Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksän face on täynnä rakkauspäivityksiä uuden naisen kanssa, sydän särkyy

Vierailija
22.01.2018 |

Mies jätti minut ja kolme lastamme rakastuttuaan naapuriimme (minulle vieras ihminen kuitenkin). Asia tuli minulle täytenä yllätyksenä ja mies muutti saman tien asiasta kerrottuaan tuon naisen luokse. En tiedä edes, kauanko suhde on jatkunut.

Nyt mies kirjoittelee seinälleen kaikenlaista hempeilevää ja laittaa heistä kuvia yhdessä Lapissa, kuntosalilla, kaupassa jne. Kuvissa on myös joskus naisen lapsi. Tiedän, että voisin vain poistaa miehen näkyvistäni, mutta en sitä tee, vaan kyttään kuvia ja päivityksiä, jopa tuon naisen seinää kääntääkseni veistä haavassa. Sydämeni on aivan säpäleinä.

Miksi he tekevät niin? Eikö kumpikaan ajattele minun tunteitani? Vai tekevätkö he tuon tahallaan, satuttaakseen? Ja jos haluavat satuttaa, niin miksi, kun minuun sattuu ihan tarpeeksi muutenkin. Vai onko uusi onni niin suurta ja pakko jakaa muille, että mies ei enää minua muistakaan ja haluaa vaan ylpeänä näyttää kaikille, miten hyvin hänellä menee?

Riitaa meillä ei ole, oelmme pystyneet puhumalla järjestämään asiat. Tai lähinnä olen ollut niin loppu, etten ole jaksanut alkaa vääntämään mistään.

Luulisin, että jos itse olisin miehen tilanteessa, minua nolottaisi se, että jätin perheeni toisen vuoksi eli olisin petturi.

Varmaan täällä on naisia, jotka ovat joskus toimineet kuten mieheni nyt. Kertokaa te, miksi teitte niin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto ja esto.

Vierailija
22/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on varmasti ihan totta, ettei kumpikaan ajattele sinun tunteitasi. Melko harvoin pettäjä ja jättäjä vaivautuu ajattelemaan jätetyn tunteita. Se oma uusi elämä on se, mikä sokaisee ja kaikki muu on toisarvoista. 

Miksi pitäis exäänsä ajatella uudessa suhteessa. Itse kun erosin vaimostani ja löysin uuden, niin en koe olevani sokeutunut ja muut olisi toisarvoisia. Itseni mielestä olen mennyt eteenpäin elämässäni. Ex vaimolle ei tullut yllätyksenä se, että lähden jos mikään ei muutu. Ei kelvannut parisuhdeterapiat eikä juttelut. Ne asiat alkoi kiinnostamaan, kun pakkailin kamojani muutin omaan kotiin. Silloin se oli myöhäistä. Sekin voisi mennä eteenpäin eikä istua parkkipaikalla autossa ja odottaa, koska lähdemme ulos. Sitten se seurailee. Ainoa asia mitä voi tehdä enää on seurata ja kyttää livenä, kun sosmediasta se on täysin blokattu ja numerot estetty. Onneksi ei ole lapsia hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ittes vimpan päälle tälliin, juota se känniin ja pane sitä niin penteleesti.

Katotaan kenen sydän sitten särkyy...

Huonoin neuvo vähään aikaan. Me jätetyt perheenäidit ollaan tuollaisen yläpuolella.

Älä tuhlaa enää aikaasi heihin vaan jatka elämääsi ja lasten elämää.[/quote

Te jätetyt perheenäidit ootte jo niin muun maailman ulkopuolelle, että tuskin tiedätte miten pitäs olla ku sen oman wt -kaksion oven aukasette.

Toi oli ihan hyvä neuvo.

Saa siinä jätetty ees katkeransuloista mailaa, nii ei tervi itte lapsilta piilossa sormettaa. Lits, läts!

Kaupungin vuokraläävästä terve? Ei ole naisia tällä vuosituhannella sattunut kohdalle, mutta tuollaisia fantasioit?

Vierailija
24/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko eksäsi V? On kyl ihme juttu tuo uuden murun hehkuttaminen somessa, mutta on kyl melkoinen pakkaus tämä uusi nainen...

On?

Onhan nainen kaunis, mutta V on aina väittänyt pitävänsä hoikista naisista, jota hän ei todellakaan ole.

Vierailija
25/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP:lle, kuulosta todella ikävältä tilanteelta. Mutta ehkä oli kuitenkin parempi, että pääsit eroon tuollaisesta miehestä joka noin ala-arvoisesti toimii eikä ota tunteitasi eron jälkeen ollenkaan huomioon. Ansaitset varmasti jotain paljon parempaa ja elämä saattaa jotain sellaista sinulle tulevaisuudessa vielä varmasti järjestääkin...

Vierailija
26/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on valta päättää kenen kanssa pannaan. Naiset hoitaa lapset ja ruuanlaiton. Miksi tästä pitää tehdä aina uusi keskustelu?

Vierailija
27/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko eksäsi V? On kyl ihme juttu tuo uuden murun hehkuttaminen somessa, mutta on kyl melkoinen pakkaus tämä uusi nainen...

On?

Onhan nainen kaunis, mutta V on aina väittänyt pitävänsä hoikista naisista, jota hän ei todellakaan ole.

