Mitä ihmettä, joku parikymppinen pojankloppi tuli tänään kotiovelleni ja väitti, että minä olen hänen isä?!
Sattuipa tässä aika erikoinen tilanne pari tuntia sitten: Eräs noin parikymppinen nuorimies tuli minun kotiovelleni, ja kirkkain silmin väitti, että minä olen hänen isänsä!!!
Miten ihmeessä jollain täysin tuntemattomalla, aikuisella ihmisellä voi muka olla edes pokkaa tulla väittämään mitään tämmöistä? En todellakaan ole koskaan edes tunnustanut häntä lapsekseni, ja tieten tahtoen en nuoruudessani ole pannut lapsia alulle, ja kaiken lisäksi minulla on jo nyt rakastava perhe, vaimo ja omat lapset. Mitenkähän ihmeessä tämä pojankloppi on saanut edes selville tietoni, ja missä asun? Mitä ihmettä oikeasti???
M43
Kommentit (46)
Ei sulla mitään velvollisuutta olekaan ja voit ihan ansaitusti olla vihainen sille naiselle joka päätti pitää lapsen, mutta kasvata nyt munat ja äläkä siihen lapseen sitä ahdistustasi pura. Mahtaa olla pojalla ei haluttu olo kun on elänyt koko elämänsä äpäränä... Sitten kun saa tietää isän nimen, ja kerää rohkeutta luultavasti kuukausi kaupalla niin vastaanotto on tuollainen.
M28v (ihan kummatkin vanhemmat tunteva)
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään velvollisuutta olekaan ja voit ihan ansaitusti olla vihainen sille naiselle joka päätti pitää lapsen, mutta kasvata nyt munat ja äläkä siihen lapseen sitä ahdistustasi pura. Mahtaa olla pojalla ei haluttu olo kun on elänyt koko elämänsä äpäränä... Sitten kun saa tietää isän nimen, ja kerää rohkeutta luultavasti kuukausi kaupalla niin vastaanotto on tuollainen.
M28v (ihan kummatkin vanhemmat tunteva)
No en minä nyt oikein tiedä miksi hän haluaisi edes nähdä biologista isäänsä, jonka kanssa ei koskaan ole ollut edes tekemisissä. Ja minä tein selväksi sen lapsen äidille aikanaan että tekee abortin jos raskaaksi tulee, tai minä en ole enää missään tekemisissä naisen enkä lapsen kanssa enkä ole lapselle mikään isä.
M43
No en alkaisi leikkimään aikuiselle ukolle isää, vaikka olisi kuinka biologinen.
Turha miettiä vielä kovin syvällisiä, kunnes väitteen todenperäisyys on selvitetty.
Tää olikin ihan tylsä. Ap olisi hyvin voinut kehittää tarinaa mutta jäi junnaamaan idiooiksi.
Eli joku nuoruuden kumppaneistasi tuli aikoinaan sulle raskaaksi? Ja tiesit asiasta?
No ei toi kovin vastuulliselta kuulosta.
Ehkäpä kannattaisi nyt alkaa olla mies ja selvittää, oliko ovelle tullut poika todella lapsesi. Mieti minkälaista rohkeutta vaatii ylipäätänsä tulla ovellesi.