Lokakuulle 2018 plussanneet
Muita joilla laskettuaika syyskuun viimisillä päivillä/lokakuussa?
Kommentit (60)
Täällä nyt jo menossa 6+3 :) Mä voin tehdä salaisen ryhmän jos on halukkaita? Nyt tai sitten myöhemmin?
Tosin meillä on jo tuolla kaksplussan puolella lokakuiset ja salainen fb-ryhmä et sinnehän voi liittyä halukkaat :)
La 13.10, ensimmäinen! Neuvolat varasin tänään.. Vielä niin epätodellinen olo :)
Täällä tehty eilen positiivinen testi.
Laskelmien mukaan LA lokakuun ekalla viikolla, jos kaikki menee hyvin.
Ensimmäinen raskaus ja kaikin puolin hämmentävä fiilis, vaikka ikää kuitenkin 30 v ja kaikki mahdolliset olosuhteet lapsen saapumiseen hyvät. Hämmennys kai kuuluu asiaan, hyvin epätodellinen olo.
Hei! Kävin tänään ultrassa ja sielä pieni sykekin näkyi<3 la siirtyi muutamaa päivää aiemmaksi, 30.9 :) kaikki muutenkin hyvin!
Kiinnostaa kans se salainen fb ryhmä jos joku innostuu/osaa sellasen tehdä:) jos lokaikuisten fb ryhmä on jo mutta olishan kiva jos olis toinenkin nii ei tuu hurjat määrät yhteen ryhmään niin ehkä keskustelukin selkeämpää:D
Oliko täällä ketään jo lapsellisia odottajia? Mä oon jotenkin ihan supermalttamaton tämän raskauden suhteen jo nyt ja viikkoja vasta 5+0. Haluaisin jo ultraan ja NT ultraan ja rakenneultraan ja vauvan syliin, mielellään niinku ASAP :D!
Esikoisesta ei ollut ollenkaan tälläistä fiilistä, varmaan kun meni ekat 6kk pelkkään sopeutumiseen siihen ajatukseen et meille tulee vauva. Nyt haluaisi vauvan täältä syliin heti nyt. Ja se on tietty siinäkin mielessä kauheen typerää kun sit ahdistaa vielä moninverroin kaikki mahdolliset keskenmenot ja muut mahdolliset komplikaatiot koska nyt jo tietää mitä ihanaa on tulossa ni tuntuisi menetyskin varmasti paljon pahemmalle.
Olen päättänyt että saan nyt tämän yhden päivän käyttää sekoiluun, mut huomenna täytyy oikeasti saada itseä niskasta kiinni. Olen miettinyt pitäskö mun määrätä itselle joku raskaus-tunti kerran viikkoon, jonka aikana luen kaikki vauvaryhmät läpi ja selaan Ovia Pregnancyn koska musta tuntuu et kaikki pyörii kirjaimellisesti täl hetkel vaan oman navan ympärillä ja ajattelen vaan tätä vauva-asiaa.
Onko täällä ketään muita yli-innokkaiya raskaushörhöjä :)?
Täällä vielä yksi lisää!
Jos kaikki sujuu hyvin, niin 13.10. olisi arvioitu kohokohta.. :)
Hei, tarvin yhden "kaverin" et voin tehdä fb-ryhmän :)
Mä haluaisin liittyä, miten sinne pääsee mukaan?
Mä pääsen sen tekemään heti kun saan sinne liitettyä kaverin,mutta en tajua miten täällä saa laitettua yv jollekkin esim jos lisäisin sut Katarina92 fb-kaveriksi niin saisin sen ryhmän aikaiseksi. Ei vaan nyt hoksottimet toimi..
Sain tehtyä ryhmän! :) "Lokakuiset 2018". Salainen. Eli ensin pitää alkaa mun kaveriksi fbssä jotta voin lisätä teitä sinne. Täällä ei voikkaan laittaa yvtä niin laittakaan halukkaat mulle suoraan kaveripyyntöä Heidi Paa (tein sitten feikkiprofiilin ettei koko kansa laita viestejä :D)
Jos ihan varovasti liityn mukaan. Eilen tein testin, tällä hetkellä 4+4 ilmeisesti...
Ja tietysti netissä piti laskurilla käydä katsomassa, jos kaikki menee hyvin niin ehkä 22.10. olisi laskettu aika. Lapsettomuushoitojen myötä olen elämäni ensimmäisen plussan saanut. Niin ihanaa ja samalla jännittää niin älyttömästi se, voiko tämä olla totta, onko kaikki hyvin, meneekö kaikki hyvin, olisiko vihdoinkin meidän aika.
Ainoat oireet alavatsan hetkittäinen jomotus mikä ymmärtääkseni on ihan normaalia, mutta samalla pelottaa ettei ole kohdun ulkopuoleinen raskaus tmv. Lisäksi rinnat on melko arat...
Tervetuloa vaan :) Itselläni oli myös ihan alkuviikoilla kipuilua kovastikkin kohdun seudulla,mutta meni sitten ohitse. Sekä välillä päätään nostava etova olo ja tää jäätävä väsymys lisäksi. Mulla on 4s tämä ja silti käyn nuita kaikkia samoja mietteitä läpi:)
Moi, täällä esikoista odotan.
Laskettu aika todennäköisesti 19.10. :) ja nyt viikkoja 5+0.
Moi, tuleeko tämä Lokakuiset 2018 ryhmä sitten jossain vaiheessa julkiseksi? :)
Ai fb-ryhmä? se ainakin pysyy salaisena. Tänää oli varhaisultra ja kaikki oli hyvin ja ihana syke siellä näkyi :) 7+3
Hei! Varuiks ilmottaudun tänne, mulla siis viikoista ei varmaa tietoa (imetys sekoittaa menkkoja), mutta ite arvelen 4+? Neuvolassa ollaan sitä mieltä että viikkoja pitäis olla jo 6-7(koska testi näytti positiivista 24.1) ni ne epäilee tuulimunaa, kolmen viikon päästä on seuraava ultra... kerran jo ultrattu tosiaan kun viikoista ei tietoa.
Mulla luultavasti ens viikolla aloitetaan hcg-mittaukset ja seurataan sillä tuota tuulimunan mahdollisuutta.
Ennestään on 4 lasta ja salainen fb-ryhmä olis kiva
-jenska
Minä tulen myös mukaan! Plussasin jo lauantaina ja nyt 3+5, toivottavasti kaikki menee hyvin ja lokakuun puolivälissä meitä on täällä yksi enemmän :)