Huhtasaaren Adventistitausta
Miksi Huhtasaaren Adventistimenneisyys on siivottu pois? Ei löydy vaikka kuinka googlettaisi.
Laura kävi lukiota adventistien koulussa Toivonlinnassa Piikkiössä.
Kommentit (9)
sitä ihmettelin minäkin, itse arvelin siitä Mikronesia-kokemuksesta kun ne on juuri adventistien ylläpitämiä kouluja jossa hän oli vapaaehtoisena, juuri sillä tavalla niitä kouluja pyöritetäänkin. joillain saiteilla väitettiin että hän olisi käynyt osan kouluaan Topilassa mutta itse hän ei ole sanonut muuta kuin että hänen äitinsä on adventisti. ihmettelin kanssa miksi sitä hyssytellään, mutta aika jännät vaalit kyllä kun ajattelee että kristillisten äänet painaa kuitenkin (sitä monesti Suomessa ei ymmärretä, kun ajattelee esim. joitain meppejä, Takkula jolla adventistitausta on istunut melkein katkeamatta -96 vuodesta ja Eija-Riitta Korhola oli kanssa melkein 20 vuotta meppinä kristillisten äänilllä). Tarkoitan vaan että se on valttia jos kerää ääniä niissä piireissä henkilövaaleissa. Itse luulen että Huhtasaari päihittää muut ehdokkaat.
Laura Huhtasaari on uskonnon aineenopettaja ja julkaissut työtodistuksensa mikronesialaisesta adventistikoulusta, https://www.iltalehti.fi/politiikka/201805122200938430_pi.shtml
Kaikkihan me tiedetään kuinka kuumia uskonnonopettajat ovat aina olleet :)
Ihana Laura.Ottaa mammoille varmaan koville hoikka kaunis menestyvä nainen :)
Ihmisellä on uskonnonvapaus. Kaverini vanhemmat kannattivat kumpikin eri uskontoa ja kaverini ei liittynyt kumpaankaan uskontoon aikuisena. Ei lapsen ole pakko aikuisena kuulua vanhempiensa uskontokuntaan.
Laura on oikeastaan haitaksi puolueelle koska kaunis ja hoikka nainen saa muissa naisisissa hirveän agression käyntiin :)Pitäisi ottaa demareista mallia missä ei erota mies ja nais edustajia toisistaan.
Theo kirjoitti:
Ihana Laura.Ottaa mammoille varmaan koville hoikka kaunis menestyvä nainen :)
Minulle on herttaisen yhdentekevää millainen missmaailma edustaja Huhtasaari on. Sen sijaan on hyytävä ajatus, että kaltaisensa Aunt Lydia on oikeasti vallankahvassa ja ihailee idän perär*ikää Unkaria ja megalomaanista *äliö Trumpia.
Vierailija kirjoitti:
Laura Huhtasaari on uskonnon aineenopettaja ja julkaissut työtodistuksensa mikronesialaisesta adventistikoulusta, https://www.iltalehti.fi/politiikka/201805122200938430_pi.shtml
Kaikkihan me tiedetään kuinka kuumia uskonnonopettajat ovat aina olleet :)
Kuulin että pätevyys uskonnonopettajaksi on mutta niitä töitä Laura ei ole tehnyt. On ollut virkavapaalla vuodesta 2009 ja lapsiakin on tullut just ennen sitä yms
Lapseni hoitaja oli adventisti. Kävi tilaisuuksissa mutta ei tuonut sitä mitenkään esiin muuten kuin,että esim. kortin pelaaminen oli syntiä. Hyvä hoitaja oli. Haki siis ekaluokkalaisen koulusta, laittoi syötävää ja oli seurana kunnes tulin töistä.