Sain työkkäristä kirjeen ja uhkauksen karenssista!
En kuulemma ole osallistunut toimenpiteeseen, joka minulle on osoitettu. Lähettivät selvityspyynnön karenssin uhalla.
Lähetänkö mä nyt sinne kirjeen, jossa sanon, että en ole osallistunut mihinkään toimenpiteisiin, koska en ole ollut työttömänä sitten kesäkuun 2006, eikä mua kiinnosta pätkääkään laittavatko ne karenssin, kun en ole tuon kesäkuun 2006 jälkeen saanut mitään työttömyystukiakaan?
Kommentit (6)
Laita se selvityspyyntö menemään ja selität niin hyvin, että alat saada päivärahaa.
Vierailija kirjoitti:
En kuulemma ole osallistunut toimenpiteeseen, joka minulle on osoitettu. Lähettivät selvityspyynnön karenssin uhalla.
Lähetänkö mä nyt sinne kirjeen, jossa sanon, että en ole osallistunut mihinkään toimenpiteisiin, koska en ole ollut työttömänä sitten kesäkuun 2006, eikä mua kiinnosta pätkääkään laittavatko ne karenssin, kun en ole tuon kesäkuun 2006 jälkeen saanut mitään työttömyystukiakaan?
Siel on muuten joku virhe. Mulle tullu kanssa tollanen lappu. Oli jotenki etten ole ottanut kurssipaikkaa yhteyttä blaa blaa ja karenssin uhalla. Soitin Työkkäriin, että olen ollut viimeksi teidän asiakas vuonna 2000, että mitäs jos poistaisitte mut kokonaan sieltä.
Lähetä kirje, jossa ilmoitat kohteliaasti, että et ole työtön työnhakija etkä ole saanut osoitusta toimenpiteeseen, joten kirje on ilmeisestikin lähetetty väärälle henkilölle.
Minulle on joskus muutama kuukausi sitten tullut selvityspyyntö "tietokonevirheen" takia. TE-toimistosta soitti nainen perään ja sanoi, että kirje tulee lähipäivinä eikä siihen tarvitse reagoida.
Pyydä Te-toimistolta korvausta identiteettisi loukkaamisesta. Aivan aiheelliesti. Mielensäpahoittaminen, ahdistus, v-tutus, lamaantuminen, kaikenlainen sekaannus ja inhottava olo, näistä käypä korvaus olisi 15,000 euroa ja mielellään heti.
Oppivathan olemaan tarkempia. Kuinka on yleensä mahdollista, että näin vanhaa tietoa on TE-toimiston tiedostoissa. Kuinka työntekijä ei huomaa, ettei sinuun olla oltu yhteyksissä vuosikausiin?
Mitäpä v-ttua!
Toimeentulotuella olet elellyt 12 vuotta?