Lokakuulle 2018 plussanneet
Muita joilla laskettuaika syyskuun viimisillä päivillä/lokakuussa?
Kommentit (60)
Täällä myös 4+2 ja odotan esikoistani ☺️
Täältä myös varovainen käden heilautus. Mikäli se vauva on joka plussaa testissä näyttelee mentäs täälläkin nyt rv 4+3.
Onnea plussauksista!:) kiva että meitä alkaa tänne pikkuhiljaa tulemaan lisää!
Pitäiskö jossain kohtaa oerustaa fb ryhmä?☺️
Ite en ainakaa oo viel valmis mihkää ryhmää omalla naamalla. Ootteko varhaisultrii menossa? Itellä ois reilun 3vk:n päästä.
Minä haluan kyllä fb-ryhmään sitten :) Olin menossa varhaisultraan, mutta kätilö/th joka niitä täällä oulussa tekee on lomalla 15.2 asti.. Joten sitten ollaan jo 8-9 viikolla kun sinne saisi ajan. Mulla tuntuu oireet hävinneen, repäisykipuja vaan tietyissä asennoissa tuntuu. En tiedä miksi epäilen että olis 2 tulossa, joku aavistus ja aikainen vahva plussa.
Täällä kolmas tulossa 3.10... Haluan kansa linkkiä kuhan ryhmä on olemassa.
Valier: Mulla varhais ultra 15.2 aamuna...:D
Oon kans kiinnostunu fb-ryhmästä jos sellanen tulee, salaisena kylläkin koska odotellaan varmaan nt-ultraan ennenkun kerrotaan muille, isovanhemmille ja sisaruksille aiemmin varmaankin.
Mulla on ens viikon perjantaina ultra!:)
Hep täällä kans yks! :) Varasin just myös varhaisultraan ajan, 12.2 maanantaina! FB ryhmään haluan myös vähän myöhemmin, kunhan on ultrassa käyty ja julkistettu koko homma! Omien laskujen mukaan la on 6.10! Ja eka on!
hep! 1.10 ois laskettu omien laskujen mukaan 😊
Täällä yksi plussannut, laskurin mukaan la 3.10. Kolmatta odotan ja fb ryhmään liittyisin mielelläni kunhan sellainen perustetaan :)
Miten te saitte noin aikaiset varhaisultra-ajat? Itsellä omien laskujen mukaan menossa rv 4+6 ja sain ajan vasta 27.2. 😳
Tuun varovaisesti mukaan! Plussattu lauantaina ja jos pysyy kyydissä niin 15.10 paikkeilla LA 💗.
FB-ryhmään (salaiseen) haluun myös liittyä mut ehkä vasta VU jälkeen 🤔.
Tuun kanssa mukaan. Plussattu laskujen mukaan la 13.10. Toista lasta odotan. Toivottavasti pysyy mukana.
Täällä siis tänään 4+4 ja toista lasta odotan :)