Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäeroa 7 vuotta voiko onnistua?

Vierailija
22.01.2018 |

Haluan naimisiin ja olen tämän suhteen mies, olen jo kerran kosinut, mutta tyttöystäväni kieltäytyi vedoten kiireiseen työhön. Ikäeroa 7 vuotta, minä 31v ja tyttöystävä 24v. Emme asu yhdessä ja naemme kerran kuussa, seksiä ei ole ollut kertaakaan ja tyttöystävä on valittanut, että olen liian suojelunhaluinen ja hidas. Kannattaako enään edes yrittää, kun tuntuu, että välitän tyttöystävästäni enemmän kuin hän minusta. Voiko tämä enään onnistua ikäeron takia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tuo ikäero on kylläkin ihan normaali. Olette molemmat aikuisia ihmisiä.

Vierailija
2/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerolla ei ole mitään merkitystä, mutta sinä kirjoitat enään, olet kosinut kun näette kerran kuussa ja seksiä ei ole ollut. Joko tämä on todella huono provo tai sitten ap on todella outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikäerosta ole kiinni. Näette kerran kuussa ettekä edes nai. Ei tuo ole mikään parisuhde.

Vierailija
4/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on ap:n tapauksessa vain huono tekosyy sille, ettei tuosta nyt taida tulla mittään.

Vierailija
5/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 11v. Ihan normaalia touhua silti eli ei ole iästä kiinni vaan ihmisistä.

36v ja 25v

Vierailija
6/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii noin päin.

Jos muija ois 7v vanhempi, niin forget it.

Vierailija
7/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ikäerosta ole kiinni. Näette kerran kuussa ettekä edes nai. Ei tuo ole mikään parisuhde.

Välitin hänestä ja välitän vieläkin, mutta en halua harrastaa parisuhdeseksiä, koska seksi ja vauvat kuuluvat vasta avioliittoon. Tyttöystävä olisi halunnut sekstailla ja paljasti olevansa kokeilunhaluinen, mutta minä en ole.

Vierailija
8/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tunteneet toisenne? Onko kyseessä jokin vakaumus, kun ette ole harrastaneet seksiä? Asutteko kovinkin kaukana toisistanne, kun tapaatte vain kerran kuussa? Miten olisi, jos alkaisit katsella uutta tyttöystävää? Tuo nykyinen ei taida olla suuremmin kiinnostunut. Miten muuten tutustuitte, ei suinkaan jonkun treffipalstan kautta?

Vierailija
9/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi. Meillä on ikäeroa 5v, miehen veljellä ja vaimollaan 8v. Tosin me vaimot ollaan vanhempia:)

Suhteenne on muuten kyllä erikoinen. Miten voi kosia ennen kuin tietää miten esim fyysisesti ja intohimon kannalta sopii yhteen?

Vierailija
10/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään. Mutta ei ikäeron takia, vaan sen takia, että suhteenne on omituinen. Ette harrasta seksiä. Ok, voihan joku haluta odottaa avioliittoon, mutta ilmeisesti ette ole muutenkaan kovin läheisesti tekemisissä, jos näette vain kerran kuussa. Tyttöystäväsi on tyytymätön suhteeseenne: hän on sanonut, että olet ylisuojeleva ja hidas. Et ilmeisesti siis edes ymmärrä tyttöystävääsi ja hänen ajatuksiaan ja haluat kuitenkin naimisiin. Tyttöystäväsi sen sijaan tajuaa, että suhde ei toimi ja siksi onkin kieltäytynyt kosinnasta. Hyvä hänelle!

Vierailija
11/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette tunteneet toisenne? Onko kyseessä jokin vakaumus, kun ette ole harrastaneet seksiä? Asutteko kovinkin kaukana toisistanne, kun tapaatte vain kerran kuussa? Miten olisi, jos alkaisit katsella uutta tyttöystävää? Tuo nykyinen ei taida olla suuremmin kiinnostunut. Miten muuten tutustuitte, ei suinkaan jonkun treffipalstan kautta?

2 vuotta olemme tunteneet ja olleet enemmän ja vähemmän tekemisissä toistemme kanssa. Samassa kaupungissa asumme, mutta emme lähellä. Tapasimme keikalla ja pyysin kaveriani kysymään tyttöystävän numeroa ja minä en halua harrastaa seksiä ennen papin aamenta, se on kunniakysymys mutta tyttöystävä on vapaamielisempi.

Vierailija
12/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä ikäero 12v ja hyvin on onnistunu. Mies on vanhempi.

Vierailija
13/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi. Meillä on ikäeroa 5v, miehen veljellä ja vaimollaan 8v. Tosin me vaimot ollaan vanhempia:)

Suhteenne on muuten kyllä erikoinen. Miten voi kosia ennen kuin tietää miten esim fyysisesti ja intohimon kannalta sopii yhteen?

Fyysisestä puolesta tietää, kun halailee, suutelee ja käy kerran kuussa treffeillä ei siihen seksiä tarvita. Minulla on alhainen libido ja haluan olla vain lähekkäin romanttisesti.

Vierailija
14/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20, ja ollaan oltu 5 vuotta onnellisesti yhdessä 8 vuoden ikäerosta riippumatta.

Vierailija
15/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 20, ja ollaan oltu 5 vuotta onnellisesti yhdessä 8 vuoden ikäerosta riippumatta.

*huolimatta

Vierailija
16/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta olemme tunteneet ja olleet enemmän ja vähemmän tekemisissä toistemme kanssa. Samassa kaupungissa asumme, mutta emme lähellä. Tapasimme keikalla ja pyysin kaveriani kysymään tyttöystävän numeroa ja minä en halua harrastaa seksiä ennen papin aamenta, se on kunniakysymys mutta tyttöystävä on vapaamielisempi.

Asutte samassa kaupungissa, mutta silti näette vain kerran kuukaudessa? Tyttöystäväsi kiireiden takia? Kuule, tyttöystäväsi taitaa haluta lopettaa suhteenne, mutta ei vielä tiedä, miten sanoa sen sinulle suoraan.

Vierailija
17/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai olit 15-vuotias kun joku aikuinen alkoi piirittää sinua? Voi luoja...

Vierailija
18/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutte samassa kaupungissa, mutta silti näette vain kerran kuukaudessa? Tyttöystäväsi kiireiden takia? Kuule, tyttöystäväsi taitaa haluta lopettaa suhteenne, mutta ei vielä tiedä, miten sanoa sen sinulle suoraan.

Asumme suurkaupungissa ja näemme kerran kuussa, koska olemme molemmat kiireisiä ja tyttöystävä haluaa keskittyä luomaan uraa. Erosimme jo kerran ja nyt uudestaan.. en ole varma haluanko enään palata yhteen.

Vierailija
19/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella on varmaa, että seksi ei teillä edes toimisi.

Vierailija
20/24 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella on varmaa, että seksi ei teillä edes toimisi.

Eikä tyttöystävälläsi välttämättä edes ole tietoa siitä, että hän on sinun mielestäsi tyttöystäväsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan