Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikos se nyt niin, että miehet eivät osaa lukea rivien välistä?

Vierailija
23.01.2018 |

Tutustuin kivan tuntuiseen mieheen harrastuksessa ja hän pyysi minua face-kaveriksi. Nyt olen sitten muutaman kerran viestitellyt hänelle harrastukseen liittyviä asioita ja hän vastaa nopeasti ja innokkasti. Itse toivoisin enemmänkin, mutta voiko olla, että hän ei ymmärrä tarkoitustani... vaan luulee, että oikeasti kyselisin häneltä ympäripyöreitä harrastusasioita?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan itse en osaisi tehdä tuollaisesta yhtään mitään johtopäätöksiä muita kuin että sinua kiinnostaa kyseinen harrastus.

Lisäksi etenkin tässä #metoo huumassa kammoaisin tehdä mitään omaan toiveajatteluuni perustuvia olettamuksia viestittelysi muista motiiveista ja sen pohjalta mitään harrastuksen ulkopuolista keskustelunavausta.

Jos olet kiinnostunut miehestä niin kyllä se nyt kannattaisi sanoa ihan selkokielellä, me jotenkuten ymmärräme esim sellaiset lauseet kuin "Olet kiva kun olet niin paljon neuvonut minua näissä harrastusasioissa. Lähtisitkö joskus ulos juttelemaan muustakin?". Ja ei, tuosta ei saa tyrkyn mainetta.

M

Totta. Muuten voi kuvat ja profiili lähteä leviämään CIA-naisissa ja ties missä naistenkerhoissa, jos menee uudelle Face-tuttavuudelle heti jotakin ehdottelemaan.

Vierailija
42/50 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei koskaan aloita itse keskustelua, voit kyllä ihan oikeasti päätellä siitä jotain. Lue itse rivien välistä että mitä.

Vaikka ajattelisin ja toivoisin että nainen olisi kiinnostunut minsta muunkin kuin harrastuksen vuoksi ja itse olisin hänestä kiinnostunut, niin varoisin silti ehdottomasta mitään sopimatonta, jos nainen olisikin kiinnostunut vain niistä harrastusjutuista. Jos nainen ei ole kiinnostu kuin harrastusmielessä niin kiinnostuksen osoitus vaarantaa myös sen harrastusystävyyden.

Miehet ovat vähän suoraviivaisempia ja niiltä voi kysyä asioita suoraan, eivätkä saa mitään draamakohtuasta vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita.

t. Mies

En kommentoinut sitä ehdotteleeko mies, vaan aloittaako hän ikinä keskustelua. Jos mies ei koskaan ikinä ota yhteyttä edes sen harrastuksen tiimoilta, niin hän ei 99% varmuudella ole kiinnostunut. Loppu prosentti jää kroonisen epävarmoille ja aloitekyvyttömille, joiden kanssa ei joka tapauksessa kannata alkaa vääntää suhdetta jos ei halua ikuisesti olla se ainoa suhteen ylläpitäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, niin ne intialaisten vanhempien järjestämät avioliitot alkavat tuntua oikein järkevältä tominnalta:)

Vierailija
44/50 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kommentoinut sitä ehdotteleeko mies, vaan aloittaako hän ikinä keskustelua. Jos mies ei koskaan ikinä ota yhteyttä edes sen harrastuksen tiimoilta, niin hän ei 99% varmuudella ole kiinnostunut. Loppu prosentti jää kroonisen epävarmoille ja aloitekyvyttömille, joiden kanssa ei joka tapauksessa kannata alkaa vääntää suhdetta jos ei halua ikuisesti olla se ainoa suhteen ylläpitäjä."

Mä olen kyllä tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä, lopetan siis aloitteellisuuden omalta osaltani tähän. LOhdutuksekseni täytyy sanoa, etten ole itsekään ole aloittanut keskustelua kuin oikeastaan yhdesti, joten peli ei vielä ole menetetty =) ap

Vierailija
45/50 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten viestit ovat onneksi toooodella selkeitä ja yksiselitteisiä! 