Joo ei ole kyllä hoikka, mutta ilmeisesti monet miehet tykkää kun on paljastavia vaatteita, kauniit kasvot ja hiukset...

Vierailija
28/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee lomamatkoilta kuvia, missä on teidän lapsetkin mukana:(

Vierailija
29/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaat itseäsi?

Vierailija
30/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa se Facessa. Vahtiminen ei auta mitään, hidastaa vain asiasta yli pääsyä.

Itselläni teki ex-poikaystävä samalla tavoin, jälkeenpäin ajateltuna ei olisi pitänyt roikkua henkisesti hänessä vaan katkaista kaikki siteet.

Vierailija
31/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitenkään erityisesti haluaa sinua satuttaa. On vain tuoreen rakkauden sokaisema. Silloin harvemmin pystyy muita ajattelemaan. Vaikka et kykene varmaan niin ajattelemaan, miehesi mielessä koko asia ei liity sinuun mitenkään. Uuden kumppanin mielessä varmaan vielä vähemmän.

Lopeta päivitysten seuraaminen jos suinkin mahdollista.

Vierailija
32/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo päivitykset liity sinuun. He eivät mieti sinua, vaan keskittyvät toisiinsa ja uuteen onneensa.

Vierailija
33/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi vaan oikeasti lopettaa se face-kyttäys ja itsensä kiusaaminen. Mulla on se verran kokemusta, että erottiin 4 vuoden suhteesta yllättäen, kun miestä ahdisti ja halusi olla sinkku. Asia oli sitten sillä selvä ja ok, kunnes parin kuukauden kuluttua oli parisuhteessa uuden vosun kanssa. Kyllä se kirpaisi! Hän ei vaan halunnut olla minun kanssani. Vertailin itseäni tähän uuteen ja itsetuntoni romahti miten olen niin ruma ja kamala miehen mielestä ja tää uusi paljon parempi, kuin minä jne.

Lopulta poistin facesta exän, kun en kestänyt enää. Yhteisten tuttujen kautta kuulin, että ovat jo eronneet ja exä on sinkku. Itse tapailen ihanaa miestä ja koen jotenkin salaisesti nautintoa miten mulla menee nyt paremmin :) aika auttaa!

Vierailija
34/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo päivitykset liity sinuun. He eivät mieti sinua, vaan keskittyvät toisiinsa ja uuteen onneensa.

On myös olemassa ihmisiä, jotka nauttivat siitä, kun toisilla menee huonommin ja itsellä muka niin täydellisesti. Ei ole ihan normaalia tuollainen hypetys missään somessa... Kertoo siitä, ettei kaikki oikeasti ole niin ihanaa ja mahtavaa.

Vierailija
35/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mitenkään erityisesti haluaa sinua satuttaa. On vain tuoreen rakkauden sokaisema. Silloin harvemmin pystyy muita ajattelemaan. Vaikka et kykene varmaan niin ajattelemaan, miehesi mielessä koko asia ei liity sinuun mitenkään. Uuden kumppanin mielessä varmaan vielä vähemmän.

Lopeta päivitysten seuraaminen jos suinkin mahdollista.

En ole ap, mutta tiedän jotain tuollaisesta tilanteesta. En usko hetkeäkään tuohon, ettei liittyisi ap:een. Itselleni tulisi mieleen, että tässä minulle oikein alleviivataan, kuinka paska entinen suhde oli ja nyt on näin hemmetin ihanaa, näetkö?

Vierailija
36/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On?

Nämä tuskin ovat ap:n käsialaa? Kuulostaa siltä, että joku trollaa vakavalla asialla.

Vierailija
37/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä täällä oikein kirjoittelee? Totta kai lopetat nyt tuon lapsellisen stalkkaamisen ja keskityt omaan elämääsi ja hyvinvointiisi. Exän tekemiset eivät kuulu sinulle enää tippaakaan.

Vierailija
38/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, uskon että sattuu :( Kuten monet jo sanoivat, älä ihmeessä kiduta itseäsi enempää ja katsele päivityksiä.

Tuollaista se on, kun annetaan tunteen viedä. Rakastuminen ei todellakaan aina ole oikein vaikka kuinka sanovat että "tunteita pitää kuunnella ja antaa mennä". Oikea rakkaus ei koskaan halua tuottaa kenellekään lähimmäiselle tuskaa, huuma on asia erikseen. Todella itsekkäästi ja ajattelemattmasti ja väärin toimittu mieheltäsi. 

Voimia ap, ansaitset parempaa <3

Vierailija
39/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista mies VÄLITTÖMÄSTI.

Mies käyttäytyi törkeästi eikä sinun tarvitse seurata hänen päivityksiään.

Olen erittäin pahoillani saamastasi kohtelusta, mutta älä lisää omaa piinaasi. Oikeasti.

Vierailija
40/53 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivusta huutelen, että ihan varmaan jokainen jätetty seuraa samalla tavalla eksäänsä ja hänen uusia naisiaan. Uudesta haluaa tietää kaiken, ihan kaiken. Ja sen, mikä siinä toisessa on parempaa kuin itsessä. Ihminen vaan on sellainen, vaikka järjellä tietää, että pitää jatkaa elämää ja unohtaa eksä.

Se vaan ei ole niin helppoa, etenkin, jos vielä on tunteita, hyviä tai pahoja.