Olikos se nyt niin, että miehet eivät osaa lukea rivien välistä?
Tutustuin kivan tuntuiseen mieheen harrastuksessa ja hän pyysi minua face-kaveriksi. Nyt olen sitten muutaman kerran viestitellyt hänelle harrastukseen liittyviä asioita ja hän vastaa nopeasti ja innokkasti. Itse toivoisin enemmänkin, mutta voiko olla, että hän ei ymmärrä tarkoitustani... vaan luulee, että oikeasti kyselisin häneltä ympäripyöreitä harrastusasioita?
Kommentit (50)
No ei kai se nyt heti voi ehdottaa yhteistä jumppatuokiota. Menettäisi pelin saman tien.
Mä ajattelin, että avaan pelin yhteisellä aiheella ja kun siitä ollaan jauhettu tarpeeksi, niin siitä sitten uskaltaa kysyä jotain muutakin. En siis osaa näitä vietittelykoodeja ja nyt tuli mieleen, että saattaa luulla mun tosiaan kyselevän harrastusasioita... En millään kehtaa vielä mennä itse asiaan.
No, onhan tääkin viestittely ihan kivaa. ap
No, ainakaan itse en osaisi tehdä tuollaisesta yhtään mitään johtopäätöksiä muita kuin että sinua kiinnostaa kyseinen harrastus.
Lisäksi etenkin tässä #metoo huumassa kammoaisin tehdä mitään omaan toiveajatteluuni perustuvia olettamuksia viestittelysi muista motiiveista ja sen pohjalta mitään harrastuksen ulkopuolista keskustelunavausta.
Jos olet kiinnostunut miehestä niin kyllä se nyt kannattaisi sanoa ihan selkokielellä, me jotenkuten ymmärräme esim sellaiset lauseet kuin "Olet kiva kun olet niin paljon neuvonut minua näissä harrastusasioissa. Lähtisitkö joskus ulos juttelemaan muustakin?". Ja ei, tuosta ei saa tyrkyn mainetta.
M
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, että avaan pelin yhteisellä aiheella ja kun siitä ollaan jauhettu tarpeeksi, niin siitä sitten uskaltaa kysyä jotain muutakin. En siis osaa näitä vietittelykoodeja ja nyt tuli mieleen, että saattaa luulla mun tosiaan kyselevän harrastusasioita... En millään kehtaa vielä mennä itse asiaan.
No, onhan tääkin viestittely ihan kivaa. ap
Olen mies ja jos nainen kysyy mitä harrastan, niin vastaan hänelle mitä harrastan, mitä muutakaan voisin siihen vastata.
Okei, pysyttelen vielä näissä harrastusviesteissä (en millään uskalla ehdotella muuta), niin kuinka usein teistä on ok lähetellä viestejä, ilman että vaikuttaa idiootilta? Ap (nolo sellainen)
Vierailija kirjoitti:
Okei, pysyttelen vielä näissä harrastusviesteissä (en millään uskalla ehdotella muuta), niin kuinka usein teistä on ok lähetellä viestejä, ilman että vaikuttaa idiootilta? Ap (nolo sellainen)
Kerran viikossa on ihan OK.
Sama mikä toimii naisten kesken ei toimi miesten kanssa. Siis rivienvälistä luku.
Jos sanot deitille autossa, että haluat pysähtyä kahville niin mies ei osaa tulkita sitä niin, että sinun pitää päästä vessaan. Vastaus on luultavasti, että juodaan kahvit perillä.
Joskus ne kyllä lukee vaikka ei ois luettavaa. Kuten silloin jos oikeasti olisitkin vain kiinnostunut niistä harrastusjutuista . Mutta tapauksessasi siis todennäköisesti lukee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sama mikä toimii naisten kesken ei toimi miesten kanssa. Siis rivienvälistä luku.
Jos sanot deitille autossa, että haluat pysähtyä kahville niin mies ei osaa tulkita sitä niin, että sinun pitää päästä vessaan. Vastaus on luultavasti, että juodaan kahvit perillä.
Itse osaan joskus lukea ja joskus en. Riippuu tilanteesta ja toisesta ihmisestä. Toisaalta petyn, jos minulle ei voi sanoa vessasta suoraan, sellaisesta naisesta en kiinnostu.
Sitten mietin vieä sitä, että aina sanotaan, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä on aktiivinen. Itse olen kuitenkin ollut näissä viesteissä aktiivisena osapuolena ja nyt mietin, että eikö häntä kiinnosta, kun ei ole aloitteellinen (paitsi pyysi kaveriksi ja vastaa aina nopeasti hymiöiden kera) AP
Eivät osaa emmekä me naisetkaan osaa. Hyvin usein luemme rivien välistä asioita, joita siellä ei ole. Pahimmillaan siitä syntyy messevä riita.
Vierailija kirjoitti:
Sitten mietin vieä sitä, että aina sanotaan, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä on aktiivinen. Itse olen kuitenkin ollut näissä viesteissä aktiivisena osapuolena ja nyt mietin, että eikö häntä kiinnosta, kun ei ole aloitteellinen (paitsi pyysi kaveriksi ja vastaa aina nopeasti hymiöiden kera) AP
Katsoppa onko hänellä myös muita kavereita ja sen jälkeen mieti, olisiko hän kaikista heistä kiinnostunut seurustelumielessä.
Jos mies ei koskaan aloita itse keskustelua, voit kyllä ihan oikeasti päätellä siitä jotain. Lue itse rivien välistä että mitä.
Ei varmaan ole mitenkään mahdollista, että mies ei ole kiinnostunut ja ei siksi yritä lukea rivien välistä kiinnostusta, josta ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei koskaan aloita itse keskustelua, voit kyllä ihan oikeasti päätellä siitä jotain. Lue itse rivien välistä että mitä.
Naisen logiikalla, hän on ehkä kiireinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli tässä on se, että mies ei myöskään lue rivien välistä väärin, kuten usein tapahtuu.
Jos sanot naiselle, että olisi kiva syödä tänään vähän kevyemmin, niin se ajattelee, että pidät häntä lihavana.
Minäkään en ymmärrä tarkoitustasi.
N38