Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aasta Ööhon - uusi kirppis Oulussa

Vierailija
23.01.2018 |

Oletko käynyt uudella kirppiksellä Oulussa? Mitä pidit?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marzu kirjoitti:

Eiks se pitäis olla Aasta Oohon eikä Aasta Ööhön?

alusta loppuun

alfa-omega

Cheekin uusin aluevaltaus?

Vierailija
22/51 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikassa on erittäin huono asiakaspalvelu. Sen vuoksi en ole innostunut käymään siellä. Pari kertaa olen yrittänyt sielläkin käydä, mutta yrittäjäukon töykeä olemus ja kassatyyppien nuiva asenne (eivät edes tervehtineet, vaikka itse tervehdin kun astuin sisälle) jättää epämiellyttävän olon. Voisin ehkä sietää huonoa palvelua, jos kirppis olisi muuten loistava, mutta ahtaista pöydistä ei jaksa penkoa kamaa, paikka on tunkkainen ja ahdas enkä ole koskaan löytänyt sieltä mitään kovin kummoista. Pysyttelen siis jatkossakin muilla paremmaksi havaituilla kirppiksellä, joita ovat paljetie, vadelmatarha, haukiputaan kirppis ja järkikirppiskin.

Tosin järkikirppiksestä pakko sanoa, että siellä myyjät pyytävät poskettomia hintoja (esim 2e reikäisistä lastenvaatteista tai 1e nukkaisesta vauvan pyjamasta, oikeat hinnat moisista olisi 10-50 senttiä) ja asiakaspalvelu ei järkikirppikselläkään ole kovin hääviä. On myös erittäin ikävää, että järkikirppiksellä ei ole aitoa kierrättämisen henkeä, vaan vaatteisiin suhtaudutaan kuin halpavaateketjujen liikkeissä. Ei olla kiinnostuneita selvittämään hinnattomien tuotteiden myyjiä tai ei olla valmiita soittamaan myyjälle, jos asiakas haluaa tehdä jostakin tuotteesta tarjouksen yms. Paikka ei ole myöskään kovin häävi omien tuotteiden myynnin kannalta, sillä paikasta varastetaan paljon ja omaa myyntiä ei ilmeisesti voi edelleenkään seurata netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla kävin ekaa kertaa ja toiste en mene. En osaa sanoa mikä mättää, mut en viihtynyt yhtään. Naapuri tuumas samaa. Tykkään enemmän esim. Paljekirppiksestä ja wanillasta.

Vierailija
24/51 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se wanilla on? En ole ennen kuullutkaan! Missä ja millainen?

Vierailija
25/51 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän linjan kirppistelijä kirjoitti:

Mikäs se wanilla on? En ole ennen kuullutkaan! Missä ja millainen?

Wanillan kirppis on Kempeleessä takatiellä. Hyvin harvoin löydän sieltä itelle mitään, mutta lapset löytää aina jotain. Siellä on minusta suht tilavat käytävät ja valoisaa. Vaatteet on yleensä hengareissa ja muut tavarat pöydillä, joten helppo katsoa läpi.

Vierailija
26/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoleinen parrakas myyjä (omistaja?) voisi kyllä opetella asiakaspalvelua. Kerran erehdyin pöydän vuokraamaan mutta toista kertaa en sitä tee. Jo ensimmäisellä asiointikerralla jäi ikävä olo kun sain niin tympeää asiakaspalvelua häneltä, ja huonommaksi se vain meni. Pöydän vuokraajana pitäisi tietää kirjoittamattomia sääntöjä ja jos niistä ei ole tietoinen, saa tältä herralta osakseen tiuskimista ja silmien pyörittelyä. Kannattaisi edes hieman arvostaa pöydänvuokraajia, koska ilman niitä jäljelle jää vaan se sekalainen roina mitä talon puolesta myydään.

Muilta myyjiltä olen kyllä siellä saanut ystävällistä asiakaspalvelua ja positiivista on myös halvat pöytävuokrat ja se että yhtäkään tuotetta ei pöydästä varastettu, harmi että se yksi mörökölli pilaa paikan.

Vierailija
27/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen ja sekava, kuten esim. Paljekirppis ja Raksilan Järkikirppis. Limingassa oli ainakin vielä viime vuonna vanhalla meijerillä tosi symppis ja siisti kirppis, ei tullut yhtään sekava fiilis. Esillepano riippuu varmaan myyjistä mutta, veikkaan että Limingassa myyjiä oli ohjeistettu kiinnittämään erityistä huomiota asiaan. 

