Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkisitko 16v täyttävälle tytöllesi kevytmoottoripyörän?

Vierailija
22.01.2018 |

Jos tämä siis sellaisen haluaisi? + Tietenkin siihen vaadittavan kortin ( Rahallahan sen käytännöllisesti katsottuna saa)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalkaan sit nahkapökät eikä mitkään gorebyysat

Vierailija
22/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ostaisin. Sukupuolella ei ole mitään väliä vaan sillä, että teinit ovat idiootteja enkä haluaisi ottaa riskiä kuolemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkisin, koska itsellänikin oli ja poikakin sai (täyttää kesällä 18v). Minä vielä opetin pojan tuolle kevarille, joten opetuslupan teoria olisi vielä voimassa. Valitettavasti tyttö ei oo innostunut (15v). Miettii mauton ja mönkijän välillä juuri nyt.

Ei ainakaan mautoa. Ei oo turvallisia.

Juu, mutta mautoon pitäisi käydä sentään vähän ajo-opetusta. Tuon takia miettii mielummin traktorimönkijää, kun meinaa ettei pääse inssistä läpi. Ei ainakaan oo äitiinsä tullut tytär...

'

Haloo, kevytmoottoripyörään tarvitaan ajokortti. 

Niin? Sen takia mä haluaisinkin, että ajaisi kaikki mahdolliset, mutta sitä ei kaksipyöräiset kiinnosta. Edelleenkään ei ole äitiinsä tullut.

Vierailija
24/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä hankkisi pojallekaan. Ihan siksi että vuoden päästä tuosta ruvetaan ajamaan B-ajokorttia, joka on mun kustantama lysti. Ihan kaikkea ei saa.

Se tulee huomattavasti halvemmaksi, kun on moottoripyöräkortti alla. Ainakin aikaisemmin oli näin. Pakollisten ajotuntien määrä oli huomattavasti pienempi. 

Vierailija
25/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Kevari ajotunnit jo opettaa todella lukemaan muidenkin liikkujienmahdollisia liikkeitä. Lisäksi kevarilla oppii lukemaan tien epätasaisuutta ja pitokykyä ja näkymää huolellisemmin, kuin auton ratissa.

Vierailija
26/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin. Kustannan pyörän ja ajokortin. Tyttö hankki viikonlopputyöt ja säästää vakuutuksia ja muita kuluja varten, eli ne hän maksaa itse. Mummolta sai joululahjaksi kypärän rahat ja papat lupasivat ajovastteet tms. En ollut kovin innoissaan, mutta nyt jo kevättä odottaessa

Vierailija
27/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hankkisin kierukan ja sitten vasta kevarin ja muut.

Vierailija
28/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi. En halua joutua hautaamaan lastani.

Vierailija
29/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin. Kustannan pyörän ja ajokortin. Tyttö hankki viikonlopputyöt ja säästää vakuutuksia ja muita kuluja varten, eli ne hän maksaa itse. Mummolta sai joululahjaksi kypärän rahat ja papat lupasivat ajovastteet tms. En ollut kovin innoissaan, mutta nyt jo kevättä odottaessa

Moottoripyöräily kehittää paljon ajosilmää. Kannattaa vaan tolkuttaa muutamia perusasioita kaaliin:

-varoo aina sivuteiltä tulijoita.

-varoo aina ohittaessa jonoo. Mielummin ohittaa yksi kerrallaan.

-tekee itsensä aina mahdollisimman näkyväksi. Joskus jopa voi auttaa, jos heiluttelee itseään kaistan sisällä puolelta toiselle.

Vierailija
30/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräily kehittää paljon ajosilmää. Kannattaa vaan tolkuttaa muutamia perusasioita kaaliin:

-varoo aina sivuteiltä tulijoita.

-varoo aina ohittaessa jonoo. Mielummin ohittaa yksi kerrallaan.

-tekee itsensä aina mahdollisimman näkyväksi. Joskus jopa voi auttaa, jos heiluttelee itseään kaistan sisällä puolelta toiselle.

Voi Kiitos! 😍

Tyttö on huolellinen ja ollan kuivaharjoiteltu ajamista ja katsottu liikennettä sillä silmällä. Silti hyvät neuvot tarpeen. Äitinä olen tietysti hyvin huolissaan, mutta kun se on hänen vakaa tahto.

Vierailija
31/31 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin osta, hanki enkä yhtään mitään. Tyttö ei osaa ajaa kunnolla edes polkupyörällä. On jonkinlainen uhmaikä ja kesään mennessä olisi jo hautajaiset. Uhoaa aina kuinka ajaisi autollakin niin kovaa kun vaan ikinä pääsisi. Ihmettelen kuinka monet ovat valmiita työntämään lastaan rullatuolissa sen takia kun on ostettu se kevari. Vai huono omatuntoko siihen ajaa?

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan