Olikos se nyt niin, että miehet eivät osaa lukea rivien välistä?
Tutustuin kivan tuntuiseen mieheen harrastuksessa ja hän pyysi minua face-kaveriksi. Nyt olen sitten muutaman kerran viestitellyt hänelle harrastukseen liittyviä asioita ja hän vastaa nopeasti ja innokkasti. Itse toivoisin enemmänkin, mutta voiko olla, että hän ei ymmärrä tarkoitustani... vaan luulee, että oikeasti kyselisin häneltä ympäripyöreitä harrastusasioita?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sama mikä toimii naisten kesken ei toimi miesten kanssa. Siis rivienvälistä luku.
Jos sanot deitille autossa, että haluat pysähtyä kahville niin mies ei osaa tulkita sitä niin, että sinun pitää päästä vessaan. Vastaus on luultavasti, että juodaan kahvit perillä.
No en minäkään osaa tuota tulkita ja olen nainen. Miksi ei voi sanoa suoraan että pitää käydä vessassa?
Mä en ainakaan osaa, halua, tai yritä tulkita piilomerkityksiä joka asiassa. Paras sanoa suoraan mitä haluaa. Ei siinä kauhean paljoa voi hävitäkään.
M40
Vierailija kirjoitti:
Totta kaikki, nytpä teen niin, että luen rivien välistä ja hän saa aloittaa seuraavan keskustelun, jos se on tullakseen. Kiitos maanpinnalle palauttamisesta, oli ajatellut, että hän on vähän ujo. AP
Eiköhän ole parempi, jos vaikka keskustelet ihan oikeasti siellä harrastuksen lomassa asioista, silloin näet, miten toinen reagoi kysymyksiisi.
Miesten viestit ovat onneksi toooodella selkeitä ja yksiselitteisiä!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat hänet, kerro se.
Juuri noin, kerro se suoraan! ❤
Sepä olisi parasta, mutta ei pysty vielä. AP
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pystyt, ei kannata enää aikailla. Luota itseesi! 💑
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pystynyt, menetin elämäni naisen.
Itse koitin vihjata naisystävälle että ''Eikö ole ihanan näköinen taulu, kuin suoraan siitä mun unesta."
Ei osannut rivien välistä lukea että olisin halunnut sellaisen Klarnan osamaksulla olohuoneemme seinälle.
Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin kivan tuntuiseen mieheen harrastuksessa ja hän pyysi minua face-kaveriksi. Nyt olen sitten muutaman kerran viestitellyt hänelle harrastukseen liittyviä asioita ja hän vastaa nopeasti ja innokkasti. Itse toivoisin enemmänkin, mutta voiko olla, että hän ei ymmärrä tarkoitustani... vaan luulee, että oikeasti kyselisin häneltä ympäripyöreitä harrastusasioita?
Rahaa vailla?
Miehellä on putkiaivot, niille pitää antaa yksiselitteiset ohjeistukset ja käskyt, mikään vihjailu ei johda naisen haluamaan lopputulokseen. Kiihottuneessa tilassa miehen ajatustoiminta siirtyy genitaaleihin, silloin ei enää mikään puhuttelu tehoa, pitää valita antautuminen tai pakeneminen:)
Fiksu mies. Ymmärtää että se on heti metoo jos ymmärtää naisen väärin. Sitä on välittömästi av-palstan akkojen juorujen kohteena ja duunitkin siinä menee alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, pysyttelen vielä näissä harrastusviesteissä (en millään uskalla ehdotella muuta), niin kuinka usein teistä on ok lähetellä viestejä, ilman että vaikuttaa idiootilta? Ap (nolo sellainen)
Kerran viikossa on ihan OK.
Kunhan se ei ole aina perjantaina punaviinilasin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei koskaan aloita itse keskustelua, voit kyllä ihan oikeasti päätellä siitä jotain. Lue itse rivien välistä että mitä.
Vaikka ajattelisin ja toivoisin että nainen olisi kiinnostunut minsta muunkin kuin harrastuksen vuoksi ja itse olisin hänestä kiinnostunut, niin varoisin silti ehdottomasta mitään sopimatonta, jos nainen olisikin kiinnostunut vain niistä harrastusjutuista. Jos nainen ei ole kiinnostu kuin harrastusmielessä niin kiinnostuksen osoitus vaarantaa myös sen harrastusystävyyden.
Miehet ovat vähän suoraviivaisempia ja niiltä voi kysyä asioita suoraan, eivätkä saa mitään draamakohtuasta vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita.
t. Mies
"Hei, sä vaikutat kivalta tyypiltä, haluaisitko joskus lähteä vaikka kahville?"
Ei voi mennä pahasti pieleen etkä nolaa itseädi. Jos haluat, voit siinä kohtaa siirtää seuraavaa askelta hänelle. Jos ei ehdota mitään ollenkaan, niin ei ole kiinnostunut, on varattu tai liian saamaton.
Ei ole niin vaikeaa. Go for it, girl.
Minä vihjailin vaimolle rivien välistä että eikö siitäkin olisi mukavaa jos meitä olisikin täällä kolme. No eikös tuo piru kutsunut anopin tänne asumaan.
Erään naisen kanssa tekstailtiin Watsapissa ja useampaan kertaan sovittiin treffit, mutta aina peruuntui naisen osalta. Olisi kai pitänyt tajuta, että "joo tavataan vaan" tarkoittaakin oikeasti ettei kiinnosta. Toisella kertaa ajattelin, että eräs seurassani viihtyvä naikkonen saattaisi olla kiinnostunut, joten kokeilin varovasti fb:ssä viestillä tökkiä jäätä. Senverran viileetä, lyhyttä ja verkkaista vastausta tuli, etteipä vaikuttanut olevan mitään kiinnostusta. Silti pari kertaa sen jälkeen kun törmättiin, seurani vaikutti kiinnostavan aivan älyttömästi. En kuitenkaan tehnyt asian suhteen mitään, koska kyllähän nyt luulisi että olisi viesteissäkin näkynyt se sama kiinnostus, joten päättelin sen naamatusten hihkumisen olevan vain sitä kuuluisaa naisten ystävällisyyttä. Mutta ilmeisesti en taaskaan osannut lukea rivien välistä, että naista olisikin kiinnostanut.
En tiedä sitten, mitä tässä tehdä. Nyt odottelen ainakin hetken, etten tee mitään. Josko sitten jompi kumpi rohkaistuu jossain vaiheessa. AP
Totta kaikki, nytpä teen niin, että luen rivien välistä ja hän saa aloittaa seuraavan keskustelun, jos se on tullakseen. Kiitos maanpinnalle palauttamisesta, oli ajatellut, että hän on vähän ujo. AP