Vierailija
28/51 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me ihmiset olemme erilaisia! Itse en ole saanut tällä kirpparilla koskaan huonoa palvelua. En tosin missään muuallakaan.

Olisikohan näin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan? Ja kun se kymmenes hapannaama tulee naukumaan naama sen tuhannen kurtussa, niin loppuuhan siinä enkelinkin kärsivällisyys... 

Koetetaan jatkossa käyttäytyä, kohdella muita kuin toivoisimme itseämme kohdeltavan. Noinkin alkeellisilla käytöstavoilla pärjää pitkälle. Testatkaapa vaikka.

Itselläni on ollut useammallakin kirppiksellä pöytä viikkoja kerrallaan, kun olen opettanut sukuni ja kaverini siihen, ettei mitään roskiin ennen minun seulaani. Ja kun tarpeeksi hyvää tavaraa kertyy, myynti taas alkaa. Ja minuakin harmittaa, että pöydissä on suoraan roskikseen kuuluvaa tavaraa, ne kun eivät millään lailla kannusta tutkimaan naapuripöytienkään tarjontaa. Vaikka kannattaisi!446

Vierailija
29/51 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ystävällinen ja hyväkäytöksinen kaupan myyjille, bussikuskeille jne. Minun saamani huono kohtelu ei siis todellakaan ole johtunut siitä että olisin itse ollut töykeä. Ja vaikka olisinkin ollut itse töykeä niin asiakaspalvelun ammattilainen tietää sen ikävän tosiasian että lähtökohtaisesti asiakas on aina oikeassa ja veemäisellekin asiakkaalle sanotaan ystävällisesti heipat.

Vierailija
30/51 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan todella töykeää palvelua, myös itse omistajalta, ei edes tervehditä kassalle mennessä. Ei enää tarvi tuon kirpparin oven saranoita kuluttaa.

Vierailija
31/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pöllyissä? Ja opettele yhdyssanat, on helpompi lukea tekstisi. Jospa myyjä puhui puhelimessa?

Vierailija
32/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahtaat käytävät , kallis hintataso.

Hintatasohan riippuu täysin myyjistä

Niin niistä ammattilaisista jotka tekee sitä työkseen. Ostaa pois ne kirpparihenkisesti hinnoitellut tuotteet ja laittaa itse myyntiin korkeammalla hinnalla.

Vierailija
33/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa huonosti mennä kun pöytiä pitää huutokaupata tai arvonnassa tarjota... Ajattelin tuolta pöydän vuokrata, mutta jätämpä väliin jos ei porukkaa liiku.

Vierailija
34/51 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuoleinen parrakas myyjä (omistaja?) voisi kyllä opetella asiakaspalvelua. Kerran erehdyin pöydän vuokraamaan mutta toista kertaa en sitä tee. Jo ensimmäisellä asiointikerralla jäi ikävä olo kun sain niin tympeää asiakaspalvelua häneltä, ja huonommaksi se vain meni. Pöydän vuokraajana pitäisi tietää kirjoittamattomia sääntöjä ja jos niistä ei ole tietoinen, saa tältä herralta osakseen tiuskimista ja silmien pyörittelyä. Kannattaisi edes hieman arvostaa pöydänvuokraajia, koska ilman niitä jäljelle jää vaan se sekalainen roina mitä talon puolesta myydään.

Muilta myyjiltä olen kyllä siellä saanut ystävällistä asiakaspalvelua ja positiivista on myös halvat pöytävuokrat ja se että yhtäkään tuotetta ei pöydästä varastettu, harmi että se yksi mörökölli pilaa paikan.

Mulla aivan samanlainen kokemus parrakkaasta myyjästä! En tiennyt/muistanut, että pitää pari pv aikaisemmin ilmoittaa pöydän vuokra-ajan päättymisestä. Viimesenä päivänä menin ja tiuskasi, että oisit voinu pikkasen aikasemmi ilmottaa. Ei ole yhtään asiakaspalveluhenkinen, mitä muutenki seurannu..

Vierailija
35/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko ovessa asiakkaalle ilmoitetaan A4 arkille paknetulla hakaristillä omistajiensa poliittinen suuntaus. Kolme miestä naureskelee tiskin takana ja tavaroista puolet on paikan omaa krääsää, mitä saa jokapaikasta. Liekkö kyin paljon pöllittyä tavaraa myynnissä. 5 vuotta ja paikka on uutisiasa jollainlailla negatiivisessa valossa. Ainakin tunnelma on vastenmielinen.

Vierailija
36/51 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin pöydän aasta ööhön kirppikseltä. Vuokra 10e/viikko. Pari kuukautta meni ihan ok, mutta jossain vaiheessa kun teetin välitilityksen, olikin pöytävuokra noussut. Ihmettelin asiaa ja ettei minulle ole ilmoitettu mitään, myyjä (Parrakas mies)katseli seiniä ja naputteli pöytään liimattua lappua ylimielisesti. Irtisanoin pöydän. Minulle soitettiin (äksyilevä nainen) että jos en heti hae tavaroita pois, tulee sakkomaksu. Ei kuulemma ole tarkoitus että ”tänne kirpputorille ihmiset raahaa tavaroitaan heidän riesaksi.”

Voin luvata etten astu tuosta ovesta enää sisään.

Kirpputori on täynnä omistajien jostain trokaamia tavaroita. Pöydistä varastetaan. Tavaraa rikotaan. Jos yrittää kysyä oman pöydän asioita, saa kiukkuisia vastauksia.

Surkein kirpputori kokemus mitä oulun alueelta olen saanut.

Vierailija
37/51 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee kirpputorista paljon, että ei ole suljettu koronakriisin takia = ei koskaan yli kymmentä asiakasta kerralla sisällä. Muut Oulun kirppikset vastuullisia, mutta tämä ahne vielä pitää auki ja myy kalliilla torissakin.

Vierailija
38/51 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrasin pöydän aasta ööhön kirppikseltä. Vuokra 10e/viikko. Pari kuukautta meni ihan ok, mutta jossain vaiheessa kun teetin välitilityksen, olikin pöytävuokra noussut. Ihmettelin asiaa ja ettei minulle ole ilmoitettu mitään, myyjä (Parrakas mies)katseli seiniä ja naputteli pöytään liimattua lappua ylimielisesti. Irtisanoin pöydän. Minulle soitettiin (äksyilevä nainen) että jos en heti hae tavaroita pois, tulee sakkomaksu. Ei kuulemma ole tarkoitus että ”tänne kirpputorille ihmiset raahaa tavaroitaan heidän riesaksi.”

Voin luvata etten astu tuosta ovesta enää sisään.

Kirpputori on täynnä omistajien jostain trokaamia tavaroita. Pöydistä varastetaan. Tavaraa rikotaan. Jos yrittää kysyä oman pöydän asioita, saa kiukkuisia vastauksia.

Surkein kirpputori kokemus mitä oulun alueelta olen saanut.

Et ole ainoa jolle on tällainen kiva pikku ylläri tullut samaisessa paikassa. Paljekirppiksellä kun pöytävuokrat nousi kesken vuokraviikon niin viikon päätteeksi sain silti maksaa sen halvemman hinnan josta oltiin pöytää vuokratessa sovittukin.

Vierailija
39/51 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valaistustako pitäisi arvioida?

No arvioidaanpa vaikka sitten sitä valaistusta. muuten on ihan OK paitsi kalliimpien pöytien puolella heikko. Valaistus yleensä heikkenee merkittävästi lähellä sulkemisaikaa ja lakkaa kokonaan jo hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa. Paikan kellot ovat valtakunnan kelloa edellä ja valot tökerösti sammutetaan reilusti ennen ilmoitettua sulkemisaikaa. melko heikko tarjonta kaikkinensa. Toki tarjonnan hyvyys tai huonous riippuu paljolti siitä mitä yleensä hakee. Paljon kirjoja ja aikansa eläneitä aikuisten vaatteita, rähjäisiä lastenvaatteita. Toki joskus löytöjäkin. Yksi tähti tälle kirppikselle alhaisesta hintatasosta, toinen hyvästä kahviosta ja lasten tv-nurkasta. siinäpä se

Toisaalta ymmärrän valojen sammuttelun jo ennen sulkemisaikaa, ihan hyvä vinkata tyhmimmillekkin asiakkaille, että sulkemisaika on SULKEMISAIKA eikä kassallevalumisaika, niinkuin moni tuntuu luulevan.

T: Ei päivääkään kassalla töitä tehnyt, mutta silmät on silti päässä.

Vierailija
40/51 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määvai kirjoitti:

Ulko ovessa asiakkaalle ilmoitetaan A4 arkille paknetulla hakaristillä omistajiensa poliittinen suuntaus. Kolme miestä naureskelee tiskin takana ja tavaroista puolet on paikan omaa krääsää, mitä saa jokapaikasta. Liekkö kyin paljon pöllittyä tavaraa myynnissä. 5 vuotta ja paikka on uutisiasa jollainlailla negatiivisessa valossa. Ainakin tunnelma on vastenmielinen.

Jos tämä on totta, niin pitäisikö ilmoittaa ihan viranomaisille uusnat sitoiminnasta?