Niin ovat, te vain olette lukevinanne niistä jotain mitä niissä ei ole.

Ainoa poikkeus joka tulee mieleen on pelimies, joka selittelee ummet ja lammet ja pitää tilannetta tahallaan vähän epämääräisenä. Jos mies on naisesta aidosti kiinnostunut, hänen viesteissään ei ole mitään epäselvää.

Vierailija
46/50 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on putkiaivot, niille pitää antaa yksiselitteiset ohjeistukset ja käskyt, mikään vihjailu ei johda naisen haluamaan lopputulokseen. Kiihottuneessa tilassa miehen ajatustoiminta siirtyy genitaaleihin, silloin ei enää mikään puhuttelu tehoa, pitää valita antautuminen tai pakeneminen:)

Pitää paikkansa. Teidän sykkyrämykkyrä-aivoillanne tuntuu joskus olevan niin mahdottoman vaikeaa tuottaa selkeää ja tehokasta kommunikaatiota.

Tuohon kiihottumiseen täytyy kommentoida, että enemmän se kyllä naisia vie, kun joutuvat jatkuvasti vaikeisiin ja vaarallisiin tilanteisiin juostessaan väkivaltaisten tai muuten epäkelpojen miesten perässä.

Vierailija
47/50 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään naisen kanssa tekstailtiin Watsapissa ja useampaan kertaan sovittiin treffit, mutta aina peruuntui naisen osalta. Olisi kai pitänyt tajuta, että "joo tavataan vaan" tarkoittaakin oikeasti ettei kiinnosta.  Toisella kertaa ajattelin, että eräs seurassani viihtyvä naikkonen saattaisi olla kiinnostunut, joten kokeilin varovasti fb:ssä viestillä tökkiä jäätä. Senverran viileetä, lyhyttä ja verkkaista vastausta tuli, etteipä vaikuttanut olevan mitään kiinnostusta. Silti pari kertaa sen jälkeen kun törmättiin, seurani vaikutti kiinnostavan aivan älyttömästi. En kuitenkaan tehnyt asian suhteen mitään, koska kyllähän nyt luulisi että olisi viesteissäkin näkynyt se sama kiinnostus, joten päättelin sen naamatusten hihkumisen olevan vain sitä kuuluisaa naisten ystävällisyyttä. Mutta ilmeisesti en taaskaan osannut lukea rivien välistä, että naista olisikin kiinnostanut.

Voin samaistua. Mä olen kuullut naisilta niiin monta tekosyytä miksi eivät voi tavata että voisin laatia niistä hienon kokoelman:

"kuulostaa tosi kivalta, mutta mun ensi viikko näyttää tosi kiireiseltä ja oikeastaan sitä seuraava viikko myös" (joo-o, kukaan ei ole noin kiireinen)

"tosi kiva idea ja inspaa" (eli missään ei lupaudu lähtemään vaan pelkästään kiertelee ja kaartelee)

"nyt tuli yllättävä työkokous, mennään sitten paremmalla ajalla" (ei menty koskaan)

"nyt iski flunssa joten en pääse treffeille" (ja kun yrität sopia uutta aikaa niin nainen ei vastaa enää ollenkaan)

"täytyyhän se kokea!" (oikeasti ei halunnut nähdä)

"voisihan sitä kai nähdä" (oikeasti ei halunnut nähdä)

"mennään vaan!" (ei menty)

Unohdin varmasti monta vielä tuosta listasta.. Miksi ei voi vain sanoa "ei kiitos"? Luuleeko nuo naiset että en näkisi tekosyiden läpi?

Vierailija
48/50 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä olen tässä treffailussa näköjään ihan noviisi, kun en ole piiiitkään aikaan ollut sillä mielellä liikkeellä. Ja tää somekuvio on vähän vieras. ap

Vierailija
49/50 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, mutta tuskin pitää.

Vierailija
50/50 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä voi toisten ajatuksia kukaan meistä tietää, jos ei kysy. Miesten tai naisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi