehdokas nyt tällä hetkellä toteuttaisi mielestäsi kriteerisi?

Vierailija
17/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli siis mun ensimmäinen kerta kun äänestän missään. Hätiköin liikaa.

Ap

Odota tulos, mikäli äänimäärä eroaa vain yhdellä ja ratkaisu kaatuu siksi sinun syyksesi niin syytä itseäsi vasta sitten. Todennäköisemmin voit olla ihan rauhassa ja ottaa opiksesi ja olla hätiköimättä ensi kerralla :) Onhan tässä vielä mahdollinen toinen kierros tulossa niin ehdit jo siihen mennessä mahdollisesti oikaista tuntemasi virheen.

Vierailija
18/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äänestitkö siis Lauraa vai Väykkää?

Kuka ehdokas nyt tällä hetkellä toteuttaisi mielestäsi kriteerisi?

Lauraa. Ei hajuakaan, oon ihan pyörällä päästäni koko vaaleista.

Vierailija
19/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän tunteen, minäkin erehdyin äänestämään Väyrystä viime kerralla samasta syystä. Omatunto olisi sanonut, että Soinia, mutta pidin Väyrystä kai salonkikelpoisempana valintana tai jotain. Oli hirveä morkkis kauan aikaa ja päätin, etten enää äänestä häntä. Hän lienee huijari.

Vierailija
20/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän tunteen, minäkin erehdyin äänestämään Väyrystä viime kerralla samasta syystä. Omatunto olisi sanonut, että Soinia, mutta pidin Väyrystä kai salonkikelpoisempana valintana tai jotain. Oli hirveä morkkis kauan aikaa ja päätin, etten enää äänestä häntä. Hän lienee huijari.

Tai ehkä viimeinen lause oli liikaa. En tiedä, mistä morkkis johtui. Veikkasin silloin tunnetta tuollaisesta.