Löysin 16v tyttären taskusta vihreän L&M askin ja sytkärin! Miten en ole haistanut mitään!?
Nyt kun haistelin oikea hihaa niin ihan aavustuksen haisi tupakalle :0..
Eli ei voi väittää, että aski on jonkun muun!
Tytär aloitti lukion syksyllä eikä ole aijemmin jäänyt tupakoinnista kiinni!
On nyt auttelemassa isäänsä ja veljiään autotallilla!
Miten otan asian puheeksi?
Askin ja sytkärin takavarikoin välittömästi..
Tupakka oli suomalaista vihreää L&M label eli jotakn kautta hänen on se täytynyt saada!
Kommentit (67)
Oma 16v polttaa myös ja koetan ajatella niin,että parempi tupakka kuin huu meet. Tuolla kaupungilla pyörii samanikäisiä ihan aineissa,saan olla kiitollinen että se on vain tupakka. Muuten fiksu nuori joka tulee sovittuna aikoina kotiin ym, joten en nyt viitsi tulehduttaa välejämme tällä asialla.
Itsekin poltin nuorena mutta lopetin,kun tulin raskaaksi. Uskon lapsenikin tajuavan kun vähän vanhenee ja viisastuu ettei tupakka olekaan niin cool.
Vierailija kirjoitti:
Oma 16v polttaa myös ja koetan ajatella niin,että parempi tupakka kuin huu meet. Tuolla kaupungilla pyörii samanikäisiä ihan aineissa,saan olla kiitollinen että se on vain tupakka. Muuten fiksu nuori joka tulee sovittuna aikoina kotiin ym, joten en nyt viitsi tulehduttaa välejämme tällä asialla.
Itsekin poltin nuorena mutta lopetin,kun tulin raskaaksi. Uskon lapsenikin tajuavan kun vähän vanhenee ja viisastuu ettei tupakka olekaan niin cool.
Mistä se 16v saa sitä tupakkaa? Onko sillä sugar daddy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se 16v saa sitä tupakkaa? Onko sillä sugar daddy?
Ei vaan minä ostan. Jottei hanki epämääräisistä lähteistä.
Joku provoilee kukkahattutäti äitinä. Nuoruuteen kuuluu kokeilut. Anna olla. Olitko itse minkä ikäinen, kun poltit ensimmäisen tupakan vai oletko koskaan edes maistanut? 413
Mitä pahaa tupakoinnissa muka on? Minä aloitin tupakoinnin 7-vuotiaana, olen nyt 77v ja olen polttanut tupakkaa 70 vuotta vähintään 50 tupakkaa päivässä ilman ongelmia.
Tupakointi on vähän sellainen juttu että sen aloittaminen ja lopettaminen on vain ihmisestä itsestään kiinni. Mitä enemmän saarnataan sen enemmän nuorta hatuttaa ja tekee vaan mieli lisää röökiä. Sitten jossain vaiheessa+viimeistään 30-40) alkaa hirvittää mitä elimistölle käy ja osa käy armottoman taistelun riippuvuutta vastaan ja osa pääsee helpommin eroon. Itse aloitin maistelut kun olin noin 12 vuotias ja päivittäin tupakointia oli noin 15-vuotiaasta kolmekymppiseksi ja sen jälkeen satunnaista röökailua &repsahduksia usein ja nyt jo lähes 50 vuotta ikää. Jos nyt olet tiukkana ja teet selväksi että röökiä ei suvaita saa tyttäresi nauttia elämästä ilman riippuvuutta pahalle haisevasta aineesta. P.s vihreää ei enää myydä?
Tää on NIIN vanha aloitus. Kuka jaksaa kaivella vanhoja?